Мнооого се впечатлих от това возило:http://www.gwm.com.cn/en/voleexc30.asp...мисля, че изглежда добре. При една нормална поносима цена, като например задължително под Логан, ще се купува като топъл хляб.
Изглежда добре,дано да е здраво направено.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Факт е, че на българина му омръзна да си купува "нови" коли на 8-10 години. Както се спомена по-горе, много е важна цената и не на последно място базовото оборудване. Един седан като С30 (ако той се предлага в Европа ще е с друго име), с климатик и вече стандартните екстри като: ABS, хидравлика, ел.пакет и цена от около 12000лв с ДДС би бил едно отлично предложение за семеен автомобил чиито собственици минават средно по 15 000км на година. Тогава много хора биха се замислили дали да си купят 10 годишен Голф на само "130 000" км, или да си направят гъдела и да си купят чисто нова кола направена по техен вкус - цвят, оборудване, тапицерия и т.н.
на мен ми се иска като построят тоя ми ти завод и започнат производството на автомобилите,да си взема едно такова c30 и да сложа точка на спора с баджанака ми,че една такава кола няма да видим и всичко било лъжа .Между другото някой минавал ли е от там,да каже работи ли се по строежа или?...
на мен ми се иска като построят тоя ми ти завод и започнат производството на автомобилите,да си взема едно такова c30 и да сложа точка на спора с баджанака ми,че една такава кола няма да видим и всичко било лъжа .Между другото някой минавал ли е от там,да каже работи ли се по строежа или?...
Работи се и то здраво, но едва ли ще стане до средата на годината. Между другото вече има на склад доста части за колите.
Тук не става въпрос за прекрасна или мощна кола. Става въпрос за разходи и икономическа рентабилност за едно семейство. Ясно е, че ако този модел го предложиш на човек до 40г., той веднага ще предпочете един по-расов автомобил или някой нов 100000+ км. JTD автомобил. Но китайските автомобили или поне тези които ще се произвеждат в България не са насочени към младата аудитория
Струва ми се, че нещо не е нормално... българинът, като че ли предпочита да вземе някоя 10 годишна кола от типа на БМВ и Мерцедес големите серии, отколкото някоя нова и по скромна кола, това при положение, че средствата са му ограничени. А на запад от където ни идват колите имам чувството, че не е така. Масово се карат коли среден и нисък клас, особено от по-младите и след 5-10 години ни я продават на нас и ние да и радваме, а не си купуват някое старо вече БМВ, а предпочитат пак нова и по-скромна кола!
Добре е, че се създават нови работни места и се дава възможност на млади специалисти да се реализират, което не е малко. Дано само да не се повтори картинката от преди 15 години със завода на Ровър Маестро...Надявам се най-после да се овенчаем с успех в тази сфера.Поздрави!
Коментар