"Не споделям становището, че пазарът ще продължи и през следващите три до пет години да бъде толкова слаб", посочва Серджо МарчионеСливане до края на годината, а не първично борсово предлагане на акциите на Chrysler - това продължава да е предпочитаният от главния изпълнителен директор на италианския концерн Серджо Марчионе вариант за окончателно сливане на двете компании.Fiat притежава 58,5 на сто от Chrysler и планира да придобие останалите акции от тръста VEBA в съюз с Организацията на обединените служители в индустрията.Очаква се в близките месеци Fiat и VEBA да започнат преговори за сделката. Ако двете страни постигнат споразумение за цената, ,,сливането на двете компании технически може да бъде завършено до края на годината
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat и Chrysler може да се слеят до края на годината
Collapse
X
-
Fiat и Chrysler може да се слеят до края на годината
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org/Етикети: –
-
След сливането ще бъде създаден нов глобален концернСлед сливането на Fiat и Chrysler новата глобална група ще получи ново име. Това съобщи изпълнителният директор на компанията Серджо Маркионе в интервю за италианския вестник La Repubblica.За рестарта си новата група ще има нужда от пари, които ще се съберат там, "където са парите" - на борсите в Ню Йорк и Хонконг. Увеличение на капитала обаче главният изпълнителен директор отново изключи. ,,Това би било унищожаване на стойност". Вероятно компанията ще се реши на издаване на конвертируеми облигации.Мястото на фондовата борса също ще окаже влияние върху избора на бъдещата централа на групата, каза Маркионе. Но това било "чисто символичен, емоционален" въпрос. Fiat обяви пълното придобиване на Chrysler на 1-и януари, като до 20-и януари сливането трябва да приключи. Така ще се роди седмият по големина автомобилен производител в света. Маркионе заяви пред La Repubblica, че неговата голяма цел е пазарът на луксозни автомобили.На масовия пазар има "много конкуренти, ниски маржове и по-сложно бъдеще". Fiat разполагал обаче с фантастични ,,премиум марки като Alfa Romeo и MaseratiFiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org/
Коментар
-
Италианският автомобилен концерн Фиат съобщи, че е завършил придобиването на американската автомобилна компания Крайслер за 4,35 милиарда долара (3,21 милиарда евро)."Крайслер груп вече е изцяло притежаван филиал на Фиат", съобщи компанията в комюнике. Сделката включваше закупуването на оставащия дял от 41,46% в Крайслер, който Фиат не притежаваше, от фонда Веба, контролиран от Американския съюз на автомобилните производители.Фиат и Крайслер, взети заедно, създават седмата най-голяма автомобилна компания в света. Името на слетите компании и изборът на място за централата им ще бъдат оповестени на среща на Борда на директорите на 29 януари.Серджо Марчионе, който е генерален директор на Фиат и на Крайслер, заяви този месец, че обмисля излизане на борсата в Хонконг или Ню Йорк и ще се съсредоточи върху елитния автомобилен пазар. /АФП /http://www.vesti.bg/novini/fiat-zavyrshi-pridobivaneto-na-krajsler-6003501"Тези, които изковаха от мечовете си рала, сега орат за онези, които си запазиха мечовете"
Фиат Мареа 1,6 16V Weekend ELX
Коментар
-
Fiat се готви да напусне ИталияГрупата Fiat-Chrysler се готви да напусне Италия по данъчни съображения, съобщиха днес италиански медии, позовавайки се на източници от Уолстрийт. През седмицата ще бъде свикана годишната асамблея на акционерите, която освен традиционния преглед на баланса ще трябва обсъди също предложенията за официално название на новата групировка, за нейното юридическо седалище и за данъчната й регистрация, предаде БТА. След изкупуването на американската компания Chrysler от италианския автомобилен гигант Fiat възникна нова многонационална групировка. Според специалистите ориентацията на шефа на групата Серджо Маркионе била да се прибегне до изпитан вече модел, който бе приложен спрямо компанията за производство на строителни и земеделски машини CNH от холдинга Fiat. Тя бе пререгистрирана с юридическо седалище в Амстердам, а дейността й бе прехвърлена в Лондон, като нейните акции се котират едновременно на борсите в Ню Йорк и в Милано. Смята се, че същата схема ще бъде реализирана и при новата група Fiat-Chrysler, защото тя дава редица предимства. Холандското законодателство гарантира по-сигурно управление на регистрирана там компания, тъй като при местните условия мажоритарните акции имат по-висока стойност. Британските закони дават данъчни облекчения, при което Fiat-Chrysler ще плаща значително по-малко данъци не само в сравнение с Италия, но и в сравнение със САЩ. Борсата в Ню Йорк осигурява много по-голям приток на капитали, отколкото тази в Милано, която ще има второстепенна роля. Опасенията, че Fiat-Chrysler ще се изнесе от Италия възникнаха още при сливането на двете компании в края на миналата година. Серджо Маркионе, който е известен с политиката си на постоянна конфронтация с италианските синдикати, побърза да успокои духовете с изявлението, че групата ще продължи да плаща данъци за всички предприятия и дейности на Fiat в Италия. Не е ясно обаче колко от тях ще останат в страната и дали техният оборот ще бъде на облагаемо ниво, което да гарантира солидни постъпления или данъчният принос на автомобилния гигант от Торино ще бъде сведен до ниво на дребно или средно предприятие.http://auto.dir.bg/news.php?id=16017875FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
ФИАТ 7-ми в ТОП класацията на Световното Автомобилостроене
ФИАТ 7-ми в ТОП 10 класацията на Световното Автомобилостроене.http://www.vesti.bg/tehnologii/avtom...ajsler-6001934sigpic
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар