Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво му светна на таблото ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво му светна на таблото ?

    На тая мареа турбо тоя яко я шпори и му светнаха 2 лампи за какво са ? http://www.zazz.bg/play:c916d85d ,накрая и лампата за инжекциона светна...що ? някой запознат ли е ?
    Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
    Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
    Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

    #2
    едната е лампичката че не си е сложил колана а другата е за ръчната

    Коментар


      #3
      Тази за ръчната не показва ли и ниско ниво на спирачна течност. При мене се получава така, когато течността не е спаднала достатъчно за да свети лампата и рязко започна да усторявам, тогава лампата премигва, защото спирачната течност се премества в резервоарчето.
      Fiat Ritmo 105TC
      1600cc 105к.с.

      Коментар


        #4
        johnfound написа:
        Тази за ръчната не показва ли и ниско ниво на спирачна течност. При мене се получава така, когато течността не е спаднала достатъчно за да свети лампата и рязко започна да усторявам, тогава лампата премигва, защото спирачната течност се премества в резервоарчето.
        Аз видях че светна и лампата за инжекторите!!! в ляво!
        Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
        Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

        Коментар


          #5
          Отляво наистина светна лампата на инжекторите, може би е влязла в ограничителя и затова присветна. На мойта не съм забелязал при влизане в прекъсвача, да ми свети нещо ама то и много не гледам на там в такъв момент
          Bravo HGT 2001

          Коментар


            #6
            ахам значи кара без колан толкоз бързо че е се е дръпнала спирачната течност и до ограничител ,макар че на тая марея не и го знам до колко е на мойто пунто е до 7100 и съм карал до него не е светвала.....
            Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
            Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
            Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

            Коментар


              #7
              Друга хипотеза: Качил е предните гуми на трупчета, дръпнал е ръчната спирачка и газ до ламарината. Тогава и от колан няма нужда - затова и не е сложен.
              Fiat Ritmo 105TC
              1600cc 105к.с.

              Коментар


                #8
                johnfound написа:
                Друга хипотеза: Качил е предните гуми на трупчета, дръпнал е ръчната спирачка и газ до ламарината. Тогава и от колан няма нужда - затова и не е сложен.
                Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                Коментар


                  #9
                  и лампата за бензина му светна
                  Fiat Stilo JTD ....sold
                  Volvo C 70 ....

                  Коментар


                    #10
                    егати как тресе, представям си колко е гладък пътя....абе хора вие верно ли обичате да си пържите старите каруци на 6-7000 оборота, явно не ви е жал за колата...тя на колко годинки е?, а и как не ви е страх ...бравос....Той и Имортал покарал темпрата на 2-ра със 100 и сега колата в бокса. Е разбирам ако е нещо специално, спортно изпълнение на двигателя, специален вал, мотовилки,масло...... ама умната, колите ни и без това са изстискани навън, мисля това си е доста пагубно за мотора. А и като гледам пътя не е толкова предразполагащ за 250, една по-голяма неравност и Аривидерчи...НЕ Е КРИТИКА, и умната
                    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                    ИТАЛФЕСТ 2007

                    Коментар


                      #11
                      phoenix написа:
                      егати как тресе, представям си колко е гладък пътя....абе хора вие верно ли обичате да си пържите старите каруци на 6-7000 оборота, явно не ви е жал за колата...тя на колко годинки е?, а и как не ви е страх ...бравос....Той и Имортал покарал темпрата на 2-ра със 100 и сега колата в бокса. Е разбирам ако е нещо специално, спортно изпълнение на двигателя, специален вал, мотовилки,масло...... ама умната, колите ни и без това са изстискани навън, мисля това си е доста пагубно за мотора. А и като гледам пътя не е толкова предразполагащ за 250, една по-голяма неравност и Аривидерчи...НЕ Е КРИТИКА, и умната
                      това в каква връзка го каза... и тресе не защото кара по пътя за село а защото камерата не е фиксирана на стойка , а на 200 -250 км се осеща скороста ако ще и на аутобан да си.
                      Fiat Stilo JTD ....sold
                      Volvo C 70 ....

                      Коментар


                        #12
                        ух нещо ме е ударило слънцето...сори, без лоши помисли, извинявам се за офа, не съм целял да се заяждам, ма сега като го прочетох, верно е без връзка с темата
                        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                        ИТАЛФЕСТ 2007

                        Коментар


                          #13
                          johnfound написа:
                          Друга хипотеза: Качил е предните гуми на трупчета, дръпнал е ръчната спирачка и газ до ламарината. Тогава и от колан няма нужда - затова и не е сложен.
                          И аз съм склонен да вярвам на тази хипотеза.А относно "пърженето" - обичам да я изцеждам, да. Верно че след това се налагат ремонти, ама кво да прайш Сега сериозно - бе уж гледам да не вдигам над 5 хил оборота, но... случва се понякога, точно когато не трябва. А аварията при мен едва ли е причинена само от моментното вдигане на оборотите. Просто това й е дощло в повече. А иначе лагера е завлякъл от по-рано...

                          Коментар

                          Working...
                          X