Тея идеоти счупиха поредния италиански моторна 55 000 км.е задрало бутало на 2 цилиндър на двг 1.4 16в на Фиат 500/Луиджи/,незнам как само италианските мотори се трошат в техните ръце.Как па не се счупи некой немски а,писна ми от тва гъзолизене на немските кофтори.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Аутобилд-Германия
Collapse
X
-
Re: Аутобилд-Германия
Mury написа:Тея идеоти счупиха поредния италиански моторна 55 000 км.е задрало бутало на 2 цилиндър на двг 1.4 16в на Фиат 500/Луиджи/,незнам как само италианските мотори се трошат в техните ръце.Как па не се счупи некой немски а,писна ми от тва гъзолизене на немските кофтори.FIAT BRAVO SX 1.6 16V '96 ex...
FIAT Doblo Cargo 1.9 JTD
Alfa Romeo 147 1.9 JTD '01 now
Коментар
-
Да, и на "страхотния" им 2.0 ТДИ ПД качен на Пасат в теста казват че леглата на клапаните имат микро-пукнатини, но иначе пред двигателя имало още дълги километри живот Досега един такъв агрегат си "изтропа" пред мен на 56 000 км и го смениха по гаранция (след много опити да ни убедят че вината е в нас), при Октавия 1 1.9 ТДИ имаме 2 турбини на колата на бивш колега и това само при ново-закупени коли от официалния дилър и поддържани само в техни сервизи на точните интервали Сега чакам и моя да "изтропа" - миналата седмица минах границата от 50 000 км и засега се не дава де, но ще му помогна
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар