Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 2.0 20V HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    BOIT написа:
    Първо да уточня , че е мн субективно и всеки си има предпочитания аз споделям мойто виждане и не искам да влизам в конфликт с никой. Аз лично преди да взема Пунтото се оглеждах за точно такова Браво , но ме отказаха цените по поддръжката. Идеята ми е че кефа изисква мн ръчкане , което от своя страна води до мн разходи , които мн грубо могат да ти провалят целия кеф , който може ( кефа, удоволствието) с друг автомобил да се постигне на мн по-ниска цена. Примерно с Пунто ГТ или Саксо ВТС , които на цени са почти същите на вървене са по-добре и мисля , че не са толкова капризни като сервизиране , за Пунтото знам от личен опит .
    само френски кошници не слагай в класа "ефтини за потдръжка и Нечупливи, или неща като не са капризни за сервизиране"... чуете ли френско бягайте възможно по далеч, а като стигнете на края на възможносто почвайте да дълбаете надолу

    Alfa Romeo 155 1.8 8v MY Sport 95'
    Alfa Romeo 155 T.SPARK 2.0 8V 92' & Браво 1.6 98'
    Добло 02' 1.9 D- ех
    Добло 06' 1.3 Mjet -ех

    Коментар


      #47
      BOIT написа:
      Четейки темата така и не разбрах за какво ти е това ХГТ за кеф ли , за работа ли , за семейна кола ли , за какво , защото за нищо едно от изброените няма да ти свърши работа . Първо за кеф - колата ( не съм карал ) но мога да изброя поне 3-4 модела , които вървят повече и са на по ниски цени и за поддръжка и за покупка . За работа е абсурдно харчи много , скъпи части гадна за сервизиране . За семейна с 2 врати е харчи мн и определено не е семейна кола . Следвайки пътя на логиката , не искам да обиждам никой но излиза че това Браво е най-безмисления модел от гамата Браво . А що се отнася за газта как може въобще да ви мине през ума да слагате газ на тая кола или на която и да е кола водеща се за по-спортен модел . Няма такова понятие като бърза и икономична кола .
      Отдавна съм се отказал от ХГТ А за вървене,имам чувството,че е направено да се отприщи с другия колянов вал и чип и става доста бърза количка Просто се бях насочил към няколко "бегача",но се отложиха финансите и засега няма да взимам нищо
      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

      Коментар


        #48
        VFTI , и защо така против френските коли откъде черпиш този негативизъм , не че аз съм голям привърженик , но нищо против нямам Саксо ВТС ( поне не трябва да вадиш мотора за да му смениш ангренажа) , Ксантия имах 2 години, 2.0 мотор и колата си беше чудесна , един приятел има Пежо 306 и пак няма мн проблеми , преди време като взехме книжки пак един приятел караше Пежо 405 2.0 115 конски сили и имайки предвид какво му причинявахме си беше направо мн здрава кола . Та с 2 думи кажи какво толкова не им харесваш на френските коли ?
        Слагайте си коланите

        Коментар


          #49
          BOIT написа:
          VFTI , и защо така против френските коли откъде черпиш този негативизъм , не че аз съм голям привърженик , но нищо против нямам Саксо ВТС ( поне не трябва да вадиш мотора за да му смениш ангренажа) , Ксантия имах 2 години, 2.0 мотор и колата си беше чудесна , един приятел има Пежо 306 и пак няма мн проблеми , преди време като взехме книжки пак един приятел караше Пежо 405 2.0 115 конски сили и имайки предвид какво му причинявахме си беше направо мн здрава кола . Та с 2 думи кажи какво толкова не им харесваш на френските коли ?
          И на мен това с "френските кошници" ми заприлича на тия изхвърляния от рода "купи си Фиат да те е яд" или пък "ако не е немско не ми го хвали..."
          Bravo 1.6 16v

          Коментар


            #50
            Ами негативизма ми идва от това че съм адски фен на италианките и в къщи само италианки са се карали до сега..а в момента аз имам Ситроен ЗХ как да го кажа.. една количка с която никога няма да ти е скучно май не трябва да се смея,особенно като се има предвид че 3 пъти съм я бутал(радва мсе че е 900кг а аз съм 9 пъти по лек от нея) и един път ме е оставяла на пътя към 80км от дома Освен това всяка вечер и всяко излизане с нея ти носи нови емоции- я изгори някоя нова крушка по таблото, я ти огасне фара(тука са моите любимци сержант Виденов и фишче от 10лв )...(между другото вече не се притеснявам вече само лапичката за скоростомера ми бачка и осветлението на запалката, всичко друго е изгоряло и работя с него чрез напипване..)..а да а най-хубаво е зимата да ти спре нагревателя на задното стъкло и парното да не иска да духа..да продължавам ли абе какво да ви кажа страхотни емоции всеки път... Ама не ме разбирайте че съм некъв тотално отвратен от ситроените, не просто носят така емоции за това...иначе си обичкам количката - , но пък ако беше фиат щях да и се отдам изцяло Айде че написах една камара глупости..Признавам че ситроен имат и много хубави автомобили, не ме разбирайте погрешно... но френските коли си имат своите тънкости...обичат да правят нещата по най сложния начин и т.н... оф айде че много писах и се отклоняваме Ае no more offtopic

            Alfa Romeo 155 1.8 8v MY Sport 95'
            Alfa Romeo 155 T.SPARK 2.0 8V 92' & Браво 1.6 98'
            Добло 02' 1.9 D- ех
            Добло 06' 1.3 Mjet -ех

            Коментар


              #51
              Не мисля,че Саксо ВТС или Пунто Турбо са по-евтини за обслужване.А от познати чувам за доста проблеми по скоростите на саксото.Като докарах седичито от Макарония бях полудял и се дърпах по светофарите с какво ли не.(Толкова ми бил акъла-писта като слънце)Стигнах до там,че пишех в тетрадка кой съм бил и от кой съм ял бой.Та мисълта ми е,че двете цитирани по-горе коли не са чак толкова ужасно бързи, а парите им са от 6000лв нагоре. Това няма нищо общо с темата.Sorry
              Octavia RS
              Evo 10-служебната играчка.

              Коментар


                #52
                За Пунтото ангренажа ми излезе 120лв ти прецени дали не е по-евтино .А за вървене съм почти 100% , че и двете вървят доста по-добре от ХГТ .
                Слагайте си коланите

                Коментар


                  #53
                  За вървене спор няма.
                  Octavia RS
                  Evo 10-служебната играчка.

                  Коментар


                    #54
                    "BRAVO HGT", без да е правено, НЕ ВЪРВИ - само харчи "PuntoGT" (1.4Т и 1.8 ), "SaxoVTS / Peugeot 106-S16", "Clio16v", "Golf 2/3 GTi-16v", "AstraGSi", "Alfa 145QV" и т.н., правят ластик от няколко коли, до 3-та предавка, на посочената по-горе машина (личен опит)Даже "BMW 318iS" върви, ако не по-бързо, то поне наравно Някои от тези коли за обслужване са близо два пъти по-евтини, ако не са преправяни и тунинговани двигателите им, естествено, а струват колкото "Bravo" и не на последно място, харчат с няколко литра по-малко Вместо да му сменяте главата и да го пилите - най-най-най-оптималния вариант е мотор от "Coupe 20vTurbo" - малко по-скъпо, но 1000% гарантирано МНОГО ПО-ДОБРЕ Ако трябва да съм честен и до ден-днешен не мога да проумея, как може да има толкова сила в тая кола и да не е използвана както трябва и най-вече, защо

                    Коментар


                      #55
                      Kuku написа:
                      "BRAVO HGT", без да е правено, НЕ ВЪРВИ - само харчи "PuntoGT" (1.4Т и 1.8 ), "SaxoVTS / Peugeot 106-S16", "Clio16v", "Golf 2/3 GTi-16v", "AstraGSi", "Alfa 145QV" и т.н., правят ластик от няколко коли, до 3-та предавка, на посочената по-горе машина (личен опит)Даже "BMW 318iS" върви, ако не по-бързо, то поне наравно Някои от тези коли за обслужване са близо два пъти по-евтини, ако не са преправяни и тунинговани двигателите им, естествено, а струват колкото "Bravo" и не на последно място, харчат с няколко литра по-малко Вместо да му сменяте главата и да го пилите - най-най-най-оптималния вариант е мотор от "Coupe 20vTurbo" - малко по-скъпо, но 1000% гарантирано МНОГО ПО-ДОБРЕ Ако трябва да съм честен и до ден-днешен не мога да проумея, как може да има толкова сила в тая кола и да не е използвана както трябва и най-вече, защо
                      Мисля,че новия мотор ( 155hp ) върви доста по добре от стария (147)
                      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                      Коментар


                        #56
                        Не ми се пуска нова тема и не ми се търси в стари теми, а и видях че тука споменахте Coupe 20V Turbo ако не се лъжа беше нещо като 190-200 к.с. та да ви питам кажете нещо за този мотор с 2 думи . Интересува ме вървеж , разходи за поддръжка , разход на гориво , има ли части , а ако някои кара такова или е карал и сподели впечатления ще е чудесно
                        Слагайте си коланите

                        Коментар


                          #57
                          BOIT написа:
                          Не ми се пуска нова тема и не ми се търси в стари теми, а и видях че тука споменахте Coupe 20V Turbo ако не се лъжа беше нещо като 190-200 к.с. та да ви питам кажете нещо за този мотор с 2 думи . Интересува ме вървеж , разходи за поддръжка , разход на гориво , има ли части , а ако някои кара такова или е карал и сподели впечатления ще е чудесно
                          На Fil мотора е такъв,220hp е,вървежа е зверски ,като поддръжка е сигурно солен,като разход също...
                          ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                          Коментар


                            #58
                            "BRAVO HGT", без да е правено, НЕ ВЪРВИ - само харчи "PuntoGT" (1.4Т и 1.8 ), "SaxoVTS / Peugeot 106-S16", "Clio16v", "Golf 2/3 GTi-16v", "AstraGSi", "Alfa 145QV" и т.н., правят ластик от няколко коли, до 3-та предавка, на посочената по-горе машина (личен опит) Даже "BMW 318iS" върви, ако не по-бързо, то поне наравно Някои от тези коли за обслужване са близо два пъти по-евтини, ако не са преправяни и тунинговани двигателите им, естествено, а струват колкото "Bravo" и не на последно място, харчат с няколко литра по-малко Вместо да му сменяте главата и да го пилите - най-най-най-оптималния вариант е мотор от "Coupe 20vTurbo" - малко по-скъпо, но 1000% гарантирано МНОГО ПО-ДОБРЕ Ако трябва да съм честен и до ден-днешен не мога да проумея, как може да има толкова сила в тая кола и да не е използвана както трябва и най-вече, защо ТОВА пък са пълни глупости :D
                            SASTEZATEL

                            Коментар


                              #59
                              krum_ktk написа:
                              "BRAVO HGT", без да е правено, НЕ ВЪРВИ - само харчи "PuntoGT" (1.4Т и 1.8 ), "SaxoVTS / Peugeot 106-S16", "Clio16v", "Golf 2/3 GTi-16v", "AstraGSi", "Alfa 145QV" и т.н., правят ластик от няколко коли, до 3-та предавка, на посочената по-горе машина (личен опит) Даже "BMW 318iS" върви, ако не по-бързо, то поне наравно Някои от тези коли за обслужване са близо два пъти по-евтини, ако не са преправяни и тунинговани двигателите им, естествено, а струват колкото "Bravo" и не на последно място, харчат с няколко литра по-малко Вместо да му сменяте главата и да го пилите - най-най-най-оптималния вариант е мотор от "Coupe 20vTurbo" - малко по-скъпо, но 1000% гарантирано МНОГО ПО-ДОБРЕ Ако трябва да съм честен и до ден-днешен не мога да проумея, как може да има толкова сила в тая кола и да не е използвана както трябва и най-вече, защо ТОВА пък са пълни глупости :D
                              Кажи му че убаво си въри колицата :P
                              ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                              Коментар

                              Working...
                              X