Вчера чух по новините за фалит на големите автомобилостроители БМВ, Мерцедес, Рено, Тойота, Волво чиито продажби драстично намалявали. Единственно Фиат имал ръст. Днес потърсих статии в нета, но не намерих освен за Волво. http://news.expert.bg/n163591/ Ако някой намери моля да пусне линкове.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Големите автомобилостроители пред фалит
Collapse
X
-
имаше статия днес ,че просто затварят ключови заводи за асемблиране за период от 2 седмици до месец и половина са да намалят свръхпроизводството.Ставаше дума за БМВ ,Мерцедес,Опел,Фолксваген и ....Дачия.Явно е че хората се ориентират към по евтини коли във времена на криза.Аз само такъв извод мога да си направя.
Коментар
-
SHB написа:имаше статия днес ,че просто затварят ключови заводи за асемблиране за период от 2 седмици до месец и половина са да намалят свръхпроизводството.Ставаше дума за БМВ ,Мерцедес,Опел,Фолксваген и ....Дачия.Явно е че хората се ориентират към по евтини коли във времена на криза.Аз само такъв извод мога да си направя.От 500 коли преминали през Дунав мост към България, 200 се връщат обратно за доработване
Грубо казано...Странно е и за Опел, но те си знаят. Фолксфаген са и без това най-скъпите "народни" коли. Цените им са просто абсурдни според мен. Да не говорим, че братовчедите им Сеат, които са със същите двигатели, окачване и всичко, са много по-красиви и чувствително по-евтини.
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Май положението в Опел е най тежко.Четох, че са предприели не просто съкращаване на производството, ами направо съкращения на работниците. Друго ме учуди - БМВ намаляват обема си на производство на най-масовия си модел - 3 серия. Не само, че не се споменава нищо за намаляване на лимузините, 5 и 7 серия, ами четох статия, че се готви възраждане на 8 серия, но не като продължение на своя предшественик, ами като луксозен седанСтранни хора.
Коментар
-
http://www.investor.bg/?cat=6&id=71670Нов силен спад в продажбите на коли в Европа 14.11.2008 11:38Регистрациите на нови автомобили в Европа през октомври са намалели с 14,5 на сто на годишна база след спадове от 8,2% през септември и 15,7% през август. Това показват цитирани от АФП данни на Европейската асоциация на автомобилните производители.През миналия месец на Стария континент са били продадени общо 1,134 млн. автомобила. Статистиката е образувана от получената информация от страните членки на Европейския съюз (без Кипър и Малта) и от Исландия, Норвегия и Швейцария.За периода от началото на годината до края на октомври продажбите на нови коли бележат спад от 5,4% спрямо същия период на 2007 до 12,85 млн. броя.,,Отражението на финансовата и икономическата криза се изразява в шест последователни месечни спада, особено драстични от лятото насамКогда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Аз сега не разбрах ФИАТ спад ли имат или ръст ?!?Иначе е ясно, че при затягане на коланите, каквото става в момента по целия свят в очакване на... неизвестното, последното нещо, което ще направи всеки е да си смени колата с по-нова. Както неведнъж съм писал, инвестирането в нова кола в повечето случаи е много лоша инвестиция, особено ако си имаш сравнително нова (до 5 години) "стара" кола.Западно европейците и те навремето си караха по 10-тина години колите, но последните десетина-двайсе години почнаха да ги сменят на по 3-5 години. Е, ми ще почнат пак да ги карат по 10. Само незнам как сегашните еднодневки дали ще издържат до толковаПък нас...като цяло това не ни засяга, с изключение на работещите в заводи за авто-части (като Язаки в Ямбол например).Даже мисля че е един "голям плюс" това - няма продажби - следва спад на цените.
Коментар
-
Едва ли някога ще карам нов автомобил, така че ще се радвам само, ако спада в цените на новите, доведе до спад и в цените на старите модели.Какво смятате, ще има ли според вас фалити и "закриване" на марки?Четох една статия, че Пежо-ситроен са смятали да възродят Талбот, като евтина марка.Нещо като дачия и застава.В тази криза обаче малко вероятно да се случи...
Коментар
-
Естествено, че като икономиката е в застой и намаляват покупките на коли. Фирмите не се разрастват, а те купуват горе долу половината коли. Няма повишение на заплатите, няма големи бонуси - спад и в продажбите към частни лица. Фиат според мен ще е измежду най-малко пострадалите, защото прави най-добрите малки коли , а в този сегмент догодина дори може да има ръст като хората почнат да купуват по-малки коли защото са по-евтини. Виж американците и някои от луксозните марки ще го издухат по-сериозноИнтересното е, че в БГ има ръст на продажбите
Явно българинът е решил да не се тормози за пари в банкови сметки и инвестиции и да се чуди дали нема да фалира банката му утре , ами по-добре да ги изхарчи
Fiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion
Коментар
-
Заради кризата FORD се разделя с VOLVO, а General Motors със SAAB:http://money.ibox.bg/news/id_1738172276FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
boyo написа:Мда хубавото от тази криза може да е ако имаме отново повече независими марки, товя "укропняване" силно намали предлагането. Опел Вектра се предлага с 4-5 различни емблеми на капака и дребни разлики във външния вид. Да не говорим колко "голфове" имаFIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар