По повод интереса на хора от форума пускам предварителната информация за следващото поколение на Fiat Stilo.Дизайнът на новото Stilo е поверен на дизайнерското студио на Джорджето Джуджаро, което изгради визията на властващият в момента модел Fiat Grande Punto (вж. тема "...Бестселър"). За първи път ще бъде заличена разликата в каросериите между модификациите с 3 и 5 врати.На платформата на Stilo ще бъдат изградени следващите поколения на Alfa Romeo 147 и Lancia Delta.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
new Stilo
Collapse
X
-
blondy_driver
-
Причините са най-вече политически!Първо, когато колата излезе на пазара FiAT бяха в най-голямата си криза - само за разработването на този модел бяха похарчени 900 милиона евро, което изцеди до дупка хазната на италианците. Продукта беше повече от добър, невиждано ниво от екстри, най-голямата в сегмента и най-стабилната. За дизайна да не говориме....И....се започна епопеята с продажба на част от акциите на компанията за покриване финансовите дупки. Германските конкуренти веднага предрекоха пълен фалит на марката и едва ли не обявиха че това ще е последния FIAT. На фона на продажбите на PEUGEOT с моделите 206 и 307, Stilo беше като "умираща екзотика".Сами разбирате какво беше отстъплението от продажбите, като всички протриваха ръце да се докопат до технологиите на марката. Най-намазаха General Motors, които след купуването на 40% от акциите на FIAT не само взеха платформата на Stilo за да си направят новата ASTRA, но и преминаха "гратис" на едно ново ниво при дизеловите двигатели. Остарелите им дизели от Isuzu бяха издухани от JTD-то. Stilo въпреки всичко все още е водач при определени характеристики в сегмента, независимо от появата на GOLF 5, ASTRA и Focus, които се дойдоха цели 3 години по-късно. От FIAT отчитат ранната поява на високотехнологичното Stilo като погрешен маркетингов ход, именно че се появи в момент на финансов колапс и отчаяно търсене на свежи пари, довели до слухове за бъдещето, но ...това е вече минало и FIAT отново е на върха в класациите по продажби след новака в B+ класа - FIAT Grande Punto. Новата Croma е също неуспешен модел, тъй като се появи близо 9 години след последния голям FIAT и там позициите са почти безвъзвратно загубени в полза на VW Passat.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар