Вчера чух по новините за фалит на големите автомобилостроители БМВ, Мерцедес, Рено, Тойота, Волво чиито продажби драстично намалявали. Единственно Фиат имал ръст. Днес потърсих статии в нета, но не намерих освен за Волво. http://news.expert.bg/n163591/ Ако някой намери моля да пусне линкове.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Големите автомобилостроители пред фалит
Collapse
X
-
имаше статия днес ,че просто затварят ключови заводи за асемблиране за период от 2 седмици до месец и половина са да намалят свръхпроизводството.Ставаше дума за БМВ ,Мерцедес,Опел,Фолксваген и ....Дачия.Явно е че хората се ориентират към по евтини коли във времена на криза.Аз само такъв извод мога да си направя.
Коментар
-
SHB написа:имаше статия днес ,че просто затварят ключови заводи за асемблиране за период от 2 седмици до месец и половина са да намалят свръхпроизводството.Ставаше дума за БМВ ,Мерцедес,Опел,Фолксваген и ....Дачия.Явно е че хората се ориентират към по евтини коли във времена на криза.Аз само такъв извод мога да си направя.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Май положението в Опел е най тежко.Четох, че са предприели не просто съкращаване на производството, ами направо съкращения на работниците. Друго ме учуди - БМВ намаляват обема си на производство на най-масовия си модел - 3 серия. Не само, че не се споменава нищо за намаляване на лимузините, 5 и 7 серия, ами четох статия, че се готви възраждане на 8 серия, но не като продължение на своя предшественик, ами като луксозен седан Странни хора.
Коментар
-
http://www.investor.bg/?cat=6&id=71670Нов силен спад в продажбите на коли в Европа 14.11.2008 11:38Регистрациите на нови автомобили в Европа през октомври са намалели с 14,5 на сто на годишна база след спадове от 8,2% през септември и 15,7% през август. Това показват цитирани от АФП данни на Европейската асоциация на автомобилните производители.През миналия месец на Стария континент са били продадени общо 1,134 млн. автомобила. Статистиката е образувана от получената информация от страните членки на Европейския съюз (без Кипър и Малта) и от Исландия, Норвегия и Швейцария.За периода от началото на годината до края на октомври продажбите на нови коли бележат спад от 5,4% спрямо същия период на 2007 до 12,85 млн. броя.,,Отражението на финансовата и икономическата криза се изразява в шест последователни месечни спада, особено драстични от лятото насамКогда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Аз сега не разбрах ФИАТ спад ли имат или ръст ?!?Иначе е ясно, че при затягане на коланите, каквото става в момента по целия свят в очакване на... неизвестното, последното нещо, което ще направи всеки е да си смени колата с по-нова. Както неведнъж съм писал, инвестирането в нова кола в повечето случаи е много лоша инвестиция, особено ако си имаш сравнително нова (до 5 години) "стара" кола.Западно европейците и те навремето си караха по 10-тина години колите, но последните десетина-двайсе години почнаха да ги сменят на по 3-5 години. Е, ми ще почнат пак да ги карат по 10. Само незнам как сегашните еднодневки дали ще издържат до толкова Пък нас...като цяло това не ни засяга, с изключение на работещите в заводи за авто-части (като Язаки в Ямбол например).Даже мисля че е един "голям плюс" това - няма продажби - следва спад на цените.
Коментар
-
Едва ли някога ще карам нов автомобил, така че ще се радвам само, ако спада в цените на новите, доведе до спад и в цените на старите модели.Какво смятате, ще има ли според вас фалити и "закриване" на марки?Четох една статия, че Пежо-ситроен са смятали да възродят Талбот, като евтина марка.Нещо като дачия и застава.В тази криза обаче малко вероятно да се случи...
Коментар
-
Естествено, че като икономиката е в застой и намаляват покупките на коли. Фирмите не се разрастват, а те купуват горе долу половината коли. Няма повишение на заплатите, няма големи бонуси - спад и в продажбите към частни лица. Фиат според мен ще е измежду най-малко пострадалите, защото прави най-добрите малки коли , а в този сегмент догодина дори може да има ръст като хората почнат да купуват по-малки коли защото са по-евтини. Виж американците и някои от луксозните марки ще го издухат по-сериозно Интересното е, че в БГ има ръст на продажбите Явно българинът е решил да не се тормози за пари в банкови сметки и инвестиции и да се чуди дали нема да фалира банката му утре , ами по-добре да ги изхарчиFiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion
Коментар
-
Заради кризата FORD се разделя с VOLVO, а General Motors със SAAB:http://money.ibox.bg/news/id_1738172276FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
boyo написа:Мда хубавото от тази криза може да е ако имаме отново повече независими марки, товя "укропняване" силно намали предлагането. Опел Вектра се предлага с 4-5 различни емблеми на капака и дребни разлики във външния вид. Да не говорим колко "голфове" имаFIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар