Не знам дали и е тук мястото на тази тема. Ако модераторите преценят нека да я преместят.Не сме форум на сектанти и мисля, че на всеки ще му е интересно да прочете мнение за нов автомобил, който още не е в продажба в страната. И на който фирмата производител възлага големи надежди. Та така. Последните 3 дни изминах 900 км с новата Лагуна. Качих се в нея когато беше на 68,6 км. Двигател 1,5DCI Така мисля поне. Както се досещате поради факта, че автомобилът беше съвсем нов трябваше да карам "културно" т.т. до 3000 оборота.Автомобилът е просторен, но не толкова огромен че човек с ръст 175 см да се изгуби в него ( местото за водача по скромното ми мнение е съизмеримо с това при моето Браво ). Уредите са еразположени добре, материите са приятни на допир - малко не добре стои кожата на скоростният лост, но може би екологията си е казала думата там. Седалките - широки, с удобни облегалки, но точно седалката не е много добре измислена - равна е, без лека изпъкналост която да подпира бедрата и, поне при мен, ако не си поиграеш доста с наместването,причинява умора сравнително бързо.Контролът на функциите - непривичен за мен, но се свиква сравнително бързо. Багажникът е огромен, място отзад има.Двигателят - по обективни причини, не мога да дам точна оценка, но ми се струва, че макар купето да е малко тежичко за 110 коня скоростната кутия е добре рзачетена ( Рено имат традиции в тази област ). На магистралата поддържа 150-153 км/ч ( 3000 оборота на 6та предавка ) по целия път от Ст. Загора до София. Звукоизолирането е много добро, също както и стереоуредбата, която чете МР3 и се управлява от волана. Фаровете - много добри. Снощи излязох на магистралата към 19:30 и съм карал само по тъмно. При скорост от 150 км/ч осветяват достатъчно добре, за да не се притеснявам. А дългите - когато ги включиш, наистина съмва.Возията е мнго добра - не е прекалено мека, не е и твърда. Колата отива там, където я насочиш. Стартирането с карта е много приятно, когато отключваш колата те посреща с приятно подсвикване и те изпраща с намаляващо осветление.С други думи, приятен автомобил, стига да можеш да си го позволиш.И все пак, едно от най приятните неща бяха погледите на хората. Няма да си кривя душата - приятно е да караш автомобил който освен, че е красив, все още се среща по-рядко и от синеок негър.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Новата Лагуна
Collapse
X
-
Re: Новата Лагуна
Lane Staley написа:приятно е да караш автомобил който освен, че е красив, все още се среща по-рядко и от синеок негър.Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
И на мен ми изглеждаше доста грозновата, но когато я видях на живо... Има излъчване, не мога да си кривя душата. Има и такива автомобили, които на сникмка не стоят добре, но на живо са аъвсем различни. Доста мощен и агресивен вид има. С издути калници, ниска... Добре е.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Lane Staley написа:И на мен ми изглеждаше доста грозновата, но когато я видях на живо... Има излъчване, не мога да си кривя душата. Има и такива автомобили, които на сникмка не стоят добре, но на живо са аъвсем различни. Доста мощен и агресивен вид има. С издути калници, ниска... Добре е.FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'
Коментар
-
Нямам нито намерение, нито възможност да си купя новата Лагуна Просто имах възможност да я карам, може да имам отново в следващите седмици и споделих впечатленията си с вас. Но така като гледам повечето ти оплаквания са от части за които Рено нямат вина или от сервиза. Както и да е, аз съм фен на ФИАТ, но ня мога да си кривя душата - 900 км за 2 дни, а умора от шофирането почти не усетих. Новата кола и то от по-висок клас е удоволствие.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар