Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Японците създадоха автомобил, който се движи с вода

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Въпросът не е в добавянето на вода, а в това, че за разграждането на водата до кислород и водород отива повече енергия, отколкото след това се получава при използването на водорода като гориво (т.е. обратния процес).
    ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

    Коментар


      #17
      Ако сте гледали един от последните Топ Гиър с Хонда-та с водород ще разберете, че добиването на водорода хич не е евтин процес и цената му е почти колкото на бензина по колонките в щатите.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #18
        d1sp0sabl3 написа:
        Добре бе човек сам си противоречиш.. дори не знаеш какво пишеш!"След това водорода се използва като гориво...""В резултат на химичната реакция, която се нарича окисляване (като всяко друго горене) отново се получава вода" Е как така този водород се използва за гориво и след това мистериозно пак се появява? Нали ако беше така нямаше да има нужда отново да наливаш вода в този новоизмисления двигател?? Следвайки твоя закон стигам до извода,че и бензина в колата ми пак става на бензин след като изгори...
        Преди да ми пишеш глупости - върни се в 6-ти клас и почвай да залягаш над химията...
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          #19
          kiro_of_the_day написа:
          d1sp0sabl3 написа:
          Добре бе човек сам си противоречиш.. дори не знаеш какво пишеш!"След това водорода се използва като гориво...""В резултат на химичната реакция, която се нарича окисляване (като всяко друго горене) отново се получава вода" Е как така този водород се използва за гориво и след това мистериозно пак се появява? Нали ако беше така нямаше да има нужда отново да наливаш вода в този новоизмисления двигател?? Следвайки твоя закон стигам до извода,че и бензина в колата ми пак става на бензин след като изгори...
          Преди да ми пишеш глупости - върни се в 6-ти клас и почвай да залягаш над химията...
          Относно химията.. оо подяволите не съм ходил на даскало така е! Но прочети статията и пак ми кажи,че в този двигател не се долива вода. Ако е така-добре,съгласен съм с теб,но щом се долива вода,следователно тази вода не циркулира отново и отново,следователно водата се прецаква,което пък беше основната ми теза. А представи си ако наистина беше така както ти казваш,дали изобретателят щеше да си нарече изобретението "кола на водород" или просто щеше да го нарече перпетум мобиле и да обере световната слава?
          Fiat Bravo 1.6 16v 1999г

          Коментар


            #20
            d1sp0sabl3 написа:
            kiro_of_the_day написа:
            d1sp0sabl3 написа:
            Добре бе човек сам си противоречиш.. дори не знаеш какво пишеш!"След това водорода се използва като гориво...""В резултат на химичната реакция, която се нарича окисляване (като всяко друго горене) отново се получава вода" Е как така този водород се използва за гориво и след това мистериозно пак се появява? Нали ако беше така нямаше да има нужда отново да наливаш вода в този новоизмисления двигател?? Следвайки твоя закон стигам до извода,че и бензина в колата ми пак става на бензин след като изгори...
            Преди да ми пишеш глупости - върни се в 6-ти клас и почвай да залягаш над химията...
            Относно химията.. оо подяволите не съм ходил на даскало така е! Но прочети статията и пак ми кажи,че в този двигател не се долива вода. Ако е така-добре,съгласен съм с теб,но щом се долива вода,следователно тази вода не циркулира отново и отново,следователно водата се прецаква,което пък беше основната ми теза. А представи си ако наистина беше така както ти казваш,дали изобретателят щеше да си нарече изобретението "кола на водород" или просто щеше да го нарече перпетум мобиле и да обере световната слава?
            Ум и разум с фуния не се налива! баста
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #21
              Е кажи ми как се спори с такъв човек...
              Fiat Bravo 1.6 16v 1999г

              Коментар


                #22
                d1sp0sabl3 написа:
                Е кажи ми как се спори с такъв човек...
                О! Опазил ме Господ да споря с тебе... Това, което съм написал е 100% истина. Повече безплатни уроци не давам.
                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                Нека Силата на бъде с Нас...

                Коментар


                  #23
                  Абе, и аз не разбрах откъде у 1 литър вода че намерАт енергия колко у 5 литра бензин (1 час с 80 км, нали). Уравнението е просто - за да мърда тая кола тряя енергия. Енергия дава бензина, нафтата, пропан-бутана, метана, ред-була (той и крила давал) ама как че стане номеро с водата - е, не вдЕвам.П.С. А, да бе - КПД-то! За бензиновите беше към 20% нали? Дори тая нова кочина да е със 100% (споко, Кире, знам че такова животно нема ) пак търсиме енергия колкото в 1 литър бензин...
                  Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                  Коментар


                    #24
                    Газта като изгаря отделя много вода, която излиза(изтича) през ауспуха. Конденза в генерацията, от горене на бензин и нафта е подобен но по-малко. За всяко горене е нужен кислород-няма кислород, няма огън. Какво пречи в този двигател на процеса - абсолютно нищо. В него се налива вода и излиза вода - това не е проблем. Проблема наистина е в това, как се разделя водата, откъде се взима енергията - акумулатори?
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      Аз не съм много добър по химия ,но за това съм чел доста неща и за всички ,които им се чете www.beinsa.info.
                      MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                      "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                      R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                      Коментар

                      Working...
                      X