Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Chrysler Delta: Първия модел от сътрудничеството между Fiat

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Chrysler Delta: Първия модел от сътрудничеството между Fiat

    Chrysler Delta: Първия модел от сътрудничеството между Fiat и ChryslerПред нас са първите снимки на производствената версия на Chrysler Delta. както се вижда това е просто една Lancia Delta , чиято предна решетка е леко променена и носи логото на американската фирма. За момента няма официална информация относно този модел нито от центлралата на Chrysler, нито от Fiat. Дори все още не е потвърдено и името на модела, но е факт, че италианските модели ще започнат да се предлагат на пазарите в САЩ.http://kamuscoop.blogspot.com/2010/0...-chrysler.html
    Прикачени файлове

    #2
    Не знам как италианците ще се наложат в Америка с техните малки и икономични двигатели. Там колкото ти е по-голям двигателя, толкова ти е по-голям ***, а каращите малолотражки са считани за пе**ли... Иначе какъв е смисъла да имамш кола с 7,0 или 9,2 литров двигател...

    Коментар


      #3
      Когато съм бил в USA,от европейските марки коли съм виждал само Мерцедес,БМВ,VW,Волво и СААБ.Всичко останало е непознато за американския пазар.Не е съвсем верно че не карат малки коли,а само голями.Много жени,особенно в големите градове си карат Форд Фиеста,но малко по различни-амер.изпълнение,но същата големина.В последните години се забелязва и нараснал интерес към по малолитражните,особено японски и корейски модели.Кризата ще ги научи и как се карат коли с обикновени преводни кутии.

      Коментар


        #4
        Аз също мисля, че ще постигнат задоволителен успех, най-малкото защото 1.9 Би-Турбо върви колкото повечето ХЕМИ-та, а харчи пет пъти по-малко Това в кръга на шегата, разбира се, но наистина смятам, че доста хора ще оценят предимствата на по-малките коли. Ще им бъдат интересни, дори само защото са нови и непознати за пазара, а и ще внесат свежест между японските модели

        Коментар


          #5
          Humppa написа:
          Не знам как италианците ще се наложат в Америка с техните малки и икономични двигатели. Там колкото ти е по-голям двигателя, толкова ти е по-голям ***, а каращите малолотражки са считани за пе**ли... Иначе какъв е смисъла да имамш кола с 7,0 или 9,2 литров двигател...
          Тези нагласи вече не са актуални в САЩ. Пазарът на автомобили с големи двигатели намалява с бързи темпове и все повече се търсят икономични возила.
          преди - TIPO
          сега - VOLVO XC60

          Коментар


            #6
            В. Стандарт - [url=http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2010-01-12&article=308904]
            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

            Коментар


              #7
              Става още по-интересно:На изложението в Детройт Chrysler представи Lancia Delta, предназначена за американския пазар. Както е известно, след преструктурирането на Chrysler, Fiat притежава 20% от компанията и се възползва от изложението в Детройт, за да покаже нови европейски модели. Компактните модели са нова глава в историята на Chrysler. В моделния ред на компанията ще се появят още модели, например в Европа американският Chrysler Voyager ще замени Lancia Phaedra, новият седан Chrysler 300C, който излиза тази година, ще бъде представен в Европа като Lancia Thesis. Друг общ модел на двете компании ще бъде компактен кросоувър, предназначен за Северна Америка и Европа. Dodge също ще продава модели в Европа с марката Fiat. Единствената марка от групата на Chrysler, която остава без промяна, е Jeep.

              Коментар


                #8
                Еех, Lancia 300C ще е страхотен екземпляр! Много ми харесва по принцип тази Крайслерска лимузина

                Коментар


                  #9
                  Е страшна е......

                  Коментар


                    #10
                    Още в Стандарт: Lancia спасява Chrysler
                    ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                    Коментар


                      #11
                      Автомобилите все повече се уеднаквяват и така си губят чара...
                      Fiat Marea Weekend ELX 1.6 16V /// Lancia Delta 2 LE 1.6 16V /// Renault 21 GTS 1.7mpi

                      Коментар


                        #12
                        CeCko2 написа:
                        Автомобилите все повече се уеднаквяват и така си губят чара...
                        Глобализация-няма как
                        SEAT Leon Cupra 300
                        Triumph Street Triple 765 R

                        Коментар


                          #13
                          На мен не ми харесва, че Ланча ще се продава под името Крайслер. И мисля, че е грешка.Докато Ланча все още е символ на една легенда (никой досега не е подобрил рекорда за шампионски титли във WRC шампионата), то предлагането й под марката Крайслер до известна степен обезличава колата. Символ на какво е Крайслер?Според мен, повече плюсове щеше да има, ако ФИАТ стъпи ОТНОВО в Северна Америка със собствените си марки. Не е вярно, че са непознати там. Да, не се срещат често, но ФИАТ 500 се продава вече с голям успех в САЩ, както и някои от спортните модели на Алфа Ромео (например Брера).Ето линк към един от фен-клубовете на ФИАТ в САЩ: http://www.fiatlanciaunlimited.com/ffopast/ А и не е верно, че Крайслер нямат опит с компактните модели. Крайслер отдавна правят малки коли, един комшия кара Крайслер Неон, който не е по-голям от Дедрата, дори е по-малък. Вярно, че е европейски модел, но все пак е Крайслер.

                          Коментар


                            #14
                            Immortal написа:
                            На мен не ми харесва, че Ланча ще се продава под името Крайслер. И мисля, че е грешка.Докато Ланча все още е символ на една легенда (никой досега не е подобрил рекорда за шампионски титли във WRC шампионата), то предлагането й под марката Крайслер до известна степен обезличава колата. Символ на какво е Крайслер?Според мен, повече плюсове щеше да има, ако ФИАТ стъпи ОТНОВО в Северна Америка със собствените си марки. Не е вярно, че са непознати там. Да, не се срещат често, но ФИАТ 500 се продава вече с голям успех в САЩ, както и някои от спортните модели на Алфа Ромео (например Брера).Ето линк към един от фен-клубовете на ФИАТ в САЩ: http://www.fiatlanciaunlimited.com/ffopast/ А и не е верно, че Крайслер нямат опит с компактните модели. Крайслер отдавна правят малки коли, един комшия кара Крайслер Неон, който не е по-голям от Дедрата, дори е по-малък. Вярно, че е европейски модел, но все пак е Крайслер.
                            Не съм съгласен, че Крайслер не са синоним на нищо. В Европа може да се каже, че на никой не му пука за тази фирма, но в САЩ фирмата е символ на американското автомобилостроене. Фирма с традиция и богата история, която поради една или друга причина е подмятана от ръка на ръка. Определено в САЩ, Ланчиа ще продаде повече бройки под името на Крайслер, от колкото под собствената си марка. Да, имат титли, но в никакъв случай не са с имиджа на производител на спортни автомобили, а и в САЩ никой не се интересува от рали автомобили. Можеби скоро нещата ще се променят след като Кен Блог е спонсориран от Форд в световния рали шампионат, но за сега определено тази дисциплина не е по вкуса на американците. мисълта ми е, че Ланчиа няма да сгрешат като продават под емблемата на Крайслер
                            http://autoblogbg.blogspot.com/ Последните автоновини

                            Коментар


                              #15
                              kamus11 написа:
                              Не съм съгласен, че Крайслер не са синоним на нищо. В Европа може да се каже, че на никой не му пука за тази фирма, но в САЩ фирмата е символ на американското автомобилостроене. Фирма с традиция и богата история, която поради една или друга причина е подмятана от ръка на ръка. Определено в САЩ, Ланчиа ще продаде повече бройки под името на Крайслер, от колкото под собствената си марка. Да, имат титли, но в никакъв случай не са с имиджа на производител на спортни автомобили, а и в САЩ никой не се интересува от рали автомобили. Можеби скоро нещата ще се променят след като Кен Блог е спонсориран от Форд в световния рали шампионат, но за сега определено тази дисциплина не е по вкуса на американците. мисълта ми е, че Ланчиа няма да сгрешат като продават под емблемата на Крайслер
                              Бе то е ясно, че са си направили сметката. Но да кажеш че Крайслер е символ на американското автомобилостроене е абсолютен нонсенс.Форд не е ли символ на американското автомобилостроене? А марките на ГМ? Шевролет, Кадилак, Понтиак... Все символи Американците са доста далеч от направата на автомобили, лично мое мнение. Затова и японците, напоследък и корейците, пожънаха изключителни успехи в САЩ.Ех, а бяха времена, когато един ФИАТ струваше колкото 10(десет!) ФОРДа...FIAT от време оно си умират да си продават колите под чужда марка...Спомнете си за SAAB 60‌0‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌Не си ценят собствената марка...Крайслер като беше собственост на Мерцедес, що не продаваха там Мерцедесите като Крайслер Бенц?

                              Коментар

                              Working...
                              X