kiro_of_the_day написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Р А З Б И В А Н Е
Collapse
Заключена тема
X
X
-
sev написа:everton написа:новият 2.2 D-4D на тойота авенсис е 177 к.с. и има 400 н.м. въртящ момент.MultiJet - а ще се окаже супер, което много ме радва.лично за мен няма по качествени двг. от японските.
Коментар
-
sev написа:ако ги мерим с метър - може би :D иначе би трябвало да са в един сегменткакто и с Рено Лагуна
Коментар
-
Новия мотор на Авенсиса си е точно 150 кс.А цените са тук:http://www.toyota.bg/WBStorage/Files/PrList_Avensis.pdfSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
everton написа:лично за мен няма по качествени двг. от японските.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
вече го ударихме малко на празни приказки. вземете си новия брой на ауто билд и четете. тест между опел вектра комби - 1.9 фиагския , рено лагуна гранд тур, пасат комби, и авенсис комби. вище разход ускорение и т. н. т. говориш за притежателите на корола, а за 1.4 12 в. ????????? преди известно време имаше тест в който участваха и гранде пунто и рено клио, единсквената от тях с 8 клапанов мотор беше грандето и освен това беше и с най - малко мощност семпло оборудване и висока цена . с 8 клапанов двигател не се гради имидж, само могат да ти се смеят.
Коментар
-
Mitko написа:О не и Ауто Билд. Имам си лично мнение за този тип авто списания и за капацитета им като специалисти.
Коментар
-
"...новият 2.2 D-4D на тойота авенсис е 177 к.с. и има 400 н.м. въртящ момент. "ама ти май просто го приемаш реалност това че D-4D е върха на джанката... мен просто ме интересува дали наистина има нещо интересно в него, или всичко е просто маркетингов шум.FYI: http://www.fiat-bg.org/forum/posting...06обърни внимание на мотора 2,4 Multijet 20v...П. С. аз май си отговорих - D-4D е поне един двигател под върха на джанката... щото JTDтата ги отвяват отвсякъде....П. С. на П. С.то - докато се натуткам то са пуснати 20 поста на тя тема - ногу сте бързи бре..."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
everton написа:вече го ударихме малко на празни приказки. вземете си новия брой на ауто билд и четете. тест между опел вектра комби - 1.9 фиагския , рено лагуна гранд тур, пасат комби, и авенсис комби. вище разход ускорение и т. н. т. говориш за притежателите на корола, а за 1.4 12 в. ????????? преди известно време имаше тест в който участваха и гранде пунто и рено клио, единсквената от тях с 8 клапанов мотор беше грандето и освен това беше и с най - малко мощност семпло оборудване и висока цена . с 8 клапанов двигател не се гради имидж, само могат да ти се смеят.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Sven написа:Fiat е собственост на GM, или над 50% от акцийте са на GM които са партия с Opel и незнам още кой, така че не Fiat правят двигатели за половин европа..VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Mitko написа:Именно от развалянето на сделката с GM и продажбата на common-rail на Bosch, FIAT дръпнаха финансово за да сме свидетели на подема им от 2004-а насам.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Mitko написа:Именно от развалянето на сделката с GM и продажбата на common-rail на Bosch, FIAT дръпнаха финансово за да сме свидетели на подема им от 2004-а насам.
Коментар
-
Nino написа:everton написа:вече го ударихме малко на празни приказки. вземете си новия брой на ауто билд и четете. тест между опел вектра комби - 1.9 фиагския , рено лагуна гранд тур, пасат комби, и авенсис комби. вище разход ускорение и т. н. т. говориш за притежателите на корола, а за 1.4 12 в. ????????? преди известно време имаше тест в който участваха и гранде пунто и рено клио, единсквената от тях с 8 клапанов мотор беше грандето и освен това беше и с най - малко мощност семпло оборудване и висока цена . с 8 клапанов двигател не се гради имидж, само могат да ти се смеят.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар