Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат 500 вече и с новия двуцилиндров двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат 500 вече и с новия двуцилиндров двигател

    Дълго очаквания двуцилиндров двигател с малък обем и висока ефективност , ще се монтира във Фиат 500. Разработването му е продължило 2г. но за сметка на това е увенчано с успех при всички тестове и е готов за серийно внедряване в производствената гама на Фиат Груп http://news.automedia.bg/read/8595.html
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    #2
    2 цилиндъра 900 куб. см. - 105 конски сили...
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #3
      kiro_of_the_day написа:
      2 цилиндъра 900 куб. см. - 105 конски сили...
      Яко
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #4
        това е турбо двигател, няма нищо странно. хонда 90те имаха (може и още да го има) атмосферен двг с 100 к.с./л. в момента има купища двгигатели 1.4 с над 150 к.с..... 2,0 л 270 к.с. как ви се струва
        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

        Коментар


          #5
          ................след още някоя година и .....едноцилиндров със 150 к.с.

          Коментар


            #6
            Имало е:
            1911 Sulzer builds a larger version of their 1905 engine, ushering in the age of the large slow speed two stroke engine; quite a bit larger. The one cylinder, with a meter diameter piston turns at a leisure pace of 150 rpm. It produces an astounding 1472 kW.
            http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=7020има и сега:
            From the site"All other things he could from friends, acquaintances, neighbors and organize scrap yards. Auf solch einem Entsorgungslager fand er auch den gewaltigen 16,5 cm dicken Kolben samt Pleuel, Gewicht 13,5 kg. On such a collection camp, he found the huge 16.5 cm thick, including piston rod, weight 13.5 kg. Die Herkunft dieser Teile, so wollte man ihn überzeugen, sei ein 830 PS starker Leo-Bergepanzer. The origin of these parts, so if you wanted to convince him, is a 830 hp Leo Mountains tanks. "Engine noise ? At least 125 decibels. For reference that is the level of a warning AIR HORN. A Rock concert usually maxes out @ 130 or so apparently. So pretty damn freaking LOUD.
            http://kanwars.blogspot.com/2008/06/3000cc-single-cylinder-motorcycle.html

            Коментар


              #7
              Ураааааааааааааааааааааааааааааааа най-накрая истински Малък Фиат! Новият 500 беше прераждане на стария, истинска реплика, не като 2 неуспешни опита на други марки (според мене). Сега вече и версия "дуечилиндри"! Остава следващата стъпка да е "въздухарка", а накрая двигателят и багажникът да си разменят местата :P Да живее , да живеят традициите му!!!
              Бай Фичо - ега ти пауъра!!!

              Коментар


                #8
                Според приказките ви излиза че това не е новина Всички или почити всички знаем кога е имало още двуцилиндрови двигатели. Тук смисъла е във високата ефективност при много малък разход и много ниски емисии на СО. С внедрена система Мултиеър. Хайде сега почвай да обясняваш кога Хонда имала такъв мотор колега charlie но явно ти нещата в статията си ги разбрал само от към мощностни характеристики . И понеже даваш примери ни в клин ни в ръкав как ти се струва 2.4 л с мощност 780 к.с. атмосферен Този представен от Фиат двигател има за цел Свеждане до мининум разхода на материали за производството , компактност , много добра мощност за 0.9л двигател , нисък разход под този на конкурентите с този мощностен диапазон и по-ниски нива на СО от конкурентите си. И на това ако не казвате постижение :D Весела коледа
                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                Коментар


                  #9
                  Този двигател е наистина много добро техническо постижение и с тая система на пълнене,намаленаконсумация на гориво,намалени вредни емисии,намалено тегло,намален обем като място в двигателния кош!!!Браво!За мен тая конфигурация си плаче за награди! ПП:вчера за пръв път видях тая гад на пътя в трафика,красота беше с Италианското знаме по средата,някаква бяла перла красота!
                  Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                  Коментар


                    #10
                    Atanas71 написа:
                    Според приказките ви излиза че това не е новина Всички или почити всички знаем кога е имало още двуцилиндрови двигатели. Тук смисъла е във високата ефективност при много малък разход и много ниски емисии на СО. С внедрена система Мултиеър. Хайде сега почвай да обясняваш кога Хонда имала такъв мотор колега charlie но явно ти нещата в статията си ги разбрал само от към мощностни характеристики . И понеже даваш примери ни в клин ни в ръкав как ти се струва 2.4 л с мощност 780 к.с. атмосферен Този представен от Фиат двигател има за цел Свеждане до мининум разхода на материали за производството , компактност , много добра мощност за 0.9л двигател , нисък разход под този на конкурентите с този мощностен диапазон и по-ниски нива на СО от конкурентите си. И на това ако не казвате постижение :D Весела коледа
                    примерите имат доста добро съотнешение мощност/вредни емисии и мошност/размери и се вграждат в сериен автомобил и то доста популярен горещо ти препоръчвам да им хвърлиш едно око преди да ги оценяваш, като "...ни в клин ни в ръкав..."!п.п. да сравняваш двигател на сериен автомобил от края на 80те и началото на 90те с формула 1, по ми мязва на изказване тип "ни в клин ни в ръкав" п.п.2 не искам да омаловажам внедряването на този агрегат, ама нека все пак не изпадаме в сляпо идолопоклоничество. Коледата я отпразнувахме- честито
                    "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                    (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                    Коментар


                      #11
                      charlie написа:
                      Atanas71 написа:
                      Според приказките ви излиза че това не е новина Всички или почити всички знаем кога е имало още двуцилиндрови двигатели. Тук смисъла е във високата ефективност при много малък разход и много ниски емисии на СО. С внедрена система Мултиеър. Хайде сега почвай да обясняваш кога Хонда имала такъв мотор колега charlie но явно ти нещата в статията си ги разбрал само от към мощностни характеристики . И понеже даваш примери ни в клин ни в ръкав как ти се струва 2.4 л с мощност 780 к.с. атмосферен Този представен от Фиат двигател има за цел Свеждане до мининум разхода на материали за производството , компактност , много добра мощност за 0.9л двигател , нисък разход под този на конкурентите с този мощностен диапазон и по-ниски нива на СО от конкурентите си. И на това ако не казвате постижение :D Весела коледа
                      примерите имат доста добро съотнешение мощност/вредни емисии и мошност/размери и се вграждат в сериен автомобил и то доста популярен горещо ти препоръчвам да им хвърлиш едно око преди да ги оценяваш, като "...ни в клин ни в ръкав..."!п.п. да сравняваш двигател на сериен автомобил от края на 80те и началото на 90те с формула 1, по ми мязва на изказване тип "ни в клин ни в ръкав" п.п.2 не искам да омаловажам внедряването на този агрегат, ама нека все пак не изпадаме в сляпо идолопоклоничество. Коледата я отпразнувахме- честито
                      Дано и ти най-сетне разбереш предимството на тези нови двигатели с даваните от теб примери Не става въпрос за сляпо идолопоклоничество а за нови технологии с които не могат да се сравнят предлаганите от теб аналози най-вече по СО-емисии което е много важно в днешно време. Точно такива "зелени" двигатели с добра мощност и нисък разход на гориво ще диктуват модата през следващите години. Внедрени в хибридните автомобили заради компактните си размери и доста добрата мощност. Весело прекарване на новогодишните празници.
                      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                      Коментар


                        #12
                        Те това е той
                        Прикачени файлове
                        http://autoblogbg.blogspot.com/ Последните автоновини

                        Коментар


                          #13
                          Една от най-интересните новини около Фиат, на автосалона в Женева ще бъде представянето на 900 кубиковия бензинов агрегат наречен - TwinAir. Двуцилиндровия агрегат ще разполага с - 85к.с., които ще бъдат предостатъчни за модели като 500, Panda или Puntо Evo. Според фирмата този агрегат в по-късен етап ще се предлага във версия със 105к.с., както и чиста атмосферна версия с мощност - 65к.с. Най-вероятно този агрегат ще замести настоящия и вече остарял - 1.2 литров мотор, който се предлага във версии със - 68 и 85к.с. Сравнение с него, новият двигател ще бъде с - 15%, по-икономичен, а вредните емисии изхвърляни в атмосферата ще са с - 25%, по-малко. Това означава, че неговите стойности ще бъдат под 100г./Со2, на километър. Кога ще видим първите модели оборудвани с този агрегат за сега остава загадка, но най-вероятно неговата премиера ще е в следващото поколение на Fiat Panda, което се чака да бъде представено през 2011-та година.
                          Прикачени файлове
                          http://autoblogbg.blogspot.com/ Последните автоновини

                          Коментар

                          Working...
                          X