[color=blue:48b937bb4a]Правителствата на Франция и Италия разглеждат възможността за обединяване на PSA Peugeot Citroen и Fiat, съобщава агенция Reuters.Според шефa на италианския концерн Серджио Марчионе, цитиран от вестник Milano Finanza, ,,неговата група се нуждае от силен партньор за да преодолее кризата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat и PSA се обединяват?
Collapse
X
-
http://ams.bg/?act=content&rec=4297 двете компании вероятно ще заложат на по-тясно сътрудничество
Коментар
-
И с какво Фиат развали Ланча или Алфа? С това че им "даде" безброй технологични платформи, разработки, иновации и двигатели ли??? Или тук всички са карали / имали Ланчи и Алфи от преди периода на "поглъщане" от гиганта Фиат Хайде да не говорим необосновано против концерна-майка, още повече във ФИАТ Форум, ок
Коментар
-
Humppa
Френските ПСА отдавна са с италиански дизайн! Защо толкова рИвете? Погледнете едно старо Пежо и особено един стар Ситроен - на нищо не приличат! Вижте и новите модели - красота! Ситротата са се доказали отдавна - и в рали-шампионатите и с разработки! Е, скоро ще имаме ФИАТ-ка с италиански дух, френско хидравлично окачване и прекрасна возия!
Коментар
-
Винаги са ми били чудни такива крайни изказвания през последните 5 години. Ако днес някой купуваики си чисто нова кола си мисли, че кара уникален представител на дадена любима негова марка е в голяма грешка. Почти всичко като почнете от Мерцедес та стигнете до Дачия ползва еднакви детайли, възли и агрегати с коли на други марки. Това се прави от няколко години. Примери колкото искате. И не говорим само за разни електроники, горивни системи и т.н., става дума за двигатели, платформи и каквото се сетите. Причината за това е много проста. През последните години автомобилните производители работят с много намалена печалба с цел по-големи продажби. За да постигнат добра цена те трябва да намират по-евтини части. Начина е като няколко производителя заложат в колите си един детайл и доставчика го произведе в огромна серия, вместо да произвежда два различни детайла с еднакво предназначение но в малки тиражи за отделните производители. Това е измислено още преди много години точно от ръководителите на Фиат. Унифицирането на различни плаформи. Така, че за мен това обединение ще е по скоро формално, защото от край време Фиат Груп и ПСА работят съвместно и правят едни от най-добрите лекотоварни автомобили въобще в света. Аз подкрепят това обединение, защото то ще доведе и до по-добри и по-достъпни автомобили. За нас потребителите това ще е също по-добре. Според мен времето на авто-марковия фанатизъм е отминало. Вече почти няма марка която да прави уникални неща без да има детайли и от други производители. Ето пример, новата Крома е Опел Сигнум с други ламарини, Опел пък вече имат хубаво дизели благодарение на Фиат. Мини карат с дизели Тойота, Пежо с бензинови двигатели на БМВ, мерцедес ще взима малолитражни двигатели за А-класата си от Фиат или друг производител силен в този клас автомобили и т.н. и т.н. Автомобили като Тойота Айго, което се продава и като Ситроен и като Пежо. И ще има още много такива коли. Време е да почнем да гледаме прегматично на нещата и да избираме това което ни харесва и радва а не да гледаме сляпо фанатично само към дадена марка и да отричаме доброто във всички останали. Освен, ако можем да си позволим Ферари! :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар