Сръбското правителство и италианският концерн Фиат подписаха в Белград договор за създаване на смесено предприятие в сръбските заводи Застава, съобщи АФП. Договорът предвижда инвестиции на стойност 700 милиона евро.Съвместното предприятие става собственик на автомобилните заводи Застава в Крагуевац /централна Сърбия/. Италианската Фиат ще притежава 67% процента от него, а сръбската държава - 33 %, се казва в съобщение за пресата, разпространено от компанията Фиат и сръбското Министерство на икономиката.Съвместното предприятие си поставя за цел да произвежда 200 000 автомобила годишно до 2010 г. с възможност да увеличи годишната си продукция с още 100 000 автомобила, след 2010 г. Източник: today.bg/
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат започва съвместно производство със Застава
Collapse
X
-
blagun написа:Забелязвате ли как ни заобикалят нас - БГ Абе като се замисля по-добре да няма завод в България, че като знам какви сме майстори...
Коментар
-
blagun написа:Забелязвате ли как ни заобикалят нас - БГ Абе като се замисля по-добре да няма завод в България, че като знам какви сме майстори...FIAT uno 1.0Fire 45hp
Аск "Vromos"- Бургас
Коментар
-
bavareca написа:blagun написа:Забелязвате ли как ни заобикалят нас - БГ Абе като се замисля по-добре да няма завод в България, че като знам какви сме майстори...
Коментар
-
SHB написа:blagun написа:Забелязвате ли как ни заобикалят нас - БГ Абе като се замисля по-добре да няма завод в България, че като знам какви сме майстори...Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Заобикалят ни, щото кой на каквото си постеле...Първо- защото плановото стопанство на СИВ не е намирало необходимост България да произвежда и краставици и автомобили, въпреки че хората са чакали по 10 години.Второ- защото ние сме си проиграли историческия шанс с Рено и ФИАТ и то от много акъл!Трето- обективно погледнато към днешна дата на България не би й било особено рентабилно развитието на автомобилна промишленост. Ако преди 20 години бяха направени постъпки за това и вместо да приберем боклукът на Европа парите бяха отишли в родно производство, може би щеше да е друго. Роувър например ако си беше работил още някоя година, щеше да стане част от БМВ, ама нейсе.Единствено ми е мъчно, че не се произвеждат български автобуси и камиони. Със сигурност Чавдар и Мадара можеха да достигнат задоволително ниво на качество, цена и ритмично производство за вътрешния пазар, а защо не и за износ.ПП- Дачия 1300, "класическата", изобщо не е скапан автомобил!!! Започва да се произвежда 1969 едновременно с Рено 12 и е едно към едно с него. Но, докато то слиза през 1980, ако не се лъжа, от поточната линия, Дачия продължава да е на практика същата до появата на Логан.
Коментар
-
DEYAN IYI написа:Заобикалят ни, щото кой на каквото си постеле...Първо- защото плановото стопанство на СИВ не е намирало необходимост България да произвежда и краставици и автомобили, въпреки че хората са чакали по 10 години.Второ- защото ние сме си проиграли историческия шанс с Рено и ФИАТ и то от много акъл!Трето- обективно погледнато към днешна дата на България не би й било особено рентабилно развитието на автомобилна промишленост. Ако преди 20 години бяха направени постъпки за това и вместо да приберем боклукът на Европа парите бяха отишли в родно производство, може би щеше да е друго. Роувър например ако си беше работил още някоя година, щеше да стане част от БМВ, ама нейсе.Единствено ми е мъчно, че не се произвеждат български автобуси и камиони. Със сигурност Чавдар и Мадара можеха да достигнат задоволително ниво на качество, цена и ритмично производство за вътрешния пазар, а защо не и за износ.ПП- Дачия 1300, "класическата", изобщо не е скапан автомобил!!! Започва да се произвежда 1969 едновременно с Рено 12 и е едно към едно с него. Но, докато то слиза през 1980, ако не се лъжа, от поточната линия, Дачия продължава да е на практика същата до появата на Логан.
Коментар
-
SHB написа:За едно нещо обаче ми позволи да не се съглася.Чавдар-не виждам начин по който можехме да произведем свестен автобус.
Коментар
-
Дам право казваш,зарзавата не струва-нема значение от била или от мегдана се едно е,затуй аз блажа и зарзават не уважавам!Но по темата,ако се замислим сериозно,при наще съседи как стоят нещата?Производство има но е видно че повечето не струва.Ето на в Турция сглобяват БМС,Кобра...ми те БМС-тата с тоя двигател евро 3 за има няма 4-5 години издъхнаха и почнаха да ручат като чавдарки...клюмнали на една страна към вратите,цдало окачването....Икарусите ше ги надживеят,а със сигурност новите автобуси получават по-добро обслужване от тях.Ама факта си е факт-Икарус и Мерцедес се държат на по 30 и кусур години,а чавдар на 9 се бракува...БМС скоро ше го последва,освен че е ужасно тесен от вътре и се чустваш като копърка.Така че не е само да дойде голямата фирма с парите и ноу хау и ОТК.
Коментар
-
Колеги нали проблема е точно в правенето на болчета и гайки,в България има достатъчно богати хоракоито да инвестират в машиностроене,ама кои ще работи на тия машини не ми е ясно.Аз работя в тоя бранш и знам колко е трудно да се намери квалифицирана работна ръка,вече почти невъзможно.Ами то вече в професионалните училища няма такива специалности,за какво да говорим тогава.Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
Никога няма да построят завод за коли тука, защото сме слаба държава и на ес членките им е по-далавера да им купуваме колите втора употреба, първо им наливаме пари и второ ги отърваме от боклука. Поне 10милиарда $ са наляти в коли 2-ра употреба от германия, италия, австрия и в частност франция, швеция и т.н.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар