Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

AUTO BILD: Аплодисменти за Браво!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    1,4-150 кс.Това прави 107 кс литрова мощност-изключително висока степен на форсираност за обикновена кола.Не съм карал такава кола,не се съмнавам в мощноста и, а много ми е любопитно как се държи при ускорение, от да кажем 30-40 клм на 4-та предавка при рязко подаване на пълна газ.Има ли изразен ЛАГ,ако има колко е,замисля ли се при рязки ускорения и т.н.Любопитан съм,защото коли с такава висока степен на форсираност обикновено страдат от не достатъчен въртящ момент при ниски обороти.Интересно е къде е компромиса и колко е за постигане на тази висока мощност.Колега, какъв е разхода на колата в експлоатация?Без раздувки.
    [Колега, във всички автосалони има тестов автомобил с 150к.с.Отиди и лично се убеди :D

    Bravo 1.4T-jet 120 Primo red106
    Brava1.4SX

    Коментар


      #17
      Аз пък изобщо не мисля, че статията е хвалебствена. Просто не са могли да излъжат, че колата се е счупила. Напротив - където са могли да ухапят са ухапали...
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        #18
        kiro_of_the_day написа:
        Аз пък изобщо не мисля, че статията е хвалебствена. Просто не са могли да излъжат, че колата се е счупила. Напротив - където са могли да ухапят са ухапали...
        Което е добре за нас крайните потребители,защото цените на нашите любими италианки са по-достъпни,а екстрите повече.FORZA FIAT.
        FIAT BRAVO 1.6
        FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
        LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

        Коментар


          #19
          Stefan Hadjov написа:
          Bravo_ написа:
          Колата е страхотна, държи се много добре на пътя и има страхотна тяга ( говоря за 1.4 t-jet 150к.с. ).
          1,4-150 кс.Това прави 107 кс литрова мощност-изключително висока степен на форсираност за обикновена кола.Не съм карал такава кола,не се съмнавам в мощноста и, а много ми е любопитно как се държи при ускорение, от да кажем 30-40 клм на 4-та предавка при рязко подаване на пълна газ.Има ли изразен ЛАГ,ако има колко е,замисля ли се при рязки ускорения и т.н.Любопитан съм,защото коли с такава висока степен на форсираност обикновено страдат от не достатъчен въртящ момент при ниски обороти.Интересно е къде е компромиса и колко е за постигане на тази висока мощност.Колега, какъв е разхода на колата в експлоатация?Без раздувки.
          Наистина както предлага един колега е най добре да я покараш. Всяко представителство ще ти даде такава кола.Но... Не знам дали такава мощност е полезна или напротив за този двигател, но е факт. Турбината е много добре подбрана. За бензинов мотор има доста добър въртящ момент 206Nm. Можеш да направиш справка с други двигатели 150к.с. атмосферни. А колата е сравнително лека. Не съм засичал при какви скорости на каква предавка как се държи колата, но при нормална експлоатация и навременна смяна на скорости няма лаг. Единствено при опит за рязък старт не се получаа много добре. Колата е лека, както споменах и подскача известно време на едно място докато тръгне... За разхода без изцепки под 10 не мога да я сваля. Средно ми дава около 10-10.5/100км среден разход като градското е във Варна. Но пък и да си призная не я карам с 90км/ч междуградско. По каталог е по-нисък разхода, но се постига с друг тип шофиране. Честно казано, когато я купувах дори не се интересувах от разхода. Други са нещата, които ме вълнуваха.
          FIAT BRAVO 1.4 t-jet 150
          Alfa Romeo 166 2.0TS facelift
          Alfa Romeo 156 2.5 V6 190hp

          Коментар


            #20
            А и пропуснах. Турбината държи до 6000об. за разлика от дизелите където изключва доста по-рано.
            FIAT BRAVO 1.4 t-jet 150
            Alfa Romeo 166 2.0TS facelift
            Alfa Romeo 156 2.5 V6 190hp

            Коментар


              #21
              За да няма турбо лаг - би трябвало да има и втора турбинка за ниските обороти евентуално. (BMW имат такива решения и не само те)Сега е модерно да се "даунсайзват" двигатели - повече мощност по малък разход на гориво, но само ако се кара до скромни обороти! Ако се подгони зверски то и разхода рязко скача!
              F31 BMW 320d

              Коментар


                #22
                @kiro_of_the_dayКолата не се е счупила, маркучът на турбото е бил прегризан от някакъв гризач. Не са спестили отрицателните забележки, само че този тип тестове са на принципа "проблеми за 100,000 км". Повечето от недоволствата (твърдо возене, странно управление на някои функции) въщност не са точно проблеми. Проблемите са си ги казали, преброили са ги и резултатът е базиран на тях. Вари го, печи го, сериозните проблеми за тези 100,000 км са били 4, можеш сам да видиш резултатите на останалите коли...@ТurbodieselcombyТо е много лесно да доразвиваш идеите на някого, когато си втори Добре, че VW видяха от ФИАТ как се прави малък двигател с турбо, та да измислт добавянето на компресор. Сега чакаме да излязат MultiAir двигателите, че да има VW какво да доразвиват после @Stefan HadjovИма лаг ако я настъпиш при недостатъчни обороти. Въпрос на свикване да се кара турбо-кола - трябва си й малко "захранване" с обороти, но човек бързо се научава и след това става песен. Не знам защо всички казват, че била лека - за мен колата е със средна тежест за класа си, даже би могла да е и по-лека. Но тогава щеше да има проблеми с тръгването от място. За разхода: на мен в момента на градско ми дава 11-12 при смесено каране (спокойно/настъпване) и ужасен маршрут (къс, редуване на задръствания с баири). Между другото, ето и отзивите на колегите от британския форум, направих си труда да преведа статията:http://www.fiatforum.com/bravo/22929...auto-bild.html

                Коментар


                  #23
                  Тurbodieselcomby написа:
                  За да няма турбо лаг - би трябвало да има и втора турбинка за ниските обороти евентуално. (BMW имат такива решения и не само те)Сега е модерно да се "даунсайзват" двигатели - повече мощност по малък разход на гориво, но само ако се кара до скромни обороти! Ако се подгони зверски то и разхода рязко скача!
                  Няма втора турбина и наистина се наваксва с малко обороти, както казва колегата. А що се отнася до 2те турбини и фиат ползват такива ДВГ, но незнайно защо, ги слагат само на Ланчия(1.9jtd 190к.с) и ги доставят за СААБ(1.9TTID 180к.с). Аз лично с най-голямо удоволствие бих карал фиат браво с такъв агрегат. Но за сега няма.
                  FIAT BRAVO 1.4 t-jet 150
                  Alfa Romeo 166 2.0TS facelift
                  Alfa Romeo 156 2.5 V6 190hp

                  Коментар


                    #24
                    Bravo_ написа:
                    А що се отнася до 2те турбини и фиат ползват такива ДВГ, но незнайно защо, ги слагат само на Ланчия(1.9jtd 190к.с) и ги доставят за СААБ(1.9TTID 180к.с).
                    Е чак пък да е незнайно Баш си е знайно - Ланча е луксозния (и по-скъп) ФИАТ. Затова и има Делта с турбина (HF), а няма аналогично Браво, и Делтите почват от 1.6, а бравото от 1.2...

                    Коментар


                      #25
                      yuliyancho написа:
                      а между другото мисля че германците от статията грешат, че това е първият фиат който се представя добре. доколкото си спомням миналата година фиат панда също се представи превъзходно
                      Точно така,и Пандата е преди всички Фолксвагени :D
                      И не само Панда-та , Гранде пунто 1.3 дизелак също остави много добри впечатления на ауто билд-а
                      Fiat Brava SX 1.6 16V 103 BHP

                      Коментар


                        #26
                        lyubohar написа:
                        @kiro_of_the_dayМежду другото, ето и отзивите на колегите от британския форум, направих си труда да преведа статията:http://www.fiatforum.com/bravo/22929...auto-bild.html
                        Ами колега дай го този превод и ние да го прочетем!
                        Fiat Punto 1.1 55 к.с. LPG '96 EX
                        Alfa Romeo 146 1.9 JTD '99
                        Fiat Croma II 1.9 M-Jet 8V

                        Коментар


                          #27
                          vi4444o написа:
                          lyubohar написа:
                          @kiro_of_the_dayМежду другото, ето и отзивите на колегите от британския форум, направих си труда да преведа статията:http://www.fiatforum.com/bravo/22929...auto-bild.html
                          Ами колега дай го този превод и ние да го прочетем!
                          на български няма ли да ти е по-лесно?но като предпочиташ на английски - намира се в линка който си цитирал
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #28
                            vi4444o написа:
                            lyubohar написа:
                            @kiro_of_the_dayМежду другото, ето и отзивите на колегите от британския форум, направих си труда да преведа статията:http://www.fiatforum.com/bravo/22929...auto-bild.html
                            Ами колега дай го този превод и ние да го прочетем!
                            Колегата е превел статията от български на английски и резултата е в линка. А на български е в сканираното копие в първия пост.

                            Коментар


                              #29
                              Immortal написа:
                              Bravo_ написа:
                              А що се отнася до 2те турбини и фиат ползват такива ДВГ, но незнайно защо, ги слагат само на Ланчия(1.9jtd 190к.с) и ги доставят за СААБ(1.9TTID 180к.с).
                              Е чак пък да е незнайно Баш си е знайно - Ланча е луксозния (и по-скъп) ФИАТ. Затова и има Делта с турбина (HF), а няма аналогично Браво, и Делтите почват от 1.6, а бравото от 1.2...
                              Абе на Фиат ни е ясно що го няма,ма на Алфа що не го туриха ми го ръгат 2.0 JTD 170 максималния дизел.Иначе сигурен ли се че се води HF ,че аз това от теб го чувам
                              Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
                              Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
                              I am in love with my cars

                              Коментар


                                #30
                                [quote="Immortal"]
                                Bravo_ написа:
                                А що се отнася до 2те турбини и фиат ползват такива ДВГ, но незнайно защо, ги слагат само на Ланчия(1.9jtd 190к.с) и ги доставят за СААБ(1.9TTID 180к.с).
                                Е чак пък да е незнайно Баш си е знайно - Ланча е луксозния (и по-скъп) ФИАТ. Затова и има Делта с турбина (HF), а няма аналогично Браво, и Делтите почват от 1.6, а бравото от 1.2...[/quoteЕ да, ама какво лошо да има и фиат с около 200к.с. Ланчията е по-просторна и по-луксозна, но пък има и мераклии да карат по-обикновени коли с мощни мотори.
                                FIAT BRAVO 1.4 t-jet 150
                                Alfa Romeo 166 2.0TS facelift
                                Alfa Romeo 156 2.5 V6 190hp

                                Коментар

                                Working...
                                X