Chrysler Delta: Първия модел от сътрудничеството между Fiat и ChryslerПред нас са първите снимки на производствената версия на Chrysler Delta. както се вижда това е просто една Lancia Delta , чиято предна решетка е леко променена и носи логото на американската фирма. За момента няма официална информация относно този модел нито от центлралата на Chrysler, нито от Fiat. Дори все още не е потвърдено и името на модела, но е факт, че италианските модели ще започнат да се предлагат на пазарите в САЩ.http://kamuscoop.blogspot.com/2010/0...-chrysler.html
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Chrysler Delta: Първия модел от сътрудничеството между Fiat
Collapse
X
-
Humppa
Не знам как италианците ще се наложат в Америка с техните малки и икономични двигатели. Там колкото ти е по-голям двигателя, толкова ти е по-голям ***, а каращите малолотражки са считани за пе**ли... Иначе какъв е смисъла да имамш кола с 7,0 или 9,2 литров двигател...
-
Когато съм бил в USA,от европейските марки коли съм виждал само Мерцедес,БМВ,VW,Волво и СААБ.Всичко останало е непознато за американския пазар.Не е съвсем верно че не карат малки коли,а само голями.Много жени,особенно в големите градове си карат Форд Фиеста,но малко по различни-амер.изпълнение,но същата големина.В последните години се забелязва и нараснал интерес към по малолитражните,особено японски и корейски модели.Кризата ще ги научи и как се карат коли с обикновени преводни кутии.
Коментар
-
Аз също мисля, че ще постигнат задоволителен успех, най-малкото защото 1.9 Би-Турбо върви колкото повечето ХЕМИ-та, а харчи пет пъти по-малко Това в кръга на шегата, разбира се, но наистина смятам, че доста хора ще оценят предимствата на по-малките коли. Ще им бъдат интересни, дори само защото са нови и непознати за пазара, а и ще внесат свежест между японските модели
Коментар
-
Humppa написа:Не знам как италианците ще се наложат в Америка с техните малки и икономични двигатели. Там колкото ти е по-голям двигателя, толкова ти е по-голям ***, а каращите малолотражки са считани за пе**ли... Иначе какъв е смисъла да имамш кола с 7,0 или 9,2 литров двигател...преди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
-
Става още по-интересно:На изложението в Детройт Chrysler представи Lancia Delta, предназначена за американския пазар. Както е известно, след преструктурирането на Chrysler, Fiat притежава 20% от компанията и се възползва от изложението в Детройт, за да покаже нови европейски модели. Компактните модели са нова глава в историята на Chrysler. В моделния ред на компанията ще се появят още модели, например в Европа американският Chrysler Voyager ще замени Lancia Phaedra, новият седан Chrysler 300C, който излиза тази година, ще бъде представен в Европа като Lancia Thesis. Друг общ модел на двете компании ще бъде компактен кросоувър, предназначен за Северна Америка и Европа. Dodge също ще продава модели в Европа с марката Fiat. Единствената марка от групата на Chrysler, която остава без промяна, е Jeep.
Коментар
-
Humppa
Коментар
-
На мен не ми харесва, че Ланча ще се продава под името Крайслер. И мисля, че е грешка.Докато Ланча все още е символ на една легенда (никой досега не е подобрил рекорда за шампионски титли във WRC шампионата), то предлагането й под марката Крайслер до известна степен обезличава колата. Символ на какво е Крайслер?Според мен, повече плюсове щеше да има, ако ФИАТ стъпи ОТНОВО в Северна Америка със собствените си марки. Не е вярно, че са непознати там. Да, не се срещат често, но ФИАТ 500 се продава вече с голям успех в САЩ, както и някои от спортните модели на Алфа Ромео (например Брера).Ето линк към един от фен-клубовете на ФИАТ в САЩ: http://www.fiatlanciaunlimited.com/ffopast/ А и не е верно, че Крайслер нямат опит с компактните модели. Крайслер отдавна правят малки коли, един комшия кара Крайслер Неон, който не е по-голям от Дедрата, дори е по-малък. Вярно, че е европейски модел, но все пак е Крайслер.
Коментар
-
Immortal написа:На мен не ми харесва, че Ланча ще се продава под името Крайслер. И мисля, че е грешка.Докато Ланча все още е символ на една легенда (никой досега не е подобрил рекорда за шампионски титли във WRC шампионата), то предлагането й под марката Крайслер до известна степен обезличава колата. Символ на какво е Крайслер?Според мен, повече плюсове щеше да има, ако ФИАТ стъпи ОТНОВО в Северна Америка със собствените си марки. Не е вярно, че са непознати там. Да, не се срещат често, но ФИАТ 500 се продава вече с голям успех в САЩ, както и някои от спортните модели на Алфа Ромео (например Брера).Ето линк към един от фен-клубовете на ФИАТ в САЩ: http://www.fiatlanciaunlimited.com/ffopast/ А и не е верно, че Крайслер нямат опит с компактните модели. Крайслер отдавна правят малки коли, един комшия кара Крайслер Неон, който не е по-голям от Дедрата, дори е по-малък. Вярно, че е европейски модел, но все пак е Крайслер.http://autoblogbg.blogspot.com/ Последните автоновини
Коментар
-
kamus11 написа:Не съм съгласен, че Крайслер не са синоним на нищо. В Европа може да се каже, че на никой не му пука за тази фирма, но в САЩ фирмата е символ на американското автомобилостроене. Фирма с традиция и богата история, която поради една или друга причина е подмятана от ръка на ръка. Определено в САЩ, Ланчиа ще продаде повече бройки под името на Крайслер, от колкото под собствената си марка. Да, имат титли, но в никакъв случай не са с имиджа на производител на спортни автомобили, а и в САЩ никой не се интересува от рали автомобили. Можеби скоро нещата ще се променят след като Кен Блог е спонсориран от Форд в световния рали шампионат, но за сега определено тази дисциплина не е по вкуса на американците. мисълта ми е, че Ланчиа няма да сгрешат като продават под емблемата на Крайслер
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар