Много добра статия, копирам само текста, в линка има снимки и сравнителни таблици с конкуренцията.На мен лично ми направи впечатление 1.4 115к.с на метан.http://www.vanove.bg/news_details/pid/1/elem_id/542В началото на 2010 година Fiat лансира обновения си ван Doblò, който има амбициите не само да продължи успеха на своя предшественик, но и да разшири още повече пазарното присъствие на италианската марка в класа на лекотоварните автомобили. Преплувайки през морето от информация, нашият екип забеляза няколко изключително интересни подробности, които обещават да спечелят на новия Doblò реномето на новатор в бранша.10 години DoblòПървият Fiat Doblò Cargo дебютира преди почти 10 години. През това време той беше избран от над 650 000 клиенти (общо в Европа и Турция). Популярността му се дължеше както на практичната конструкция, така и на качествената сглобка и конкурентните цени, които бяха заслуга най-вече на турския производител Tofaş (джойнт-венчър 50:50 между Fiat и Koҫ Holding).Tofaş пое ангажимента и по разработката и производството на новия Doblò, като не се поколеба да инвестира 370 млн. евро, смело изтегляйки 10-годишен кредит навръх световната финансова криза. Капацитетът на завода в Бурса е установен на 120 000 бр. годишно, 70% от които се очаква да бъдат реализирани в Европа.Комплексен играчИзграденият върху изцяло нова платформа Doblò се отличава с характеристики, които го поставят в челото на почти всички важни ,,лекотоварни
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Новият Fiat Doblо Cargo - по-голям, по-удобен, по-...
Collapse
X
-
Humppa
-
Аз междувременно успях да се кача, но не и да покарам един екземпляр. Вътре е доста приятно, много се доближава до Гранде Пунто/Линеа(може от волана да ми се струва). На задните седалки честно казано ми се видя по-тясно от актуалния до преди месец модел. Като го покарам ще споделя какво ми е мнението.
Коментар
-
Съвсем очаквано(поне за мен) Добло III стана ван на годината(2011). Припомням, че Doblo II също беше ван на годината (2006).Новият Fiat Doblo Cargo бе избран за Международен ван на 2011 г. Моделът спечели 128 от възможни 168 гласа на журито, съставено от 24 журналисти, специалисти в областта на лекотоварни и товарни автомобили. Престижната награда бе връчена на гала вечеря на 63-тото издание на Международното изложение за лекотоварни и товарни автомобили Хановер 2010, което е най-значимото изложение в Европа за подобен род автомобили.Анонсирайки резултатите за 2011 г., председателят на журито Питер Вайман сподели:"Спечелилият наградата ван впечатли журито с много неща, но най-вече с факта, че Fiat успя да проектира най-много версии и модификации на модела в сравнение с всички останали автомобили от този клас. Гамата на модела включва не само версии с удължено междуосие и висок покрив, но и версия платформа-кабина, на чиято база се правят трансформации удовлетворяващи в най-голяма степен нуждите на потребителя."Журито бе впечатлено и от богатата гама двигатели, която включва и бензинов турбо мотор, работещ и на метан, както и версия с електродвигател. Журито оцени и доброто пътно поведение и високото ниво на комфорт във всички версии на модела."Лоренцо Систино, изпълнителен директор на Fiat Professional, коментира завоюваната титла така:"Новият Doblo Cargo е иновативен автомобил от самото създаване на концепцията. С Doblo ние предлагаме на клиентите най-големия избор, най-ниските емисии на вредни газове и най-новите технологии в този клас. Тази награда е свидетелство за иновационния потенциал на нашия продукт. Титлата демонстрира не само степента на иновация, но и усилията и промените, които направихме, за да отговорим на нуждите на клиента."
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар