Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Добло Панорама 1.3 Multijet - за и против!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    BULLDOG написа:
    И докъде стигаме?ДОБЛО ЕВТИНА АЛТЕРНАТИВА на Форд Торнео Кънект. Единствено за разхода на нафта можем да поспорим. При Форд е около 7 до над 10 на 100 при скорост 170-180км/ч
    всички производители се стремят да предложат на клиента възможно най високо качество на възможно най-ниска цена, според мен Фиат са го постигнали, Форд не са :D ПС.: сега все едно да вземеш да се обидиш като ти кажа, че си си взел Е39 523 като евтина алтернатива на Мерцедес.
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #17
      Милен написа:
      Иначе като позиция на водача, видимост, стабилност и лекота на управлението нямам забележки, с изключение на това, че в огледалото, което е вътре, виждаш подглавника на средната задна седалка. За сметка на това страничните огледала са идеални.
      Прав си колега, и на мен това ми направи лошо впечатление... но какво да се прави, както каза страничните са много добри Колкото до разхода, то и на 1,3 в големите задръствания ми показва 8-9 разход, което пак не е малко. Но пък може да се разработи... знам ли, а и не съм й свикнал, доста по-различно се кара от алфата която е 2.5 тд. Алфата мога спокойно да си я карам 1500-2000 об/мин, а на фиата му е трудно на тия обороти, иска си 2000-2500.
      FIAT Doblo 1,3 mjet 16v '2007
      Alfa Romeo 164 Super 2,5 TD '94

      Коментар


        #18
        Милен написа:
        В офиса имаме Добло Панорама с 1.9 120 к.с. двигател. Колата наистина е комфортна (за баничарка), двигателят е достатъчно мощен и пъргав до към 120-140 км/ч, но и малко лаком - в софийските задръствания разходът е 9-10. Според мен е много. На извънградско не знам дали скоро е засичан - колега ще го кара по празниците нагоре-надолу и ще го помоля да го погледне. Освен това при скорости над 140 не мисля, че има нужната пъргавина и демараж за кола с такъв двигател. Обяснявам си го (както и липсата на серийни хубавини като климатика, радиото и т.н.) с концепцията на този автомобил - замислен за товарен (с произтичащите настройки на трансмисии, окачване и т.н.), преобразен като семеен. Иначе като позиция на водача, видимост, стабилност и лекота на управлението нямам забележки, с изключение на това, че в огледалото, което е вътре, виждаш подглавника на средната задна седалка. За сметка на това страничните огледала са идеални.
        Интересна е цената на този автомобил.Това което каза е добре,но си мисля че цената ще е към 30 000лева.Прав ли съм?
        Bravo 2.0 20V
        Tipo 2.0 16V SediciValvole

        Коментар


          #19
          BULLDOG написа:
          Интересна е цената на този автомобил.Това което каза е добре,но си мисля че цената ще е към 30 000лева.Прав ли съм?
          Ами със сигурност е над 30 000, но колко точно не мога да ти кажа. Ще питам след празниците и ще споделя.
          APRILIA Mille R '01

          Коментар


            #20
            Торнео Кънект е 33 000 35000 Кеди Лайф е 36000.Къде вървиш с Доблото за тез пари?
            Bravo 2.0 20V
            Tipo 2.0 16V SediciValvole

            Коментар


              #21
              BULLDOG написа:
              Торнео Кънект е 33 000 35000 Кеди Лайф е 36000.Къде вървиш с Доблото за тез пари?
              А с какво тези 2 модела смяташ че са по добри с това че носят емблемите на форд и vw,с това че са немски или си карал и трите автомобила навъртял си им по 50к километра и тогава си стигнал до този извод.
              Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
              Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
              I am in love with my cars

              Коментар


                #22
                BULLDOG написа:
                Торнео Кънект е 33 000 35000 Кеди Лайф е 36000.Къде вървиш с Доблото за тез пари?
                Ами по спомен - около 32 000 се върза Доблото с климатик, ел. стъкла, алуминиеви джанти, 3-ти ред седалки и т.н. В общи линии май има всичко за модела - води се DYNAMIC/FAMILY + още екстри. Не мога да говоря за Турнео и Кади, защото не съм ги карал, но мисля, че с най-високото си ниво на оборудване отиват доста над сумите, които си цитирал. Иначе Доблото е изключително удобна кола, стойката на водача ти позволява да караш доста дълго, без да се уморяваш или да почнат да ти изтръпват краката, което ми се случва на дълъг път с лек автомобил, примерно. Така че смятам колата си заслужава парите. Още повече, че като качество на двигателите Форд могат спокойно да се застрелят (сори, ако засягам някой), а като цена Кадито (около 40 000 лв. е топ моделът със 105 к.с. двигател) не е конкурентно. Смятам, че изборът е правилен.
                APRILIA Mille R '01

                Коментар


                  #23
                  Ами само 64 000 на Кънект.Кеди само съм тествал.Просто ДОБЛО за 32000лв си е НАБУТКА.
                  Bravo 2.0 20V
                  Tipo 2.0 16V SediciValvole

                  Коментар


                    #24
                    Преди две години карах служебно добло което замести старото фиорино.Просто са несравними.На доблото само предно стъкло не му се сºупи.клçºалките скоростен лост ти остава в ръцете ако свали`стъкло не се вдигаХубавото е динамиºен мотор 1.9 с турбоКупи си каквото и да е друго и късмет

                    Коментар


                      #25
                      BULLDOG написа:
                      Ами само 64 000 на Кънект.Кеди само съм тествал.Просто ДОБЛО за 32000лв си е НАБУТКА.
                      Мда. Наистина смислени доводи си дал... Аз не твърдя, че Доблото е най-хубавото нещо, измисляно в автомобилната индустрия, но за тези пари взимаш модел с най-високо серийно оборудване + допълнителни екстри, а пък и ДДС-то ти се признава за разход, т.е. реално тази кола ти идва на около 26 700 лв. Мисля, че цената е съвсем нормална и в никакъв случай не е набутване. Ще ми е интересно да споделиш защо смяташ обратното и с какво според теб Турнеото е по-добро? Опитах се да потърся някакви сравнителни тестове в нета между двата модела, но не намерих...
                      APRILIA Mille R '01

                      Коментар


                        #26
                        Най малкото че Форда е бил Ван на годината а Добло не е.Форда е е в пъти по стабилен!!! ОТ ОПИТ!!!По широк е!Има АБС,2 еърбег-а!!!По комфортен е в пъти!!!Има перфектна видимост с изключение на предните колонки които са доста опасни понякой път в комбинация с големите огледала.Има мъртва точка там.И това на цена 34 000лв с ДДС април 2006-та!!! Минус е че гори 7 и нагоре,за разлика от Добло което предполагам около 6.Но Форда вдига 175-180!Като до 140 е доста добре.Гори 7.5 при 140км и шуми поносимо.При 180 гори около 10.5.Хайде чакам сега инфо за ДОБЛО! Ама от хора които са карали,а не такива дето имали във фирмата само.Лично аз съм карал доста автомобили и мога да преценя къде има минуси и къде плюсове.За ДОБЛО незнам само предполагам.
                        Bravo 2.0 20V
                        Tipo 2.0 16V SediciValvole

                        Коментар


                          #27
                          BULLDOG написа:
                          Най малкото че Форда е бил Ван на годината а Добло не е.Форда е е в пъти по стабилен!!! ОТ ОПИТ!!!По широк е!Има АБС,2 еърбег-а!!!По комфортен е в пъти!!!Има перфектна видимост с изключение на предните колонки които са доста опасни понякой път в комбинация с големите огледала.Има мъртва точка там.И това на цена 34 000лв с ДДС април 2006-та!!! Минус е че гори 7 и нагоре,за разлика от Добло което предполагам около 6.Но Форда вдига 175-180!Като до 140 е доста добре.Гори 7.5 при 140км и шуми поносимо.При 180 гори около 10.5.Хайде чакам сега инфо за ДОБЛО! Ама от хора които са карали,а не такива дето имали във фирмата само.Лично аз съм карал доста автомобили и мога да преценя къде има минуси и къде плюсове.За ДОБЛО незнам само предполагам.
                          За Форда мога спокойно да ти кажа че тече, да в действителния смисъл на думата - ТЕЧЕ!
                          FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'

                          Коментар


                            #28
                            BULLDOG написа:
                            Най малкото че Форда е бил Ван на годината а Добло не е...
                            Само за протокола: Добло е Ван на годината за 2006 г. Yellow_Flash_Colorz_PDT_17 (вж. снимката по-долу).(и като стана дума, International Van of the Year 2008: The Light Sevel Van of the Light Sevel Group (The light Sevel group consists of the Peugeot Expert, the Fiat Scudo and the Citroеn Jumpy).
                            Прикачени файлове
                            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                            Коментар


                              #29
                              Някой може ли да ми даде снимки на синия хубавец отзад в дясно?
                              FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'

                              Коментар


                                #30
                                Pecho написа:
                                BULLDOG написа:
                                Най малкото че Форда е бил Ван на годината а Добло не е...
                                Само за протокола: Добло е Ван на годината за 2006 г. Yellow_Flash_Colorz_PDT_17 (вж. снимката по-долу).(и като стана дума, International Van of the Year 2008: The Light Sevel Van of the Light Sevel Group (The light Sevel group consists of the Peugeot Expert, the Fiat Scudo and the Citroеn Jumpy).
                                Дам, така обикновено се получава от "Една жена ми каза", "На тетинчо лелинката, сваковата и стринка и казали".Обаче юнакът наистина е булдог, захапе ли не пуска... ХА-ХА -ХА-ХА.... евала..сори за оффа!
                                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                                Коментар

                                Working...
                                X