1,4-150 кс.Това прави 107 кс литрова мощност-изключително висока степен на форсираност за обикновена кола.Не съм карал такава кола,не се съмнавам в мощноста и, а много ми е любопитно как се държи при ускорение, от да кажем 30-40 клм на 4-та предавка при рязко подаване на пълна газ.Има ли изразен ЛАГ,ако има колко е,замисля ли се при рязки ускорения и т.н.Любопитан съм,защото коли с такава висока степен на форсираност обикновено страдат от не достатъчен въртящ момент при ниски обороти.Интересно е къде е компромиса и колко е за постигане на тази висока мощност.Колега, какъв е разхода на колата в експлоатация?Без раздувки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
AUTO BILD: Аплодисменти за Браво!
Collapse
X
-
Аз пък изобщо не мисля, че статията е хвалебствена. Просто не са могли да излъжат, че колата се е счупила. Напротив - където са могли да ухапят са ухапали...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Аз пък изобщо не мисля, че статията е хвалебствена. Просто не са могли да излъжат, че колата се е счупила. Напротив - където са могли да ухапят са ухапали...FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Bravo_ написа:Колата е страхотна, държи се много добре на пътя и има страхотна тяга ( говоря за 1.4 t-jet 150к.с. ).FIAT BRAVO 1.4 t-jet 150
Alfa Romeo 166 2.0TS facelift
Alfa Romeo 156 2.5 V6 190hp
Коментар
-
За да няма турбо лаг - би трябвало да има и втора турбинка за ниските обороти евентуално. (BMW имат такива решения и не само те)Сега е модерно да се "даунсайзват" двигатели - повече мощност по малък разход на гориво, но само ако се кара до скромни обороти! Ако се подгони зверски то и разхода рязко скача!F31 BMW 320d
Коментар
-
@kiro_of_the_dayКолата не се е счупила, маркучът на турбото е бил прегризан от някакъв гризач. Не са спестили отрицателните забележки, само че този тип тестове са на принципа "проблеми за 100,000 км". Повечето от недоволствата (твърдо возене, странно управление на някои функции) въщност не са точно проблеми. Проблемите са си ги казали, преброили са ги и резултатът е базиран на тях. Вари го, печи го, сериозните проблеми за тези 100,000 км са били 4, можеш сам да видиш резултатите на останалите коли...@ТurbodieselcombyТо е много лесно да доразвиваш идеите на някого, когато си вториДобре, че VW видяха от ФИАТ как се прави малък двигател с турбо, та да измислт добавянето на компресор. Сега чакаме да излязат MultiAir двигателите, че да има VW какво да доразвиват после
@Stefan HadjovИма лаг ако я настъпиш при недостатъчни обороти. Въпрос на свикване да се кара турбо-кола - трябва си й малко "захранване" с обороти, но човек бързо се научава и след това става песен. Не знам защо всички казват, че била лека - за мен колата е със средна тежест за класа си, даже би могла да е и по-лека. Но тогава щеше да има проблеми с тръгването от място. За разхода: на мен в момента на градско ми дава 11-12 при смесено каране (спокойно/настъпване) и ужасен маршрут (къс, редуване на задръствания с баири). Между другото, ето и отзивите на колегите от британския форум, направих си труда да преведа статията:http://www.fiatforum.com/bravo/22929...auto-bild.html
Коментар
-
Тurbodieselcomby написа:За да няма турбо лаг - би трябвало да има и втора турбинка за ниските обороти евентуално. (BMW имат такива решения и не само те)Сега е модерно да се "даунсайзват" двигатели - повече мощност по малък разход на гориво, но само ако се кара до скромни обороти! Ако се подгони зверски то и разхода рязко скача!FIAT BRAVO 1.4 t-jet 150
Alfa Romeo 166 2.0TS facelift
Alfa Romeo 156 2.5 V6 190hp
Коментар
-
Bravo_ написа:А що се отнася до 2те турбини и фиат ползват такива ДВГ, но незнайно защо, ги слагат само на Ланчия(1.9jtd 190к.с) и ги доставят за СААБ(1.9TTID 180к.с).Баш си е знайно - Ланча е луксозния (и по-скъп) ФИАТ. Затова и има Делта с турбина (HF), а няма аналогично Браво, и Делтите почват от 1.6, а бравото от 1.2...
Коментар
-
yuliyancho написа:а между другото мисля че германците от статията грешат, че това е първият фиат който се представя добре. доколкото си спомням миналата година фиат панда също се представи превъзходноFiat Brava SX 1.6 16V 103 BHP
Коментар
-
lyubohar написа:@kiro_of_the_dayМежду другото, ето и отзивите на колегите от британския форум, направих си труда да преведа статията:http://www.fiatforum.com/bravo/22929...auto-bild.htmlFiat Punto 1.1 55 к.с. LPG '96 EX
Alfa Romeo 146 1.9 JTD '99
Fiat Croma II 1.9 M-Jet 8V
Коментар
-
vi4444o написа:lyubohar написа:@kiro_of_the_dayМежду другото, ето и отзивите на колегите от британския форум, направих си труда да преведа статията:http://www.fiatforum.com/bravo/22929...auto-bild.html
Коментар
-
vi4444o написа:lyubohar написа:@kiro_of_the_dayМежду другото, ето и отзивите на колегите от британския форум, направих си труда да преведа статията:http://www.fiatforum.com/bravo/22929...auto-bild.html
Коментар
-
Immortal написа:Bravo_ написа:А що се отнася до 2те турбини и фиат ползват такива ДВГ, но незнайно защо, ги слагат само на Ланчия(1.9jtd 190к.с) и ги доставят за СААБ(1.9TTID 180к.с).Баш си е знайно - Ланча е луксозния (и по-скъп) ФИАТ. Затова и има Делта с турбина (HF), а няма аналогично Браво, и Делтите почват от 1.6, а бравото от 1.2...
Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
I am in love with my cars
Коментар
-
[quote="Immortal"]Bravo_ написа:А що се отнася до 2те турбини и фиат ползват такива ДВГ, но незнайно защо, ги слагат само на Ланчия(1.9jtd 190к.с) и ги доставят за СААБ(1.9TTID 180к.с).Баш си е знайно - Ланча е луксозния (и по-скъп) ФИАТ. Затова и има Делта с турбина (HF), а няма аналогично Браво, и Делтите почват от 1.6, а бравото от 1.2...[/quoteЕ да, ама какво лошо да има и фиат с около 200к.с. Ланчията е по-просторна и по-луксозна, но пък има и мераклии да карат по-обикновени коли с мощни мотори.
FIAT BRAVO 1.4 t-jet 150
Alfa Romeo 166 2.0TS facelift
Alfa Romeo 156 2.5 V6 190hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар