Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Добло Панорама 1.3 Multijet - за и против!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    BULLDOG написа:
    Хайде чакам сега инфо за ДОБЛО! Ама от хора които са карали,а не такива дето имали във фирмата само.Лично аз съм карал доста автомобили и мога да преценя къде има минуси и къде плюсове.За ДОБЛО незнам само предполагам.
    Значи не знам защо реши, че като колата я имаме във фирмата, нямам впечатления от нея Определено не съм я карал толкова, колкото ти твоето Турнео - имам окол 2-3 К км на нея, но смятам, че са ми напълно достатъчни, за да имам ОБШИРНИ впечатления. Подчертавам, че ти пиша всичко това, не защото ми дреме дали ти мислиш, че фордът е по-добър - всеки има право да си мисли и харесва каквото иска, а просто защото се изказа доста остро и лекомислено относно цената на Доблото.Не мога да сравнявам комфорта между двете коли, защото впечатления от Турнео нямам. Но на фона на Партнър и Берлинго, както и Канго, Доблото за мен е с по-добър дизайн и по-удобно - въпрос на лично усещане е. Факт е, обаче и мисля, че ще се съгласиш с мен, че Турнеото като концепция е много по-близо до лек автомобил, отколкото до "баничарка", каквато е Доблото. Всъщност точно това е, което много ми харесва в Доблото - позицията на водача е доста по-висока от тази на останалите участници в движението и с големите прозорци получаваш перфектна видимост за околната ситуация. Освен това стойката на водача предполага по-удобно (според мен) и съответно по-продължително каране, отколкото лек автомобил. Малко по-нагоре в темата съм си казал мнението за колата - за мен има и минуси, има и плюсове, като плюсовете са много повече. Относно стабилността на пътя - никакви забележки, пробвал съм я как влиза в завои с по-голяма скорост, как спира, какъв демараж има при различни скорости и обороти и честно казано намирам Доблото за чудесен товарен/семеен автомобил. Относно оборудването, за което и ти си писал - 1.9 8V Multijet 120 к.с., нивото е FAMILY + ел. огледала, фарове за мъгла, лети джанти, боя металик, странични въздушни възглавници и разни други дреболии. Мисля, че като за 32000 лв. е без конкуренция? Или има по-добра оферта за тези пари?
    APRILIA Mille R '01

    Коментар


      #32
      За тези екстри и пари няма конкуренция.Но като кола си е "БАНИЧАРКА" отвсякъде!
      Bravo 2.0 20V
      Tipo 2.0 16V SediciValvole

      Коментар


        #33
        Не знам за Турнеото но Добло-то е в пъти по-добро от Партнер (Берлинго) и Канго. И на трите съм навъртял много хил. километри и го заявявам с чиста съвест, с ръка на сърцето... Всъщност на Фиата са само 800 (км) но достатъчни.
        Милен написа:
        Иначе като позиция на водача, видимост, стабилност и лекота на управлението нямам забележки, с изключение на това, че в огледалото, което е вътре, виждаш подглавника на средната задна седалка. За сметка на това страничните огледала са идеални.
        Естествено средния подглавник може да се махне и гледката отзад става по-добра Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 След като му посвикнах, на фиатчето, ето какъв среден разход ми даде при градски (софийски) зимни условия -----6,7 л./100 км. ----- Мисля че е добре, сравнение с 11-те л. на алфата
        Vik написа:
        Лично като купувахме Партнера избирахме между него и Доблото и Берглинго (което си е партнер). Има6е няколко забележки към доблото и няколко плюса в сравнение с алтернативата на Пежо. Първо електрониката на Добло не е на много високо ниво. Като правихме тест драйв при отнемане крака от газта отчитането показва6е разход 7-8
        Странно изказване относно електрониката :D на база неточен моментен разход на трип компютъра :D То по-принцип се гледа средния разход на гориво, не моментния, даже в някои автомобили въобще пропускат да слагат моментен разход... защо ли А и като махнеш крака от газта показва 7-8 л. след като е било 12 и след това пада на 5-4-3-2,5 л. мисля че е нормално ...
        FIAT Doblo 1,3 mjet 16v '2007
        Alfa Romeo 164 Super 2,5 TD '94

        Коментар


          #34
          BULLDOG написа:
          За тези екстри и пари няма конкуренция.Но като кола си е "БАНИЧАРКА" отвсякъде!
          Ами май баничарки сравняваме... Турнеото да не е спортен автомобил случайно :D Чиста проба баничарка си е даже често виждам едно дето зарежда закусвалнята до нас ... познайте с какво :D
          FIAT Doblo 1,3 mjet 16v '2007
          Alfa Romeo 164 Super 2,5 TD '94

          Коментар


            #35
            Obscurant написа:
            .....дето зарежда баничарницата до нас ... познайте с какво :D
            ....боза...???

            Коментар


              #36
              Между другото немога да открия как да си оставя колата на габарити без да е на контакт ключа Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 помощ...
              FIAT Doblo 1,3 mjet 16v '2007
              Alfa Romeo 164 Super 2,5 TD '94

              Коментар


                #37
                Obscurant написа:
                Между другото немога да открия как да си оставя колата на габарити без да е на контакт ключа Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 помощ...
                Ако не се лъжа там където вкарваш ключа има едно черно плоско бутонче. Както е на неутрално положение ключът натискаш бутона и завърташ ключа обратно на часовниковата стрелка. Ако няма такъв бутон пробвай да натиснеш целия ключ навътре и да завъртиш. Така би трябвало да ти светят габаритите при изключен двигател и без да е на контакт.
                APRILIA Mille R '01

                Коментар


                  #38
                  Obscurant написа:
                  Между другото немога да открия как да си оставя колата на габарити без да е на контакт ключа Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 помощ...
                  От десетилетие насам при всичи Фиати е така.Като въртиш ключа има един щифт дето трябва да го натиснеш заедно с връщането на ключа.
                  Bravo 2.0 20V
                  Tipo 2.0 16V SediciValvole

                  Коментар


                    #39
                    Obscurant написа:
                    BULLDOG написа:
                    За тези екстри и пари няма конкуренция.Но като кола си е "БАНИЧАРКА" отвсякъде!
                    Ами май баничарки сравняваме... Турнеото да не е спортен автомобил случайно :D Чиста проба баничарка си е даже често виждам едно дето зарежда закусвалнята до нас ... познайте с какво :D
                    Торнео Кънект както и Кеди Лайф са далчеч от термина "БАНИЧАРКА"
                    Bravo 2.0 20V
                    Tipo 2.0 16V SediciValvole

                    Коментар


                      #40
                      Милен написа:
                      Ако не се лъжа там където вкарваш ключа има едно черно плоско бутонче. Както е на неутрално положение ключът натискаш бутона и завърташ ключа обратно на часовниковата стрелка. Ако няма такъв бутон пробвай да натиснеш целия ключ навътре и да завъртиш. Така би трябвало да ти светят габаритите при изключен двигател и без да е на контакт.
                      Дам, вчера и на Дукато-то го направих тоя номер и стана, но с каква цел е направена тази така да я нареча екстра?
                      FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'

                      Коментар


                        #41
                        ancho написа:
                        Милен написа:
                        Ако не се лъжа там където вкарваш ключа има едно черно плоско бутонче. Както е на неутрално положение ключът натискаш бутона и завърташ ключа обратно на часовниковата стрелка. Ако няма такъв бутон пробвай да натиснеш целия ключ навътре и да завъртиш. Така би трябвало да ти светят габаритите при изключен двигател и без да е на контакт.
                        Дам, вчера и на Дукато-то го направих тоя номер и стана, но с каква цел е направена тази така да я нареча екстра?
                        пробвай да оставиш нефиат на габарити и ще разбереш за какво е тази екстра
                        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                        Коментар


                          #42
                          charlie написа:
                          ancho написа:
                          Милен написа:
                          Ако не се лъжа там където вкарваш ключа има едно черно плоско бутонче. Както е на неутрално положение ключът натискаш бутона и завърташ ключа обратно на часовниковата стрелка. Ако няма такъв бутон пробвай да натиснеш целия ключ навътре и да завъртиш. Така би трябвало да ти светят габаритите при изключен двигател и без да е на контакт.
                          Дам, вчера и на Дукато-то го направих тоя номер и стана, но с каква цел е направена тази така да я нареча екстра?
                          пробвай да оставиш нефиат на габарити и ще разбереш за какво е тази екстра
                          Напиши го направо, че не мога да се сетя.
                          http://www.pljuvalnik.com
                          Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

                          Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

                          Коментар


                            #43
                            По този начин не можеш да си забравиш колата на габарити и да си изтощиш акумулатора. Още на Уното, което беше произведено 1986 г. имах тази "екстра". Другите производители слагат зумери, ама те могат да се прецакат, докато това нещо е безсмъртно
                            APRILIA Mille R '01

                            Коментар


                              #44
                              thedon написа:
                              charlie написа:
                              ancho написа:
                              Милен написа:
                              Ако не се лъжа там където вкарваш ключа има едно черно плоско бутонче. Както е на неутрално положение ключът натискаш бутона и завърташ ключа обратно на часовниковата стрелка. Ако няма такъв бутон пробвай да натиснеш целия ключ навътре и да завъртиш. Така би трябвало да ти светят габаритите при изключен двигател и без да е на контакт.
                              Дам, вчера и на Дукато-то го направих тоя номер и стана, но с каква цел е направена тази така да я нареча екстра?
                              пробвай да оставиш нефиат на габарити и ще разбереш за какво е тази екстра
                              Напиши го направо, че не мога да се сетя.
                              За да не ти замине акумулатора колега! Особено сега зимата и с правилото за включени фарове....
                              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                              Нека Силата на бъде с Нас...

                              Коментар


                                #45
                                Добре де, ама те светят при изключен мотор, какъв е смисъла да стоят запалени в неактивно състояние на колата?
                                FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'

                                Коментар

                                Working...
                                X