абе са ми предлагат едно запазено ферари, дизеляк ’98 - мисля да ми се фърлям сравнение между дизелов и бензинов мотор е трудно да се прави - идеите са им различни. това е все едно да кажеш голфа е ного убав - продава се повече от ферарито
"Абе са" ми предлагат един танк бензинка... мисля и газ да му сложа, като го взема, че много харчи! Хайде да не спорим за дизел и бензин, защото голяма олелия ще настане! Аз ти цитирам факти-не си чеша езика с празни приказки.
абе са ми предлагат едно запазено ферари, дизеляк ’98 - мисля да ми се фърлям сравнение между дизелов и бензинов мотор е трудно да се прави - идеите са им различни. това е все едно да кажеш голфа е ного убав - продава се повече от ферарито
"Абе са" ми предлагат един танк бензинка... мисля и газ да му сложа, като го взема, че много харчи! ...
Все си мисля, че темата беше за друго, ама вече забравих за какво Аз викам да се пренесем в Общи приказки и да отворим там една тема за бензин:дизел, защото ще е интересно, наистина...Аз мисля, че читав дизел е на практика вечен, мощността му в ниските обороти също е голям плюс, но пък бензина има също качества, като например: тихата работа и малкото вибрации. Също така и ускорението и динамиката.
Ама то става като българската традиция- новородените да се кръщават на дядовците ! А иначе идеята е много добра, защото според мен, а и според много други хора, моделът Брава/Браво е доста по-сполучлив от Стило . Стило не съм подкарвал, но съм сядал в него и натрапчиво ми напомня на... Опел . Дано освен името, компанията върне на модела в този клас и онези положителни черти, заради които сме фенове на италианките. :D
Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
Volvo S60 Sport 2.4D
А според мен въобще не трябваше да има Браво - Брава и Стило, а всичко трябваше да е Типо 1,2 итн. защото Типо - Темпра е един от най - успешните модели на ФИАТ.
А според мен въобще не трябваше да има Браво - Брава и Стило, а всичко трябваше да е Типо 1,2 итн. защото Типо - Темпра е един от най - успешните модели на ФИАТ.
Ами ще чакам Типо 2. Както е тръгнало 1988-Типо, 1995-Браво, 2001-Стило, 2007-Браво, ---> значи следва 2012-Типо :D Ще почакам, какво да се прави.
минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар