Съгласно новия AUTO-БИЛД .. 29 юни 12 юли FIAT предоставя моторите на половин Европа!!!!ОPEL VECTRA CARAVAN - 1.9 CDTI;CADILLAC BLS - 1.9D /DPF/;NEW OPEL CORCA..1.3 МУЛТИДЖЕТ 1.3 - 75 и 90 кс... не,че старата до 2005/6г не беше със стария мултиджет - 70 кс. А бе количката си е 98 процента GRANDE PUNTO!SUZUKI SX4 1.9... не визирам моторите 1.3 DRCI при ИГНИС,WAGON И БАЛЕНО, които С ЛЮБЕЗНОТО СЪДЕЙСТВИЕ НА МИРКАТ ООД НЕ!!! се предлагат за България!!!!!!!!!! Щото копелетата трябва да дадат бая парички за ОБУЧЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА в Европа!И к’во става веееее. FIAT GROUPP 40 години учат цяла Европа как се правят двигатели!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Р А З Б И В А Н Е
Collapse
Заключена тема
X
X
-
everton написа:а не мислите ли, че може цената на агрегата да е от значение - да продават по - евтино.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
съгласен съм с повечето неща. НО !!! евтин двигател съвсем не означава некачествен двигател. за някой автомабилни марки излиза по евтино да си купят двигател отколкото да влагат пари за разработки и производство. хонда например направиха първия си дизелов двигател преди броени месеци. от написаното разбирам, че никога не си карал дизелово пежо и бензиново рено. за дизела на пежо можем да поспорим. мотора който вграждат пежо е на фирмата пежо - дизел която няма нищо общо с автом. фирма пежо. мой мн. добър приятел направи на 205 1.8 дизел основен ремонт на 530 000 км. със старите бутала, български ризи и турски сегменти и в момента е на 40 000 като последните 20 000 - 25 000 го кара с киросин / кадровак :D / . може би единственните които може да имат претенции са бмв, мерцедес и тойота /виж им последния 2.2 д/ . не залравяй коя фирма вгаждаше бензинови двг. на рено в близкото минало - волво, и такова " ако " като 1.4 12 в. не са изсирали. до колкото виждам ти споменаваш само за 2 двг. хубаво е, че фиат продават двг. на тези които не могат да си направят, но на половин европа ми звучи преувеличено и сектантско.
Коментар
-
[quote="Nino"]А бе една марка дето не прави, двигатели за F1,ЛЕКИ КОЛИ,АВТОБУСИ,КАМИОНИ,МОТОКАРИ,ЗЕМЕДЕЛСКА ТЕХНИКА не ми я хвали!!!!!!А забравих една LAMBORGINI!!! За сега това е групата Фиат,Рено,Мерцедес, Тойота може би... и за други не се сещам.Фау-ве то много, много вода ще трябва да пият докато се включат в горната елементарна класация. знаеш ли, че преди години рено са били най - големия производител на двг. за камиони. след като купиха волво вече са и най - големия производтел на камиони. освен това МАСК легендарната амер. марка също е собственост на рено.камионите и автобусите ивеко към фиат ли ги броиш. а мотокарите ?
Коментар
-
everton написа:съгласен съм с повечето неща. НО !!! евтин двигател съвсем не означава некачествен двигател. за някой автомабилни марки излиза по евтино да си купят двигател отколкото да влагат пари за разработки и производство. хонда например направиха първия си дизелов двигател преди броени месеци. от написаното разбирам, че никога не си карал дизелово пежо и бензиново рено. за дизела на пежо можем да поспорим. мотора който вграждат пежо е на фирмата пежо - дизел която няма нищо общо с автом. фирма пежо. мой мн. добър приятел направи на 205 1.8 дизел основен ремонт на 530 000 км. със старите бутала, български ризи и турски сегменти и в момента е на 40 000 като последните 20 000 - 25 000 го кара с киросин / кадровак :D / . може би единственните които може да имат претенции са бмв, мерцедес и тойота /виж им последния 2.2 д/ . не залравяй коя фирма вгаждаше бензинови двг. на рено в близкото минало - волво. до колкото виждам ти споменаваш само за 2 двг. хубаво е, че фиат продават двг. на тези които не могат да си направят, но на половин европа ми звучи преувеличено и сектантско.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
явно си доста по възрастен от мен и си видял много повече, но на написаното от мен по горе не си направил почти никакъв коментар, явно с по - голямата част си съгласен. първата кола която аз съм карал е легендарното рено 9 1.4 бензен беше 7 години в мойта къща. това е единствения автомобил за който никога не съм чул лоша дума /разбира се от хора които са го карали/.колата беше производство 1984 . централно, ел стъкла, люк, тапицерия от кадифе, оборотомер, подлакътник на задната седалка, защита за деца против отваряне на задните врати от вътре - оборудване с което са можели да се похвалят малко коли. за двг. - то кво да кажа никакви ядове. с холандска газова уредба - 8,5 -9,0 градско в пловдив и 6,5 - 7,0 извън града. за возия няма какво да говорим. за тези 7 години ремонтите струваха по малко от тези на мойто уно за 4 години. преди 4 години тази кола я продадох за 1000 лв. на 300 000 хил. км. като двата амортесьора и бяха оригиналните и половината ляв праг го нямаше, и си купих уното. уникален автомобил. въпреки това ако сега трябва да копувам кола никога няма да е рено. забелязвам, че относно дизеловото рено си доволен така че май приключихме.
Коментар
-
everton написа:явно си доста по възрастен от мен и си видял много повече, но на написаното от мен по горе не си направил почти никакъв коментар, явно с по - голямата част си съгласен. първата кола която аз съм карал е легендарното рено 9 1.4 бензен беше 7 години в мойта къща. това е единствения автомобил за който никога не съм чул лоша дума /разбира се от хора които са го карали/.колата беше производство 1984 . централно, ел стъкла, люк, тапицерия от кадифе, оборотомер, подлакътник на задната седалка, защита за деца против отваряне на задните врати от вътре - оборудване с което са можели да се похвалят малко коли. за двг. - то кво да кажа никакви ядове. с холандска газова уредба - 8,5 -9,0 градско в пловдив и 6,5 - 7,0 извън града. за возия няма какво да говорим. за тези 7 години ремонтите струваха по малко от тези на мойто уно за 4 години. преди 4 години тази кола я продадох за 1000 лв. на 300 000 хил. км. като двата амортесьора и бяха оригиналните и половината ляв праг го нямаше, и си купих уното. уникален автомобил. въпреки това ако сега трябва да копувам кола никога няма да е рено. забелязвам, че относно дизеловото рено си доволен така че май приключихме.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
стана ми интересно - дано не ми сметнете топика за имам няколко въпроса:- до колкото знам рено са правили двигатели само и единствено за леките автомобили на волво, до момента когато поделението за леки коли на волво не стана собственост на форд. поделението на волво за камиони, винаги е било сибственост на волво, и е използвало изключително дгитатеки произведени от волво. прав ли съм?- не че дизелите ме интересуват много, но напоследък много се шуми около дизеловите двигатели на тойота D-4D. какво им е уникалното примерно в сравнение с JTD? JTD изглежда далеч по-добро. При еднакъв разход JTD 16v на STILO е 150 к.с. а D-4D на королата е едва 116 к.с?!? та некой ако мое да ме осветли този въпрос.."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Mitko написа:charlie написа:стана ми интересно - дано не ми сметнете топика за имам няколко въпроса:- до колкото знам рено са правили двигатели само и единствено за леките автомобили на волво, до момента когато поделението за леки коли на волво не стана собственост на форд. поделението на волво за камиони, винаги е било сибственост на волво, и е използвало изключително дгитатеки произведени от волво. прав ли съм?- не че дизелите ме интересуват много, но напоследък много се шуми около дизеловите двигатели на тойота D-4D. какво им е уникалното примерно в сравнение с JTD? JTD изглежда далеч по-добро. При еднакъв разход JTD 16v на STILO е 150 к.с. а D-4D на королата е едва 116 к.с?!? та некой ако мое да ме осветли този въпрос..
Коментар
-
everton написа:новият 2.2 D-4D на тойота авенсис е 177 к.с. и има 400 н.м. въртящ момент.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
everton написа:новият 2.2 D-4D на тойота авенсис е 177 к.с. и има 400 н.м. въртящ момент.MultiJet - а ще се окаже супер, което много ме радва.лично за мен няма по качествени двг. от японските.
Коментар
-
Mitko написа:Ами не са единствените:Manufacturer: Alfa-Romeo Max. output: 199.7 PS (197.0 bhp) (146.9 kW)@4000 rpm Max. torque: 400.0 Nm (295 lbft) (40.8 kgm)@2000 rpm Specific output: 82.5 bhp/litre Specific torque: 167.57 Nm/litreНякой каза ли 200 коняVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар