Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат започва съвместно производство със Застава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    DEYAN IYI написа:
    Така е, така еее Вчера на панаира видях тролей родно производство и ми идеше да се гръмна. По-жалка картинка няма на света. На него пишише прототип. Надявам се да остане такъв!
    Предполагам става въпрос за дупнишкият шедьовър.Четох постове за него.Шаси Ден Оъстен(дано не бъркам),но явно много готино оборудване,щото при тестовете в Плевен,Враца и тн. давал само проблеми.Така е...как ше направиш тролей в Дупница след като няма контактна мрежа за тестове.Мистика.
    Никога няма да построят завод за коли тука, защото сме слаба държава и на ес членките им е по-далавера да им купуваме колите втора употреба, първо им наливаме пари и второ ги отърваме от боклука. Поне 10милиарда $ са наляти в коли 2-ра употреба от германия, италия, австрия и в частност франция, швеция и т.н.
    Не съгласен.Няма да построят щото няма кой да ги купува.Румъния да не е няква държава стожер на европейските сценности?Но с 22 милиона души население,с по-голяма покупателна способност и необяснима склонност към закупуване на нови коли,дава силно рамо на своята индустрия,следва експорт,развитие,нови модели,по-високо качество и тн.Но трябва да се започне от някъдеВижте други теми във форума където хората обясняват как не биха си купили нова кола...Национални особенности...

    Коментар


      #17
      Аз не съм съгласен за това, че българите не искат да си купуват нови коли, ако в БГ се произвежда фият пунто, марея и др. и се продава на цена от 13-14 хил. лв. аз бих си купил, защо не? Ако държавата иска може да се включи, ще направи по-ниски данъци за тези коли, или по-ниски лихви за заем за такава кола, за да се стимулира купуването.
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #18
        van_dal написа:
        Аз не съм съгласен за това, че българите не искат да си купуват нови коли, ако в БГ се произвежда фият пунто, марея и др. и се продава на цена от 13-14 хил. лв. аз бих си купил, защо не? Ако държавата иска може да се включи, ще направи по-ниски данъци за тези коли, или по-ниски лихви за заем за такава кола, за да се стимулира купуването.
        E ти си съгласен,ама имаше тема,са не се сещам коя беше във форума и повечето хора писаха ,че за същите пари по-скоро биха си зели употребяван автомобил.Не виждам как би могло да се произведе Марея за 14 хиляди,твърде малко ми се вижда.Нещо от сорта на Дачия-седан с малък и икономичен двигател без някви глезотии ,но добър за семейна кола.Но пак остават доста проблеми,малък пазар сме,вече има настанили се в този сегмент и тн.Пък и сме си скептични по природа към нашенското,макар да съм убеден че не би било по-лошо от србското или румънското...

        Коментар


          #19
          аз тия 12-13 хил. да не съм ги намерил на пътя че да ги дам за нещо родно производство. За тези пари спокойно можеш да си вземеш нещо на 4-5-6 години , което ще си го караш безпроблемно. А не ми се мисли за нещо си там родно производство. Като се замисля не мога да се сетя за нещо което е българско и да е с задоволително качество. Тука четох коментари за автобуси, камиони, тролеи и.т.н. Дачиите ги изкарахте едва ли не с качество на Рено, а за турския завод на Форд бил едва ли не най-най....... Та освен цената има и много субективни фактори които в последствие можеш да установиш
          Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
          ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

          Коментар


            #20
            Здравейте. За какъв тролей става въпрос. Питам защото в Дупница в завода АРЗ преправяхме един ЛиАЗ в тролей. Той ЛиАЗа също беше на панаира в Пловдив,но сега е в завода за доправяне.
            The Fiat 128 is a most successful 1100cc car with sales of over 1,750,000 in the past five years. Why? Simply because it gives you more for your money-and it's much more enjoyable to drive.

            Zastava GT 55

            Коментар


              #21
              Здравей!Добре дошъл,без да те обиждам само ще спомена ,че постване на съобщения едно след друго е флуд и не е препоръчително за практикуване.Тролея за който става въпрос е с шаси и каросерия Ден Оустен(почти съм сигурен),син на цвят.Бил е на изпитания в Плевен и Враца.Дай повече информация за този ЛиАЗ.Това не са ли мадарксите камиони,или греша?Има марка автобуси ЛАЗ ,да не би за тях да става дума-ето и снимка на това за което говорихме

              Коментар


                #22
                Здравейте.Извинявам се за последователността.Ето за този модел на ЛИАЗ става вапрос.На този от АРЗ-то засега нямам снимка но в бъдеще ще кача някоя :D
                Прикачени файлове
                The Fiat 128 is a most successful 1100cc car with sales of over 1,750,000 in the past five years. Why? Simply because it gives you more for your money-and it's much more enjoyable to drive.

                Zastava GT 55

                Коментар

                Working...
                X