Италианският производител на автомобили Fiat подготвя кола, която ще струва по-малко от 10 000 евро, за пазарите на развиващите се страни и Западна Европа. Моделът ще се произвежда в Турция от 2008 г., според източник от компанията, цитиран от вестник Трибюн.Моделът, който е изцяло нов, ще се произвежда на платформата на сегашния Grande Punto.Кодовото му название е D 200. Той ще бъде с четири врати и отделен багажник. По-ниската цена е възможна благодарение на намаляването на производствените разходи, уточнява същият източник.Автомобилът, предназначен за развиващите се страни, ще се продава и в Западна Европа. От компанията предвиждат на по-късен етап да произвеждат превозното средство и в държави като Бразилия, Индия или Китай.Става дума за компактна семейна кола, чиято базова версия ще бъде пусната в продажба на цена, по-ниска от 10 000 евро.Моделът ще се произвежда на платформата на сегашния Grande PuntoИзточник:Dnes.bg
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat пуска евтин автомобил за развиващите се пазари
Collapse
X
-
Много се радвам за новия модел, но лично аз ако си купувах нова кола бих си взел тойота корола, модификацията която се рекламира в момента 26 000лв с доста екстри, а този фиат със същите екстри сигурно ще е по скъп. Странна работа са фиатите, много скъпи като нови и много евтини като втора ръкаFIAT Bravo 1.6 16V '97
-
blader написа:Много се радвам за новия модел, но лично аз ако си купувах нова кола бих си взел тойота корола, модификацията която се рекламира в момента 26 000лв с доста екстри, а този фиат със същите екстри сигурно ще е по скъп. Странна работа са фиатите, много скъпи като нови и много евтини като втора ръкаSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:blader написа:Много се радвам за новия модел, но лично аз ако си купувах нова кола бих си взел тойота корола, модификацията която се рекламира в момента 26 000лв с доста екстри, а този фиат със същите екстри сигурно ще е по скъп. Странна работа са фиатите, много скъпи като нови и много евтини като втора ръка
Коментар
-
Nino написа:blader написа:Много се радвам за новия модел, но лично аз ако си купувах нова кола бих си взел тойота корола, модификацията която се рекламира в момента 26 000лв с доста екстри, а този фиат със същите екстри сигурно ще е по скъп. Странна работа са фиатите, много скъпи като нови и много евтини като втора ръкаFIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
sev написа:Nino написа:blader написа:Много се радвам за новия модел, но лично аз ако си купувах нова кола бих си взел тойота корола, модификацията която се рекламира в момента 26 000лв с доста екстри, а този фиат със същите екстри сигурно ще е по скъп. Странна работа са фиатите, много скъпи като нови и много евтини като втора ръка
Коментар
-
Логан
На мен логанчето ми излезе 15 000 със застраховки, КАТ и прочеее......А що се отнася до изтеглянето на автомобили.....когато зададох въпроса в Рено защо първите логани са били изтеглени за ремонт, освен че ми обясниха как имали проблем в ск. кутия, ме светнаха че " видите ли как компанията мисли за качеството си на продукта, която произвежда"........а после мой близък, който се занимава с продажби на автомобили ми обясни как това едва ли не било рекламен трик....изтеглянето на автомобилите за ремонт.....и като пример ще ви дам факта, че миналата година са изтеглили септемврииските логани, продадени в Германия за това, че.........заварката на шоферската седалка не била качествена от едната страна...........и видите ли колко трябва да сме сигурни в този автомобил, щом чак се мисли и се изтегля автомобил дори за незабележимото изместване на седалката с 2 милиметра..........към това като сложим и факта, че логана в Германия, Франция и Русия се продава под марката Рено.......смятайте за какви мениджърски и рекламни трикове става дума..........Поздрави и безавариино!!!
Коментар
-
Логан написа:На мен логанчето ми излезе 15 000 със застраховки, КАТ и прочеее......А що се отнася до изтеглянето на автомобили.....когато зададох въпроса в Рено защо първите логани са били изтеглени за ремонт, освен че ми обясниха как имали проблем в ск. кутия, ме светнаха че " видите ли как компанията мисли за качеството си на продукта, която произвежда"........а после мой близък, който се занимава с продажби на автомобили ми обясни как това едва ли не било рекламен трик....изтеглянето на автомобилите за ремонт.....и като пример ще ви дам факта, че миналата година са изтеглили септемврииските логани, продадени в Германия за това, че.........заварката на шоферската седалка не била качествена от едната страна...........и видите ли колко трябва да сме сигурни в този автомобил, щом чак се мисли и се изтегля автомобил дори за незабележимото изместване на седалката с 2 милиметра..........към това като сложим и факта, че логана в Германия, Франция и Русия се продава под марката Рено.......смятайте за какви мениджърски и рекламни трикове става дума..........Поздрави и безавариино!!!
Коментар
-
Логан
sev написа:и на мен Logan ми допадано в Германия си е Dacia, както и във Францияwww.dacia.de www.dacia.frа на мен това за изтеглянето на бройки изобщо не ми звучи като реклама
Коментар
-
Kuku написа:sev написа:Nino написа:blader написа:Много се радвам за новия модел, но лично аз ако си купувах нова кола бих си взел тойота корола, модификацията която се рекламира в момента 26 000лв с доста екстри, а този фиат със същите екстри сигурно ще е по скъп. Странна работа са фиатите, много скъпи като нови и много евтини като втора ръкаFIAT Bravo 1.6 16V '97
Коментар
-
blader написа:Гранде Пунто не е ли все пак по-нисък клас от Тойота Корола или бъркам . В тоя ред от мисли според мен Стилото е в класа на королата и за 27500 какво Стило може да си купиш
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар