Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Революционни новости

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Революционни новости

    Ето и малко интересни факти , моля кажете какво е вашето мнение за такива иновации .А дали това не поражда и ред технически въпроси(’’)Звучи като приказка, но по всичко личи е иститна. Чувствително повишение на въртящия момент, сериозен спад в разхода на гориво, монтаж за пет минути, никакви неблагоприятни въздействия върху ресурса и здравината на двигателя и мизерните $25 на парче - новите импулсни свещи изглежда вършат чудеса. Производителят Pulstar твърди, че техният продукт разполага с потенциала да измести напълно традиционните запалителни свещи.Импулсната технология позволява използването на същото количество енергия, както при обикновените свещи, акумулирането є за много кратко време и освдобождаването є с над 20 000 пъти повече вата. Горивото в цилиндрите изгаря много по-бързо и пълно, създавайки допълнително налягане, вследствие на което нарастват мощността и въртящият момент, а загубите намаляват. Импулсните свещи пасват в стандартните гнезда и не налагат никакви модификации по двигателя. Предлагат възможно най-евтия начин за подобряване на характеристиките на мотора и се изплащат изключително бързо само от икономията на гориво.От Pulstar разказват, че първоначално гласяли импулсните свещи за пазара на тунинг аксесоари, но тенденцията на непрестанно покачване на цените на горивата ги накарала да преосмислят стратегията си, очаквайки завишен интерес от страна на собственици без амбиции в областта на уличните гонки. В момента фирмата предлага свещите си онлайн и срещу $100 всеки собственик на четирицилиндров автомобил може да се възползва от предимствата на новата технология. Тя се основава на принципа на импулса. Електрическата енергия се задържа в свещта за милионни части от секундата, след което се освобождава под формата на плазмена топка. Принципът е приблизително същият, както при фенерчетата и светкавиците на фотоапаратите. Обикновените свещи генерират искра с мощност около 5 вата, а при импулсните тази цирфа достига 1 млн.Ресурсът им обаче е напълно съпоставим. Издържат около 80 000 км. Според независими тестове потвърждават твърденията на Pulstar. Разходът на гориво намалява с между 2.2 и 10%, ускорението до 100 км/ч се подобрява с 5 до 10 на сто, а въртящият момент нараства с 3.8 до цели 11.2% в зависимост от типа автомобил, подложен на изпитания.Революционните свещи нямат противопоказания срещу използване с комбинация с други аксесоари за доработка на серийни автомобили. Не са открити и проблеми с термичните режими на двигателя, нито увреждащи ефекти върху повърхността на цилиндъра или конфликти с бордовата електроника дори при най-новите модели, които са тествани./Според специалисти ако импулсните свещи се наложат на пазара, на него ще настъпят невиждани размествания. Някои аналитици предвиждат продажби в размер от 1.5 милиарда бройки годишно в световен мащаб.
    Прикачени файлове
    .... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!

    #2
    Дори да има такъв ефект - то тези данни са силно преувеличени според мен ...

    Коментар


      #3
      Енергията на искрата се мери в милиджаули, пък тук става дума за 1 милион вата. От къде ще я изцоца тази енергия свеща, че да я вкара в искра И това ако не е поредният достоен за "ВС телешоп" продукт Ей го и манияшкия им сайт http://www.pulstarplug.com/
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #4

        Коментар


          #5
          Да, но такава импулна мощност доколкото знам може да се получи само с натрупване в кондензатор и последващо разреждане.Тази свещ би трябвало да се явява един вид кондензаторно електронно запалване, което се намесва между самото запалване на автомобила и електродите на свеща.А за да натрупа енергия, по голяма от тази която праща оригиналната запалителна система, би трябвало да я задържи и след известно закъснение да я разреди под формата на искра. Но това ще даде отражение на аванса. Или пък да задържа един такт и така да натрупва.Няма как от тока идващ от бобината със дадена енергия, да произведе разряд с по-голяма енергия, без да ползва външно захранване.Дори ако наистина дава такъв адски импулс, то ще е за сметка на продължителността на искрата - доста важен фактор също. За мен нещата не се връзват :D , мисля че колегата johnfound може да даде професионално мнение по темата.
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #6
            Това ще излеза точно като темата с "Плазмено запалване"! Някои хора не разбраха, че Перпетум мобиле в това измерение от Вселената не може да бъде създадено....
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар

            Working...
            X