Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Започна строителството на автомобилния завод до Ловеч

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Започна строителството на автомобилния завод до Ловеч

    "Над 30 мощни машини - багери, булдозери и самосвали - започнаха от вторник да дълбаят полето в местността Корудере край Баховица. Така реално започна строителството на завода за автомобили - един проект на "Литекс моторс" и китайската компания "Great Wall". Изкопните работи са възложени на фирма "Аквагруп" в съдружие с други фирми, разбра "Ловеч Прес". Такова мащабно начало на строителство не сме виждали от времето на индустрализацията, заявиха баховчани, проявили интерес към боботенето на мощните машини. Не искаме да коментираме сега, нека нещата станат, тогава ще говорим, заявиха от ръководството на "Литекс моторс". От пресата става ясно, че изкопът на основите на автозавода започва след посещението на шефа на "Литекс" Гриша Ганчев в Китай. Както е известно, само в началната си фаза проектът за завода за автомобили край Баховица е за 100 млн. евро, а като цяло ще надхвърли 180 млн. евро. По план заводът трябва да отвори врати до две години. В него ще работят над 1300 души. В завода край Баховица ще се произвеждат джипове и автомобили на китайската компания "Great Wall". Производството на първата серия автомобили - от спортен клас, е предвидено за започне в средата на 2010 г. Втората серия ще стартира около половин година по-късно - в началото на 2011-а.Първоначално се предвижда производство на около 20 хил. автомобила от всяка серия. Както "Ловеч Прес" пръв писа, българската марка коли ще се казва "LMC" - на името на дружеството "Litex Motors Corporation". Заводът в Баховица ще се състои от няколко складови помещения (за материали, заготовки, готова продукция), заваръчен цех с три поточни линии за заварки, бояджийски цех, два цеха за монтаж, логистични площи, корпус за научно-развойна дейност, административна сграда. За постигане на по-висока заетост, както и предвид предимствата на по-ниските разходи за заплати в България, степента на автоматизация първоначално ще бъде ниска, се казва още в документите. Още от самото начало "Литекс Моторс" ще зададе високи стандарти за качество и атрактивен дизайн. Освен това се предвижда базовите автомобили да се доставят СКD (частично сглобени, тоест окомплектована каросерия, а всички необходими елементи - поотделно), така че със собствен пресов и бояджийски цех и самостоятелен монтаж да се постигнат развитие и качествено производство."По "Ловеч Прес"
    FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
    FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!

    #2
    Още от самото начало "Литекс Моторс" ще зададе високи стандарти за качество и атрактивен дизайн
    Значи ще правим колички Лего,интересно само на тази БГ марка LMC ,кой ще им прави дизайна и за какви високи стандарти говорим ISO,CMMI for Aquisition(ще ни погълнат тея Китайци)
    Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
    I am in love with my cars

    Коментар


      #3
      Ей,голями традиции има този град в производството на автомобили.История:-там се произвеждаха моторите Балкан и всички модели мотопеди Балканчета.-там започна монтажа на Фиат 124-там започна монтажа на Фиат 850 берлина-там започна монтажа на Фиат 850 спорт-там започна монтажа и производството на Москвич 412=и всичко това там умряДано това начинание не последва предходните!!В BG всяко свестно начинание се инфектира още в зародиша му.Да припомням ла за БулгарРено и БулгарАлпин в Пловдив и т.н. и т.н.

      Коментар


        #4
        Китайски боклуци - българска сглобка...
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          #5
          Мдааа, в Ловеч са се произвеждали FIAT 124 седан и комби, FIAT 850 седан и купе и са неофициално наречени Пирин, по спомен слизаха някъде към 760 бр.

          Коментар


            #6
            Tie написа:
            Мдааа, в Ловеч са се произвеждали FIAT 124 седан и комби, FIAT 850 седан и купе и са неофициално наречени Пирин, по спомен слизаха някъде към 760 бр.
            Това е точно така! А в същия завод /Държавна самолетна фабрика/ в периода 1941 - 1954 год. са се произвеждали самолети, с двигател ФИАТ в един от моделите. Производството е прекратено по решение от Москва.
            FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
            FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!

            Коментар


              #7
              stivst написа:
              Tie написа:
              Мдааа, в Ловеч са се произвеждали FIAT 124 седан и комби, FIAT 850 седан и купе и са неофициално наречени Пирин, по спомен слизаха някъде към 760 бр.
              Това е точно така! А в същия завод /Държавна самолетна фабрика/ в периода 1941 - 1954 год. са се произвеждали самолети, с двигател ФИАТ в един от моделите. Производството е прекратено по решение от Москва.
              То да беше само това.Колко глупости се извършиха в BG по решение на Москва.БулгарРено 8 и 10 също под руски натиск беше прекратено.Ами нали гледаха на нас като пазар са внос на руските боклуци.Е,верно че ние си изнасяхме при тях нашите боклуци,но това спомогна да се формираме като страна произвеждаща боклуци.

              Коментар


                #8
                Това че строят такъв завод е много добре,за целия регион.Бройката от 1300 работни места си е направо внушителназа нашите стандарти особено в машиностроителния бранш,а да не говорим още колко по-малки фирми ще работят с тях и то от цялата страна.Само мога да приветсвам едно такова начинание! ПП: И не си мислете че ние Българите не можем да работим качествено,в това отношение поставяме достадруги националности в малкия си джоб!Поздрави.
                Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                Коментар


                  #9
                  подкрепям последното мнение,мисля,че не всичко в държавата ни е толкова пошло,ако начинанието бъде изпълнено и завода заработи като видима идеал стандарт и литекс комерс ,си мисля,че ще е от огромна полза всички,и за хората в региона и за собствениците...Дали е боклук или не ...не знам,но аз бих си взел подобна кола,ако е 50% по-евтина от западните автомобили....да речем една нормална кола за 15хил да е...чисто нова,бих се замислил сериозно ако имам възможност Бъдещето ще покаже,дано е за добро
                  ex.Мареа ТД100

                  Коментар


                    #10
                    Вчера бе подписан договора между китайците и ЛМК.Разгледах им сайта и имат доста прилични модели.Двигателят на джипа им е на митсубиши,тъй че ако се постараем в тенекийте и окачването,може да се получи прилична кола.
                    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                    Коментар


                      #11
                      ето ги моделите много са хубави пък и на добри цени
                      Прикачени файлове
                      не си хвалете колите че не се чупят защото в най-скоро време може да го очаквате

                      Коментар


                        #12
                        Няма да има завод в Ловеч
                        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                        Коментар


                          #13
                          Valiosport написа:
                          Няма да има завод в Ловеч
                          То човек как да не го е яд , кога ли е имало нещо хубаво . Не можаха да задържат това автомобилно производство в България и това е . Дори като се замисля досега нищо свързано с машини не е прокопсало . Завода за камиони Мадара , автобусите Чавдар , тракторите в Карлово но и те едва кретат .
                          За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.
                          13.12.1881 проф. Константин Иречек

                          Коментар


                            #14
                            Защо да нямам завод? Май съм пропуснал някоя новина. Да не би китайците да са се оттеглили?

                            Коментар


                              #15
                              Valiosport написа:
                              Няма да има завод в Ловеч
                              Защо? Я раздухай...
                              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                              Нека Силата на бъде с Нас...

                              Коментар

                              Working...
                              X