В такава кола не пръднеш ли ти пръв на седалката - не си е работа. Двигателя на HGT не бучи (трака, ръмжи, "храчи" или нещо си друго), а "свири" над 4500 оборота. Да, като нов мотора свисти и не се чува нищо друго, освен вятъра. Мотора е с променлива геометрия на входящите колектори, ускорява безумно и скорост от 160 км/ч си е напълно нормална. Отсечката София - Видин я взех за 1:35 минути без никакви притеснения. Снимката е от пред крепостта Баба Вида. Представям си този мотор, дошъл от Апенините в България след 5-6 годишна експлоатация на какво дередже ще е. Тази кола не се кара с по-малко от 150 км/ч. Дори за 7000 лева да е - не, мерси.
Братко, не се сърди но това горното е обикновенно добре оборудвано Punto ELX.Не видиш ли този двигател и надписа VFD не вярвай да е истинско HGT.Съжалявам за снимката, но тя е снимана с аналогов фотоапарат. През 1999-та още нямах дигиталка!
Братко, не се сърди но това горното е обикновенно добре оборудвано Punto ELX.Не видиш ли този двигател и надписа VFD не вярвай да е истинско HGT.Съжалявам за снимката, но тя е снимана с аналогов фотоапарат. През 1999-та още нямах дигиталка!
За кво да се сърдя бреА я ми кажи какво ще рече добре оборудванонезнам какви мотори имат пунтовците и колко модификаций са 16в,но това със сигурност е 16
За нивата на оборудване (налични екстри в колата) е писано по форумите. S, SX, Sporting и ELX са за Punto и са в реда който съм ги написал.А за 16-те клапана - всички двигатели на Punto без най-малкия (1,2 - 60 к.с.) и по-старите дизелови са с 16 клапана. Ако за VW това е екстра, то тук си е стандарт :D
Коментар