Нека отбележим напредъка, който регистрира любимата ни марка на европейските пазари.Благодарение на новите си модели Panda, Grande Punto и new Croma фирмата от Торино за първия месец от 2006-та година заема по прираст (+23,2%) второ място по продажби при леките автомобили след водачите VW (+25,5%). Това подобрява икономическия показател на FIAT Auto Spa за месеца, като компанията вече има пазарен дял в Европа от 8,4% и е втората с положителни показатели от реализирани продажби при марките с пазарен дял над 5%. Първа отново е VW с 19,7%. За интереса към новите модели на Fiat говори факта че италианските автомобили все повече се котират на трудния за тях германски пазар, където Fiat са продали с 10,8% повече автомобили, спрямо аналогичния месец от миналата година. В родината Италия този ръст е също над 10-те процента - (+10,7%). Втората по големина италианска марка Alfa Romeo също бележи покачване на пазарните параметри с продадени 12.500 автомобила или почакване от 6,2%. Тези резултати само могат да ни накарат да се гордеем, след като останалите големи автомобилни компании касират загуби на пазарни позиции - Renault (-17,0%), групата PSA Peugeot-Citroen (-2,5%) и DaimlerChrysler (-8,3%).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat се харчи като топъл хляб
Collapse
X
-
Не знам защо се прехласване по 3D графиката на Fiat Idea при положение че отдавна се продава в България http://fiat.fiatbulgaria.com/models/idea/ и дори едно се движи по улиците на София в зелена разцветка.
Коментар
-
Stilo написа:Не знам защо се прехласване по 3D графиката на Fiat Idea при положение че отдавна се продава в България http://fiat.fiatbulgaria.com/models/idea/ и дори едно се движи по улиците на София в зелена разцветка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар