как няма да искат, това не са пътища!замисляли ли сте се, че с изключение на НАЙ-ГЛАВНИТЕ булеварди конкретно в София, всички останали улици, улички и булеварди дори са сериозно амортизирани, а реконструкциите направени по тях допълнително влошават цялостта на пътя?!? невъзможно е да се види кръпка, която да не променя равнината на асфалта, което аз като любител с доста твърдо окачване ежедневно наблюдавам.как е възможно при пролетното "ремонтиране" на улиците да се оставят участъци от прав път с дължина надвишаваща 500м. без никакви сигнализиращи табели, а само по изрязан асфалт?!? това безопасно ли е?!?малоумщините са много. ремонтна дейност извършвана с цел реконструкция на канализацията - рязане на асфалт, изкопаване на яма, ограждане с ограда и табели. след отстраняване на проблема се зарива изкопа, табелите се премахват, но възстановяването на асфалтовата настилка се извършва след една седмица! в този период от време какво се случва в този участък?!?и те така....
Няма оправия , момчета ...Оня ден ме взеха за бройка за да внеса една тръжна документация . Победителя е предизвестен.Преди три години бях преводач на едни италианци при строежа на мелница за каменно брашно , което се влага в т.н. филер на асфалтовото покритие. До нас работеше асфалтосмесител ( чисто нов ) , който редовно спираше . Спираше защото един дърт папардак редовно намаляваше пропорциите с цел да открадне фирмата повече .Нямам думи .Трябва да се поучим от опита на Казахстан ...без конкурси възложили строителството на аутобани на три големи немски концерна. Всеки ден се появяват по няколко километра нови магистрали...
FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Няма оправия , момчета ...Оня ден ме взеха за бройка за да внеса една тръжна документация . Победителя е предизвестен.Преди три години бях преводач на едни италианци при строежа на мелница за каменно брашно , което се влага в т.н. филер на асфалтовото покритие. До нас работеше асфалтосмесител ( чисто нов ) , който редовно спираше . Спираше защото един дърт папардак редовно намаляваше пропорциите с цел да открадне фирмата повече .Нямам думи .Трябва да се поучим от опита на Казахстан ...без конкурси възложили строителството на аутобани на три големи немски концерна. Всеки ден се появяват по няколко километра нови магистрали...
Звучи подтискащо, но си много прав колега!
Fiat Marea Weekend ELX 1.6 16V /// Lancia Delta 2 LE 1.6 16V /// Renault 21 GTS 1.7mpi
Защо да е подтискащо? Не се научихме от опита на Хърватска, сега няма да се научим и от опита на Казахстан. След 5 години ще се учим от опита на Занзибар...
А защо не още сега, ако погледнеш най-големия град на Танзания, Дар ес Салаам ще разбереш колко сме назад, от тях много можем да научим за туризма и използването на птиродните богатства!
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
След всичко казано до тук, държа да отбележа, че е направено много по инфраструктурата в БГ, и продължава да се прави. Пътувам много и трябва да ви каже, че за 3-4 години нещата са се променили много. Не говоря за състоянието на булевардите и улиците в градовете, те не влизат в параграфа - пътна инфраструктура
Коментар