Мерси много за споделения опит. Относно газарията - запомнете едно винаги ще има някои по от тебе и не е добре ако човек не може да го приеме ( отразява се ). Сравнението на динамичните характеристики е логично - разликата е от 10hps. И за накрая - колата я избираш за себе си и трябва да ти пасне на теб, защото ти ше я караш, а не оная кака дето не и разбира главата какво е амбриаж например! В такава кола заслужават да ги возиш тиш дето те харесват тебе + малкото красиво допълнение Fiat Coupe (дай Боже някой ден LE). Yellow_Flash_Colorz_PDT_11
Сравнението е интересно, но е м/у 1.8/16v и 2.0/20 където разликата в теглото и hps. По интересно е деиствително ли няма чак толкова голяма разлика при 16v двигатели. При показатели от 0-100 разликата е в десети от секундата и за непрофесионален шофьор не е от значение, но при едни и същи трансмисий по-големия вигател е логично да се държи по добре след 120-140 km/h/
Тук, приятелю, исках да ти акцентувам вьрху 2.0/16в турбо и огромния вьртящ момент от 310Нм и удоволствието от ускорението от 6.5, което просто само трябва лично да се усети!!!
Такова Купе може да се намери доста ефтино, лично съм забелязвал доста стегнати и запазени екземпляри в Германия със "лагершаден", не много рядък проблем за този двигател изглежда. Дори в някои форуми съм чел, че профилактично сменят основни лагери, преди да се прецака двигателя. Ремонта в Германия излиза скъпо и често се продават за смешни пари. Друг е въпроса дали ще съумееш да го поддържаш тоя двигател тук.
нешто не разбрах за кой точно двигател се отнася проблема с лагерите (испуснал съм нешто). От личнияти ти опит скъпо ли излиза подръжката на ходовата част.
нешто не разбрах за кой точно двигател се отнася проблема с лагерите (испуснал съм нешто). От личнияти ти опит скъпо ли излиза подръжката на ходовата част.
Сори, не поясних, става въпрос за 16В турбо, аз нямам наблюдения, това съм срещал из форумите и сайтовете. За атмосфетно Купе мога да ти кажа, че ходовата част е на отлични цени, доволен съм.
Днес прочетох в един стар брой на "Авто труд" , че по принцип спирачките на италианските автомобили са слабо място. За алфите проверих в техния саит и се оказа, че има истина в това. Незнам обаче как стоят нештата с Фиат. Между другото вчера гледах едно купе в София (2.0/16в), но предната му маска беше пукната под долния преден край на капака (по дължина на решетката)
Хм, те това е последното нещо за което съм чувал като недостатък на Фиат!!!!Да не бъркаш нещо, примерно да са ти говорели за Рено, пък да ти се е причуло Фиат.Щото имам и Рено и там проблемите със спирачките са си хронични, перманентни... все има нещо.До скоро имах Брава, сега съм с Пунто МК2, спирачките са им перфектни!
а някой може ли да каже каква е средната и нормална цена за купе 1.8 - имам предвид за запазено такова а не някое смазано..
Ами много е относително, погледни в мобиле.бг, погледни и в мобиле.де. Има Купета, които се продават за над 4500 евро в отлично състояние, има и такива, които се продават за 8000 лв. в добро състояние. Аз съм свидетел на закупено Купе 1.8 за изгодна цена на малко километри ,което за две седмици струва на собственика още хилядарка, и то не за профилактика. Много е относително, търси, гледай и карай на сервиз преди да купиш!!
Ами от наблюденията ми върху българския пазар от последния месец и нешто мога да кажа, че евентуално добро купе 1.8 върви според годината от 7500 до 12000-13000 наши пари. Последните цифри обаче се отнасят за модел от 2000г с новата маска, парктроник и един куп допълнителни екстри. Общо взето цена около 9000 е напълно нормална за наистина запазен автомобил. Yellow_Flash_Colorz_PDT_49
препрочетох материала ти относно оня автомобил (нали се сещаш, дето ти е в гаража Yellow_Flash_Colorz_PDT_02 ) ,та там забелязах, че споменаваш, че 1.8 двигателя е по-нов от 2.0/16в и е негова модернизация ( заради тебе почнах да гледам само за 1.8 по къщите Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 ). Правилно ли сам разбрал? Досаждам те щтото другиден отивам специално до Пловдив да оглеждам едно такова и при малко късмет ........... А, и ако съклото на фаровете изглежда мътно проблем ли е?
препрочетох материала ти относно оня автомобил (нали се сещаш, дето ти е в гаража Yellow_Flash_Colorz_PDT_02 ) ,та там забелязах, че споменаваш, че 1.8 двигателя е по-нов от 2.0/16в и е негова модернизация ( заради тебе почнах да гледам само за 1.8 по къщите Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 ). Правилно ли сам разбрал? Досаждам те щтото другиден отивам специално до Пловдив да оглеждам едно такова и при малко късмет ........... А, и ако съклото на фаровете изглежда мътно проблем ли е?
Правилно си ме разбрал за двигателя. Така можеш и да си правиш преценка коя година е колата, като знаеш, че няма 2.0 16В след началото на ’96, а не да ходиш да гледаш ’99 2.0 16В, щото има и такива обяви. Ами стъклата на фаровете са тонирани(потъмнени или там как се казва) по принцип, така че, гледай да не са олющени. Ето ти снимка на моите, такива са на всички Купета. По-тъмно е правено.
Коментар