charlie написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo се завръща!!!
Collapse
X
-
Vladim написа:charlie написа:абе са ми предлагат едно запазено ферари, дизеляк ’98 - мисля да ми се фърлям сравнение между дизелов и бензинов мотор е трудно да се прави - идеите са им различни. това е все едно да кажеш голфа е ного убав - продава се повече от фераритоex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Все си мисля, че темата беше за друго, ама вече забравих за какво Аз викам да се пренесем в Общи приказки и да отворим там една тема за бензин:дизел, защото ще е интересно, наистина...Аз мисля, че читав дизел е на практика вечен, мощността му в ниските обороти също е голям плюс, но пък бензина има също качества, като например: тихата работа и малкото вибрации. Също така и ускорението и динамиката.FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
Ама то става като българската традиция- новородените да се кръщават на дядовците ! А иначе идеята е много добра, защото според мен, а и според много други хора, моделът Брава/Браво е доста по-сполучлив от Стило . Стило не съм подкарвал, но съм сядал в него и натрапчиво ми напомня на... Опел . Дано освен името, компанията върне на модела в този клас и онези положителни черти, заради които сме фенове на италианките. :DAlfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
Volvo S60 Sport 2.4D
Коментар
-
sev написа:Pecho написа:Е браво! за Бравото, ама Брава няма ли да има?!Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
wwweb
Вече знам какво ще карам към 2015 г. ... тамън като стане на около 9-10 години и цената и стане поносима хахаха ...
Коментар
-
Ами ще чакам Типо 2. Както е тръгнало 1988-Типо, 1995-Браво, 2001-Стило, 2007-Браво, ---> значи следва 2012-Типо :D Ще почакам, какво да се прави.минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар