Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат изкупува Крайслер

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    van_dal написа:
    ...а Вояджъра с дизелов аграгат по нищо не отстъпва на един Улис например...
    ами точно в дизеловите агрегати има какво да научат - дори и вояджъра, който даваш за пример е двигател от апенините - VM, ако не се лъжа де, но дори да не е точно този мотор, със сигурност не е американски
    "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
    (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

    Коментар


      #17
      Какви ги дрънкате бе,ФИАТ правят наи-здравите мотори,пък са добри и с окачването,супер стабилни са на пътя.Аз на мойта сипвам чист Кастрол и само ОМВ-премиум дизел,мотора мрънка на 128 000 е и просто върви като за нова
      Fiat brava 1.9 TD100

      Коментар


        #18
        Колега Вояджера от както е създаден в дизелов вариант винаги е бил с двигател на алфа т.е. фиат. И ако изобщо следиш американската автоиндустрия те никога не разработват дизел, а го вземат на готово вкл. GM -по рано вземаха дизела си от Исузу, а сега от ФИАТ.
        T-jet 150 Sport

        Коментар


          #19
          Chrysler готов с рамка за сътрудничество с Fiat30.03.2009 22:34Chrysler и компанията майка Cerberus Capital Management LP са изготвили рамка за сътрудничество с Fiat, съобщи Bloomberg. Партньорството с италианската компания е изискване на правителството за получаване на допълнителна държавна помощ в размер на 6 млрд. долара.
          Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

          Коментар


            #20
            Фиат и Крайслер подписаха, сливат се

            БТА - 30 Април 2009, 14:04Италианският автомобилен концерн Фиат (Fiat) и американската компания Крайслер (Chrysler) подписаха окончателно споразумение за обединение, твърди в. "Кориере дела сера", цитиран от Франс прес. Според източници на италианския всекидневник последните трудности са били превъзмогнати. Говорител на Фиат не потвърди тази информация, като посочи, че не знае кой е източникът на публикацията. Фиат съобщи по-рано днес, че ще съкрати 200 работни места от административния му отдел в северния град Торино. Това са първите съкращения в компанията след началото на кризата.Говорител на концерна уточни, че съкращенията ще се осъществят чрез предсрочно излизане на служителите в пенсия.http://banks.dir.bg/2009/04/30/news4383113.html
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #21
              AP: Надеждата свършва, Chrysler банкрутира 30.04.2009 19:00Белият дом обяви банкрута на Chrysler ... 30.04.2009 20:15
              Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

              Коментар


                #22
                Крайслер е купен.....ДА СЕ ГОТВИ СУЗУКИ!!!!
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #23
                  Nino написа:
                  Крайслер е купен.....ДА СЕ ГОТВИ СУЗУКИ!!!!
                  Аз като гледам твойто "Сузуки", то вече е купено

                  Коментар


                    #24
                    FIAT прави предложение и на SAABВ началото на годината Saab бе принуден да спре производството на автомобили, докато не се разплати със своите под доставчици. Вчера бе хвърлена поредната бомба от Sergio Marchionne, който изпълнява функцията на главен изпълнителен директор на Фиат. Всички знаем, че след като, преди броени дни Chrysler и Fiat подписаха общо споразумение според, което Фиат, се здоби с 20%, от американската фирма, италианците отправиха апетит и към Опел. Предложението обаче срещна силен отпор от страна на синдикатите, които се страхуват, че ФИАТ ще затвори повече от заводите на немската компания, тъй като Опел, в момента се явява, като един от най големите конкуренти на ФИАТ, а италианската компания от своя страна вече не е сигурна в изхода на преговорите. Вчера на пресконференция в Германия, самия Marchionne, е заявил, че фирмата се интересува и от закупуването на Saab. Тази сделка е по осъществима и най вероятно ГМ, ще предпочете да се раздели окончателно със затъващата шведска фирма. Ситуацията с Saab, е по различна, тъй като единственото решение за запазване на фирмата е сливането с някои от автомобилните гиганти какъвто е ФИАТ. Всички се надяват резултатът от новите преговори да стане ясен до края на този месец.http://kamuscoop.blogspot.com/2009/05/fiat-saab.html

                    Коментар


                      #25
                      След близо година преговори Chrysler и FIAT обявиха сформирането на глобален автомобилен алианс. Двете компании обединяват усилията си в ключови дейности.На 30 април Chrysler LLC обяви банкрут. В резултат на това някои от губещите поделения на компанията ще бъдат затворени, филиалът с дилърската мрежа ще бъде продаден, а всички останали компании от концерна ще се обединят в нова фирма. Основната част - 55% от новата компания, ще е собственост на работническия профсъюз, по 10% ще притежават правителствата на САЩ и Канада и 20% ще са собственост на FIAT.FIAT има опция за получаването на още 15% от новата компания, ако изпълни 3 условия. След като започне производството на двигателите на FIAT от поколението Fire в САЩ, FIAT ще получи още 5% от новата компания. Когато чрез мрежата на FIAT започнат продажбите на автомобили Chrysler извън областта NAFTA (Северна Америка), ще бъдат прехвърлени още 5%, а след като в САЩ започне производството на автомобили Chrysler върху технологични платформи на FIAT, ще бъдат прехвърлени още 5%. Между 2013 и 2016 г. FIAT ще има опцията да изкупи още 16% от Chrysler, при положение че дотогава е върната основната част от правителствения заем. В такъв случай собствеността на FIAT ще стане 51%.Новата компания ще се управлява от 9 директори, трима от които ще са назначени от FIAT. След като бъдат прехвърлени допълнителните 15%, FIAT ще има право да назначи още един директор в борда.От своя страна FIAT възнамерява да се възползва от дилърската мрежа на Chrysler, за да започне да предлага някои от продуктите си в САЩ. На пазара в Северна Америка ще бъде лансирана марката Alfa Romeo, както и малкият FIAT 500.Агенция Speed-Press

                      Коментар


                        #26
                        news.bg:===========================Тежката криза в американската автомобилна индустрия достигна неочаквани размери и предизвика още по-неочаквани последствия. Chrysler е в процедура на защита при фалит, General Мotors е на крачка от банкрута, а в тази ситуация най-вероятно ще спечели Fiat.Базираната в Торино компания вече сключи договор за придобиване на 20% от капитала на Chrysler и пожела да придобие Opel, която е част от голямото европейско подразделение на GM. А само преди 5-6 години Fiat бе на ръба на оцеляването и възкръсна сякаш като птицата феникс. FIAT/OPEL ЗВУЧИ ДОБРЕ Главният изпълнителен дирекор на Fiat Серджо Маркионе заяви пред Financial Times, че словосъчетанието Fiat/Opel му звучи добре, но ако германците настояват, не би имал нищо против Opel да е на първо място. Сложил вече в торбата 20% от Chrysler, Маркионе гледа още по-надалеч и се цели в една от най-старите и най-обичани европейски марки. Създадената през 19-и век от германеца Адам Опел компания е в голямото световно семейство на GM и бе в основата на сформираното подразделение GM Europe. В него влизат още британската Vauxhall и шведската Saab.Символът на стабилност и надеждност Saab също не бе пожалена от лошите времена. След като американската компания-майка бе поразена от кризата, шведите се заоглеждаха за стратегически партньор или инвеститор, който да налее малко пари. Шведското правителство отказа с аргумента, че не му е работа да се занимава с производство на автомобили.Така на ръководството на Saab не му остана нищо друго, освен да се предложи на Fiat. Официални оферти още няма, но шведският производител заяви, че е готов на преговори. По-рано в интервю за Financial Times Маркионе бе заявил, че не би имал нищо против да придобие и Saab и че ,,най-лошото при една хирургическа интервенция е да се оставят да висят парчета".Vauxhall е собственост на GM още от 1925 година. От 1986 г., когато GM обединява европейските си дейности под шапката на GM Europe, моделите на Vauxhall са идентични с тези на Opel, с изключение на емлбемата и десния волан.БЕРЛИН ДЪРЖИ НА OPEL Макар Opel да е собственост на GM още от 1929 г., германското правителство се чувства съпричастно със съдбата на компанията. Заводите в Рюселсхайм, Бохум, Айзенах и Кайзерслаутерн, както и десетките подизпълнители дават работа на над 25 000 души и Берлин трудно може да си позволи да бъде безучастен към тяхната съдба. Тъй като вероятноста GM да поиска защита от кредитори при фалит още в началото на юни, германските власти са готови да поемат гаранции върху активите на Opel.От друга страна, ако Fiat погълне германския производител, съкращенията в двете компании ще достигнат общо 18 000 души. Това е напълно неприемливо за могъщите германски синдикати, които се заканват да се опълчат срещу такава сделка. Според авторитетния Frankfurter Allgemeine Zeitung след евентуално сливане Fiat ще затвори общо 10 завода.Синдикатите пък алармират, че Fiat готви оферта от едва 750 млн. евро за компанията. Интригата се засилва и от интереса на инвеститори от Дубай.Освен това и канадската компания за автомобилни части и компоненти Мagna покани за партньор руската ГАЗ, за да наддават заедно за Opel. Тази сделка обаче е малко вероятна, тъй като премиерът Путин скастри руската компания за желанието й да налива пари зад граница, при положение че има задължение за близо $1 млрд.Според изявленията на Серджо Маркионе в The Economist той по-скоро е привърженик на съкращаване на персонала и намаляване на производствения капацитет, отколкото на затварянето на цели предприятия. ,,Ако успеем да постигнем съгласие между социалните партньори, ще успеем да осъществим едно голямо европейско предизвикателство", зарича се шефът на Fiat.Министърът на икономиката Карл-Теодор цу Гутенберг подготвя сформирането на финансов консорциум, който да гарантира активите на Opel в Германия при очаквания фалит на GM. Финансова помощ ще бъде оказвана на компанията само в периода на смяна на собствеността, след което консорциумът ще бъде разформирован. Освен трите завода в Германия, компанията има предприятия в Сарагоса (7000 работници), в Антверпен (2600), Гливице, Полша (3600), два завода на Vauxhall в Унгария с общо 4300 работници. АВТОМОБИЛНИЯТ ЦЕЗАР Като говори за ,,голямо европейско предизвикателство", Серджо Маркионе, без да иска, сам се хвали, но това никак не е незаслужено. Най-вече на него Fiat дължи измъкването от дъното преди няколко години и неспирния възход, който може да отведе групата от Торино до Рюселсхайм и Сарагоса.Петилетката на Маркионе във Fiat узакони неговата слава на майстор на успешни сливания. Дипломираният юрист и финансист има италианско-канадско гражданство, семейството му живее в Швеайцария, а той от 5 години през работните си дни живее в Торино. През 1999 г. Маркионе бе главен изпълнителен директор на швейцарската Alusuisse, когато се осъществи тройното обединение с канадската Alcan и с френската Pechinay. Групата тогава стана трети производител на алуминий в света.След сливането Маркионе оглави химическото подразделение на Alusuisse Lonza и за две години го направи фактор в сектора. През 2003-та Маркионе напусна, за да оглави швейцарската компания за сертифициране и контрол SGS. Тогава той вече е спечелил слава и показателна за това е реакцията на борсата в Цюрих - акциите на Lonza паднаха с 2%, а акциите на SGS скочиха с 8%!На юг от Алпите бяха впечатлени от неговите постижения и фамилията Анели го покани за делегиран администратор - главен изпълнителен директор, на автомобилната група. Още на първата си пресконференция за предтавянето му Маркионе заяви: ,,Аз обичам да бъда директен и да уреждам нещата. Истината е, че компанията трябва да бъде ремонтирана". Как започна ремонтът на Fiat Новият шеф премахна излишните звена в управлението и подмени много от мениджърите, без да прави съкращения в производството. Друг изключително успешен ход бе прекратяването на партньорството с GM. Това стана преди още Fiat да се отласне от дъното, така че GM не само преотстъпи своите 10%, но и обезщети италианската компания с $2 млрд. за неизпълнен ангажимент за увеличаване на участието си...Маркионе реорганизира и производството, като сключи редица договори за създаване на смесени компании и уеднакви платформите за производство на различните модели. С тези реорганизации производствените разходи намаляха и резултатът не закъсня - Fiat излезе на печалба за първи път от 17 тримесечия и година по-късно започна да изплаща дивиденти за първи път за този век. Успехът донесе и свежи пари за компанията, след като акциите й скачиха от 4 евро през 2005-та на 23 евро две години по-късно.Въпреки подема на компанията обаче сегашното предизвикателство за експанзия на два континента крие риска лъжицата да се окаже прекалено голяма за устата на Маркионе.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          Chrysler и италианската Fiat официално подписаха споразумение за стратегическо партньорство, под посредничеството на правителството на САЩ, ден след като Върховния съд одобри сделката. Fiat ще поеме пъроначално 20% от компанията, а делът може да достигне до 35% при постигане на определени цени за горивна ефективност.
                          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                          Коментар


                            #28
                            Групировката Фиат и Крайслер

                            Групировката м/у Фиат и Крайслер вече е реалност: http://news.data.bg/9/auto/52456/%D0...BE%D1%81%D1%82
                            Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
                            Ex.Opel Astra

                            Коментар


                              #29
                              [quote:7d554b6b3e]Групировката FIAT-Chrysler е вече реалностПубликувана от auto-press.bg в АвтоДата: 2009-06-17 13:43:24Върховният съд на Щатите разреши окончателно сделката за сливане на FIAT и Chrysler, което определено е победа за президентската администрация, след като продажбата беше блокирана от регионален съдия в апелативния съд. Върховният съд отхвърли жалбата на пенсионен фонд от Алабама и на други противници на транзакцията. Решението на съда осигури на Chrysler блокираните досега нови $6.6 милиарда помощ от правителството.Цялата история около Chrysler всъщност беше пробен камък за администрацията за решаване на далеч по-големия проблем, наречен General Motors, чийто фалит е най-големият в историята на световното автомобилостроене.Малко по-рано Chrysler спечели и делото, заведено срещу него от няколко десетки дилъра, заради прекратяване от страна на производителя на контрактите с повече от четвъртината си досегашни дилърства. На практика това означава, че в Щатите ще прекратят дейността си 789 представителства.От Белия дом изразиха задоволството си от решението на съда - ,, Вече сме доволни, че алиансът Chrysler-Fiat може да продължи напред, което ще позволи на Chrysler да се възстанови като автопроизводител с достатъчна конкурентноспособност и виталност

                              Коментар


                                #30
                                Сглобяват Fiat 500 в Мексикореши американската компания Chrysler. Тя ще използва завода си в Толука, съобщи Wall Street Journal, цитирайки източници, близки до производителя. Chrysler проучва и кои модели на Fiat да въведе в продажба на американския пазар. Двигатели за Fiat 500 пък може да се произвеждат в завода на компанията в Мичиган. В началото на юни Chrysler излезе от процедура по несъстоятелност, по време на която подписа споразумение с италианската Fiat, която става най-голям акционер в компанията. На първо време Fiat контролира 20% от капитала с възможност да увеличи дела си до 35%.Източник: в. Стандартhttp://paper.standartnews.com/bg/art...article=290205
                                ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                                Коментар

                                Working...
                                X