idm написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
По-скъпо ли е да се кара на дизел?
Collapse
X
-
-
Малии ще продавам Марийка и ще търся някоя запазена печкаДа бе да.Ремонтирам дизелови двигатели "Къминс" които са едни от най-разпространените двигатели в световен мащаб доказали своята издръжливост.Това добре но само това , нищо неможе да ме накара да сменя бензиновата си кола с дизелова.В фирмата работим 28 професионални механици с по няколко специализации в Германия и САЩ но никой от нас не кара дизел
даже и шефа се чуди как така никой не кара дизел.Сигурно сме много тъпи
и несме забелязали голямата мощ на дизела и супер бързите дизелови автомобили.Дрън ,дрън това което ми предлага бензиновата ми Мареа небих го заменил с дизел със същата мощност. :D
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
@gantchoСравнението е калкулирано за автомобили втора употреба, внесени от Европа.Доколкото имам информация делът им е 86/14 съпоставено към новите от магазина.Та тъй, 8-10 годишен автомобил НОВ внос е на поне 200 000 км преди да му "ремонтират" километража,gantcho написа:ОК, нека говорим за common railКолко според теб е средният живот на една ГНП. 200,000 км устройват ли те? Нека приемем, че е толкова, макар, че е може би повече.
Коментар
-
Иво,ти ко ма напрай ве....."дюза струва между 700-1000лв и помпа CR между 2000-3000 лв."е ако вземеш кола, която има такива видими проблеми, прекъсва, тресе и пуши, трябва да си мнооого голям зарзават. То верно всеки от нас дава някакви пари по ремонти и поддръжка, ама това са МНОГО пари бре. Аз досега през живота си съм сменил толкова коли, и на нито една не съм сменял помпа, само 1 дюза, и то понеже мотора се счупи(сегмента по точно, който пък счупи буталото иииии, абе стана мармалад, та на нея кола смених едно бутало, сегменти и 1 ДЮЗА). Сега друг е въпроса ако вземаш кола, само за да я ремонтираш......п.п.Последното сравнение е точно в целта!
"При новите нещата не стоят толкова драматично, но има марки при които разликата в цената между бензин и дизел е по-голама. Пример Шкода Фабия 1.2 бензин 12000 без ДДС, същата 1.4 SDI 18000 без ДДС, при съпоставимо оборудване.Разход на бензинката 4,5/6,5;разход на дизелката 4,3/6,0 "СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Емо,ако зи купиш комън-рейл с идеята да го караш 1-2 години / 20-40000 км, за тези км/год. може доста бързо от добре работещ дизел, раОтата да стане яка ярмомелка. Тогава ще трябва ти да търсиш оня със зарзаватите да ти я купи в такова състояние...И тогава отиваш в едно представителство на бош, с идеята да използваш системата старо за ново, барем да спестиш некой левь...Ако си вземеш бензин, дюзите са по 100 лв., но те изкарват много ... кабели (80000км) и свещи (25000км) трябва да се сменят. Другите консумативи са еднакви за бензин и дизел, затова не отварям приказка за тях. Смяната на масло при дизела е по-често, акумулатора при дизела е по-голям(скъп).Плюса при дизела, който не мога да отмина - това е по-големия въртящ момент. Горе-долу май това са му основните предимства...
Коментар
-
ivo dobrev написа:Емо,ако зи купиш комън-рейл с идеята да го караш 1-2 години / 20-40000 км, за тези км/год. може доста бързо от добре работещ дизел, раОтата да стане яка ярмомелка. Тогава ще трябва ти да търсиш оня със зарзаватите да ти я купи в такова състояние...И тогава отиваш в едно представителство на бош, с идеята да използваш системата старо за ново, барем да спестиш некой левь...Ако си вземеш бензин, дюзите са по 100 лв., но те изкарват много ... кабели (80000км) и свещи (25000км) трябва да се сменят. Другите консумативи са еднакви за бензин и дизел, затова не отварям приказка за тях. Смяната на масло при дизела е по-често, акумулатора при дизела е по-голям(скъп).Плюса при дизела, който не мога да отмина - това е по-големия въртящ момент. Горе-долу май това са му основните предимства...и то само от разликата примерно от 50лв
И пак казвам - сравни инвестицията за части по двигателя във форума на Алфа, бензинов и дизелов и пак говори със суми.п.п. Пък ако намериш бензинов двигател да прави под 8л/100км градско направо ще полудея от кеф. Ама и ти вадиш цифрите както казах от друга планета.Пък виждам, че си запознат с Алфа форума, кажи ми колко ЖТД-та познаваш дали тотална фира, пък аз ще ти кажа колко бензинови знам.
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
То няма нужда цялата горивна система на жтд да дава фира - само една дюза като цена е равна на цялата ел. инсталация на бензинов еквивалент.И що трябва да спорим - те конструкторите от бош си казват: живота на комън-рейла е 200 000. Оттам насетне чекаме момента да се сговни... и сменяме.Па за турбо-компресорите, там за цени няма да говоря, особено за тези с променливата геометрия...А за новите автомобили - дизел с Евро 5. Откъде, простете, си купувате "ад блу" ... ъъъ и колко струва. Ма, що ша го слагаме, той комън-рейла и без него си върви... Ае сега, пари ша даваме...Пък искам да видя жтд, дето в София или Варна ще гори 8/100 ... Пробвай с 10... и малко разлика в цената на литъра...Малко в страни - качеството на нафтата, под всякаква критика. Дори и най-скъпата не е това което трябва. Да се върна на CR - ако десет години е каран в Европа с ТЯХната нафта е едно, съвсем друго е на единайстата да сипеш от наща нафтица... "Ау, ма тя много скъпа стана, дай да намерим отнякъде, нещо тънкажно..." И кво, комън-рейла пие някакъв газьол, евтин, и в най-скоро време ражда - малки дюзички и помпички...
Коментар
-
ivo dobrev написа:То няма нужда цялата горивна система на жтд да дава фира - само една дюза като цена е равна на цялата ел. инсталация на бензинов еквивалент.И що трябва да спорим - те конструкторите от бош си казват: живота на комън-рейла е 200 000. Оттам насетне чекаме момента да се сговни... и сменяме.Па за турбо-компресорите, там за цени няма да говоря, особено за тези с променливата геометрия...А за новите автомобили - дизел с Евро 5. Откъде, простете, си купувате "ад блу" ... ъъъ и колко струва. Ма, що ша го слагаме, той комън-рейла и без него си върви... Ае сега, пари ша даваме...Пък искам да видя жтд, дето в София или Варна ще гори 8/100 ... Пробвай с 10... и малко разлика в цената на литъра...Малко в страни - качеството на нафтата, под всякаква критика. Дори и най-скъпата не е това което трябва. Да се върна на CR - ако десет години е каран в Европа с ТЯХната нафта е едно, съвсем друго е на единайстата да сипеш от наща нафтица... "Ау, ма тя много скъпа стана, дай да намерим отнякъде, нещо тънкажно..." И кво, комън-рейла пие някакъв газьол, евтин, и в най-скоро време ражда - малки дюзички и помпички...Хайде отвори тук един от форумите "бензинов" и съответно "дизелов".Я ми покажи 1 тема някой да е сменил дюза
. Ако си прав, то поне на една количка някой ще е сменил поне 1 дюза. Я сега се поразрови и виж колко помпи са сменени. Сега провери при бензиновите. Я сега виж колко проблеми с дюзи има. Колко проблеми като общо има. Няма смисъл да си говорим.И аз ще ти покажа, как 2.4 двигател в София харчи 8/100 с пестеливо каране. И то всяка сутрин и всяка вечер маршрут Люлин -> Хладилника. Дал съм го примера в тази тема малко по-нагоре. Ама ти не можеш да ми покажеш 2.0 двигател, който по този маршрут да падне под 13
Особено ако заговорим за Алфа, ама там си знам - кеф цена няма както се казва.И една супер проста сметка си направи, както беше писал колега преди мен.Да кажем Алфа 156 2.0 бензин и 2.4 дизел.харч градско - 11.7 срещу 8.8, макар, че не съществува 2.0 в градско да дава 12
и мисля, че имаш знания и сам знаеш защо има толкова големи отклонения
Та за 200.000 километра сметката е супер проста. На всеки 100км дизеловия спестява да ги кажем 3л х 2.3 = 7лв (за кръгло, макар, че реално е доста повече)Та за тези 200.000 имам спестени около 14.000 лв
- а реално са много повече Та за тези 14.000 лв ти ми кажи колко дюзи мога да си купя, колко помпи мога да си купя и колко турбини мога да си купя. И това при заводски данни. Реално са доста повече спестените пари и това при реално 100% безотказност на бензиновия агрегат.
Говори ми с цифри моля те.п.п. Аз само не разбирам, защто тази тема в във форум "Новини", може би защото някой е решил, че да се кара бензин е по-евтино, не разбирам
п.п.2 Я ми дай официално изказване от Бош да видя къде "казват", че системата комън рейл има 200.000км живот.
Ти представяш ли си тогава на влекачите колко ще им е крив света
. Отиваме пак към гаражния фолклор
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Ако наистина си вярваш в цифрите, то наистина 99.9% трябва всички ЖТД-та да си изхвърлим двигателите.Хайде отвори тук един от форумите "бензинов" и съответно "дизелов".Я ми покажи 1 тема някой да е сменил дюза
. Ако си прав, то поне на една количка някой ще е сменил поне 1 дюза. Я сега се поразрови и виж колко помпи са сменени. Сега провери при бензиновите. Я сега виж колко проблеми с дюзи има. Колко проблеми като общо има. Няма смисъл да си говорим.И аз ще ти покажа, как 2.4 двигател в София харчи 8/100 с пестеливо каране. И то всяка сутрин и всяка вечер маршрут Люлин -> Хладилника. Дал съм го примера в тази тема малко по-нагоре. Ама ти не можеш да ми покажеш 2.0 двигател, който по този маршрут да падне под 13
Особено ако заговорим за Алфа, ама там си знам - кеф цена няма както се казва.И една супер проста сметка си направи, както беше писал колега преди мен.Да кажем Алфа 156 2.0 бензин и 2.4 дизел.харч градско - 11.7 срещу 8.8, макар, че не съществува 2.0 в градско да дава 12
и мисля, че имаш знания и сам знаеш защо има толкова големи отклонения
Та за 200.000 километра сметката е супер проста. На всеки 100км дизеловия спестява да ги кажем 3л х 2.3 = 7лв (за кръгло, макар, че реално е доста повече)Та за тези 200.000 имам спестени около 14.000 лв
- а реално са много повече Та за тези 14.000 лв ти ми кажи колко дюзи мога да си купя, колко помпи мога да си купя и колко турбини мога да си купя. И това при заводски данни. Реално са доста повече спестените пари и това при реално 100% безотказност на бензиновия агрегат.
Говори ми с цифри моля те.п.п. Аз само не разбирам, защто тази тема в във форум "Новини", може би защото някой е решил, че да се кара бензин е по-евтино, не разбирам
п.п.2 Я ми дай официално изказване от Бош да видя къде "казват", че системата комън рейл има 200.000км живот.
Ти представяш ли си тогава на влекачите колко ще им е крив света
. Отиваме пак към гаражния фолклор
А колегата Иво Добрев нещо не ме е разбрал явно, след като и двамата му направихме една и съща сметка - дори и още утре да ми се счупи целия common rail (пази Боже!!!), ще си я оправя и за 100,000 км пак ще съм си избил парите спрямо един напълно безметежен бензинов 5-цилиндров двигател.
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
BO написа:И аз ще ти покажа, как 2.4 двигател в София харчи 8/100 с пестеливо каране. И то всяка сутрин и всяка вечер маршрут Люлин -> Хладилника. Дал съм го примера в тази тема малко по-нагоре. Ама ти не можеш да ми покажеш 2.0 двигател, който по този маршрут да падне под 13Особено ако заговорим за Алфа, ама там си знам - кеф цена няма както се казва......И една супер проста сметка си направи, както беше писал колега преди мен.Да кажем Алфа 156 2.0 бензин и 2.4 дизел.харч градско - 11.7 срещу 8.8, макар, че не съществува 2.0 в градско да дава 12
и мисля, че имаш знания и сам знаеш защо има толкова големи отклонения
Та за 200.000 километра сметката е супер проста. На всеки 100км дизеловия спестява да ги кажем 3л х 2.3 = 7лв (за кръгло, макар, че реално е доста повече)Та за тези 200.000 имам спестени около 14.000 лв
- а реално са много повече Та за тези 14.000 лв ти ми кажи колко дюзи мога да си купя, колко помпи мога да си купя и колко турбини мога да си купя. И това при заводски данни. Реално са доста повече спестените пари и това при реално 100% безотказност на бензиновия агрегат.
Говори ми с цифри моля те.
Коментар
-
ivo dobrev написа:] http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=14806 Yellow_Flash_Colorz_PDT_48Ми четох го това, говорят си хората за отклонение между борд компютър и реален разход. Не разбирам каква е връзката. Ако имаш предвид посочения разход за Либрата, не знам как човекът си кара колата. Знам само, че моята е със същия двигател и ми гори зимата около 9, а лятото твърдо под 9. Абсолютно си изпълнява паспортните данни, че и се движи под тях на моменти.
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Колеги, този спор е много стар!Едва ли точно тук и точно ние ще разрешим загадката. Както беше казано - всеки си е направил неговата сметка и си е избрал подходящия за него вариант! Както става ясно, нито аз ще Ви накарам да карате бензин, нито пък Вие ще ме накарате да карам дизел. Не и при сегашните условия!Желая успех на всички
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар