Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 2.0 20V HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Искам да знам как е поддръжката на тази кола,разхода,абе всичко.Плюсове и минуси
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    #2
    Re: Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Mitko написа:
    Abarth. написа:
    Искам да знам как е поддръжката на тази кола,разхода,абе всичко.Плюсове и минуси
    Разход между 11-12л на 100км. Повечето неща по мотора се правят след като последния се извади от коша. Смяна ангренажен ремък поради тази причина идва към 600лв. Христо ползва трик за да не вади двигателя, но за целта се ходи до Ямбол.
    600лв смяна на ангренажен ремък Май ще се отказвам от тази кола
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #3
      и в софия има хора които го сменят без да свалят мотора

      Коментар


        #4
        А също ме интерсува как се разбира с газ този мотор? Абе всичко казвайте за колата
        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

        Коментар


          #5
          Mitko написа:
          Abarth. написа:
          А също ме интерсува как се разбира с газ този мотор? Абе всичко казвайте за колата
          Сакън не думай. Това е ерес. Ако искаш да караш на газ не се втурвай на HGT. Може да се сложи газ но в моите очи това изглежда като онази S-класа V12 която спря на газостанция в Несебър.
          Тук във форума се продаваше едно супер запазено ХГТ, даже беше и на газ... Доста беше добро, а и се даваше на смешна цена...

          Коментар


            #6
            имам от 1 г. :D това си е наркотик на колела газ недей да слагаш - ще скапеш колата. има с газови ХГТ от италия дето са внос, но аз като зимах мойта нито една от тях не звучеше добре, вобще да не говорим как изглеждаха колата върви та се къса, 1250 кг. е празна и е 147 коня/или 155/, дори и с 4 човека и багаж на магистрала прави 200 - 210 км/ч. и тук искам да вметна, че това че с хора и багаж не и се променя силата и возията е страшна екстра.5 човека малко е гъч де, но за не много далече става.малко е по твърда - но за сметка на това окачването и е доста по яко от на останалите браво/брава - и малко по скъпо като подръжка. въобще - някои неща са и по скъпи, но за сметка на това е доста здрава.ремък/ролки - смяна около 400 лева до 700 лв. ако и тези на климатика са за смяна. за доста ремонти почти се вади двигателя. за това е много важно според мен да си вземеш читава, па макар и за малко повече пари.много е важно за тази кола да е с хубави гуми - зимни и летни - още един разход :D но ако спестиш от тях много е вероятно да те вадиме от деретата :D но за сметка на това, мога да ти кажа, че зимата от добринище до паркинга на безбог на страшен сняголед, с екстра зимни гуми - ХГТ - то бе една от малкото коле дето стигна :D заключение - колата браво ХГТ - е една страхотна комбинация от много спортна кола с характеристики позволяващи ежедневна експлоатация и патуване на дълъг път.като цена е много приемлива и като поддръжка също. звука на двулитровия петак никога неможе да ти писне, след 4 х. оборота сеедно ти включват турбо :D и така до 7, но може да се кара много приятно и нормално - на 100 км/ч една пета скорост и е автоматик :D , нее много ниска и не се плаши от лоши пътища, за разлика от доста други "бегачки" колата обаче градско или извън ако я газиш яката си и харчи яката15/100 към 10/100 - можеш до 8.5/100 на дълъг път да свалиш, ама без да и ползваш екстрите/20, 20V/ако това е определящо за теб по добре си вземи ГТ - 1.8 113 к.с с газова - но само газов инжекцион или дизела - около 100 к.с е и JTD е един от първите ком.рейл. сериино производство, но и TD е екстрачипове, филтри и генерации няма много смисъл май - така че, ако искаш кола дето е само за гонки и да си ровиш в нея лично те съветвам да си вземеш една хонда ЦРХ и да забравиш.товае, дано съм бил полезен :D
            SASTEZATEL

            Коментар


              #7
              на zaphod беше това

              Коментар


                #8
                ааааа, забравих, ако искащ кола за тунинг по добре е пунтото с турбото - няма друга такава
                SASTEZATEL

                Коментар


                  #9
                  дам митко малко се обърка с разхода, под 14-15/100 в града трудно ще паднеш! крум също е прав, че пунтото е по-добро за обрабатване откъм разход и технология! но....аз като си търсих кола преди година гледах за пунто гт, но първо всичкитебяха нв кошмарно положение, а пък и при една от обиколките на горубляне взех че се влюбих! реших ей така от любопитство да тествам едно хгт и на другия ден му станах собственик!като цяло колата е здрава, частите са по скъпи от останалите бравота, но пък веднъж като го стегнеш си караш и си свиркаш!разходите ми до тук са главно 500лв. в началото за консумативи /включва труд всички ремъци, ролки, масло и някои дребни работи/ + малко след това предни носачи с амортесьори и някои други дребни работи, ако не пропускам нещо това е в общи линии!въпроса за газта е спорен, като моето мнение е че не трябва да се рискува с нещо различно от газов инж.
                  "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                  Коментар


                    #10
                    За газова ще е само газов инжекцион твърдо Но ще е по нататък :D Не ми е с цел тунинг,може само спортно филтърче :D А пунтото ми е малко,а и не ме кефи като ХГТ-то Благодаря ви на всички за мненията А да питам газовия инжекцион по скъп ли е за ХГТ от 1.8 16 примерно (4цилиндровите мотори)
                    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                    Коментар


                      #11
                      Abarth. написа:
                      За газова ще е само газов инжекцион твърдо Но ще е по нататък :D Не ми е с цел тунинг,може само спортно филтърче :D А пунтото ми е малко,а и не ме кефи като ХГТ-то Благодаря ви на всички за мненията А да питам газовия инжекцион по скъп ли е за ХГТ от 1.8 16 примерно (4цилиндровите мотори)
                      да, пласта се за 5 цилиндара!
                      "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                      Коментар


                        #12
                        toko написа:
                        Abarth. написа:
                        За газова ще е само газов инжекцион твърдо Но ще е по нататък :D Не ми е с цел тунинг,може само спортно филтърче :D А пунтото ми е малко,а и не ме кефи като ХГТ-то Благодаря ви на всички за мненията А да питам газовия инжекцион по скъп ли е за ХГТ от 1.8 16 примерно (4цилиндровите мотори)
                        да, пласта се за 5 цилиндара!
                        Колко отгоре е?
                        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                        Коментар


                          #13
                          ...

                          Коментар


                            #14
                            стига бе къде къде на по хубави и с по големи двигатели коли се слага газова та на хгт имало проблемна бившият ми "шеф" беше хгт 155hp с газов инжекцион и нямаше никакви проблеми тази кола,вървеше много и никой не я жалеше то и за това и правихме основен ремонт на няма 200к километра

                            Коментар


                              #15
                              моята практика:преди хгт - карах темпра 20 I.E. - 113 конск.сложих и нормална газова още като я купих и за 3 години каране и се еба мамата с извинение от тази газова.накрая излезе повече пари от да си я бях карал на бензин - заради ремонтите и заради зимата :D , знаете какъв им става разхода студени и още повече като не се кара практически на бензин.за газов инжекцион не казвам нищо - не съм имал - тогава беше много скъп.но фактите са си факти - ако не се кара на бензин - всичко се запушва с времето, на бензин започва да харчи бая, започват разни финни неща да се скапват, ако нее загряла при превключване на газ и там харчи бая и така нататъка.читавата газова си има свойте минуси и своите плюсове. но ФИАТ БРАВО ХГТ по мое мнение нее кола за газ.най малкото италянката е с характер и със сигурност ще се разсърди от една такава интервенция, а само собствениците на италианки знаят те на какво са способни като си решът. моя съвет - НЕДЕЙ С ГАЗ, няма да е същата. покарай я малко така и после решавай дали искаш да осакатяваш петака :D или си вземи ГТ с газ и си пей - и то много върви. само прагове за хгт му шляпаш и същата :D с барабани отзад де
                              SASTEZATEL

                              Коментар

                              Working...
                              X