Тъй ,пак нищо не разбрах :D Аз разсъждавам просто,защо му е на камиона?Точно както каза да се изкачва и да се спуска щото има голяма маса.Обаче,джипа няма голяма маса,сиреч на прав път за чий са му?А на пресечена местност какво ще изкачва на 5 и на 6 предавка?Простете ми ма не зацепвам...
Тъй ,пак нищо не разбрах :D Аз разсъждавам просто,защо му е на камиона?Точно както каза да се изкачва и да се спуска щото има голяма маса.Обаче,джипа няма голяма маса,сиреч на прав път за чий са му?А на пресечена местност какво ще изкачва на 5 и на 6 предавка?Простете ми ма не зацепвам...
а кой е казал, че изкачва на 5-та и 6-та? - най-често изкачването/спускането по пресечен терен става на 1-ва и 2-ра. всъщност точно демултипликатора е основната разлика, м/у истинските оффроудъри и "паркетните" такива
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Ми с този демултипликатор значи че имаш понижаващи на всички предавки сиреч и на 5 и шеста...та ня тях за какво са им?Или просто ги има ама не се ползват...ще си остана неук ей...
Защото, доколкото съм запознат, той е след скоростната кутия. И няма как да има за 1 и 2ра, а за 5 и 6та не.
намира се след скоростната кутия, и преди централния диференциал.
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар