Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Добло Панорама 1.3 Multijet - за и против!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Добло Панорама 1.3 Multijet - за и против!

    Вчера се шматкахме цял ден по улиците на София и ми хареса едно светло синьо Добло Панорама.Направи ми впечатление, че беше хем високо, хем широко, а като погледнах на сайта Добро Панорама Family с 6+1 места и още повече ми привлече вниманието. Така и така по-отложих покупката за пролетта-лятото, та реших да не се тръшкам за Шкода Румстър 1.9 TDI-PD (с повечко екстри+ESP), а да се поогледам и за друга марка.Колебание имам и спрямо Шкода Октавия 1.9 TDI PD, но това е друга тема.Та въпросното Doblo Panorama Family 1.3 M-jet ми се вижда и постно от към оборудване и се налага да се доплаща дори и за климатика. Странно защо АИ не са измислили цена и оборудване, което да включва повечко екстри.Това Doblo стабилно ли е на пътя? При 130-140 км/ч с тези ръбове нямали да му е повечко съпротивлението и да се клатушка в завоите?П.С. Въпреки непоносимостта си към Ауто Италия бих се жертвал май, ако си струва фиатката.

    #2
    Колата е супер. Имаме няколко броя(не само с този двигател) и мога да кажа, че наистина е супер.За оборудването АИ не може да направи друго, имам ценова листа директно от завода и мога да кажа, че надценката им е минимална.140-150км/ч(може и още малко, но си е шумно) е напълно приемливо и от към тишина и от към поведение на пътя, което е изключително стабилно, особено в сравнение с френските алтернативи, от които също имахме някои. Между другото техн характеристики са 99% по каталог, за разлика от същите френски при 2.0дизел, който е по-тромав.Това е накратко, ако има нещо, с което мога да бъда полезен казвай

    Коментар


      #3
      Незнам колегата за кои френски алтернативи говори, но с опита ми с Пежо Партнер разхода е даже малко по-нисък от книжката, говоря за 2.0 Хди, а и повярвай хич не е тромав. Мисля 4е и двата варианта са удачни като тип кола. Лично като купувахме Партнера избирахме между него и Доблото и Берглинго (което си е партнер). Има6е няколко забележки към доблото и няколко плюса в сравнение с алтернативата на Пежо. Първо електрониката на Добло не е на много високо ниво. Като правихме тест драйв при отнемане крака от газта отчитането показва6е разход 7-8 и въобще доста тромаво реагира на промяна на ускорение и т.н. И друг факт е че Доблото се сглобява в Турция. Незнам дали това е минус или плюс за теб, зависи от личното мнение на всеки. Иначе като вътрешно пространство Доблото има предимство !!! Избора е твой П.С Относно скоростите ...Партнера е способен над 170 (с този двигател) но става 6умен както и вси4ки коли от този клас . И при страничен вятър, при висока скорост колата занася наляво надясно. Все пак си мисля 4е този клас коли не са направени за шофиране с високи скорости. А в скоро време се чака и Нов Модел Партнер така че винаги може да изчака6

      Коментар


        #4
        Моето мнения мисля, че ще е ясно За екстрите си прав, но ако си решил слагай повече и се кефи :P Тази кола с повечко екстри е голямо удоволствие...При 140-50 км/ч колата се държи изключително добре никакви затруднения не изпитва... Също така нивото на шума при скорост до 120-30 км/ч е нищожно...Още първите модели на добло са 3 камерна гума на вратите или нещо такова Незнам, но вътре е супер тихо и приятно...1.3 мултиджет... Какво да ти кажа добро двигателче и доста пъргаво...75коня..Разхода му е отличен..Характерна черта обаче е голямата турбо дупка, но с 1-2 месеца опит ще свикнеш и ще се научиш да въртиш гуми дори и на 2ра предавка Турбото надува много добре и без да се замисли си утря 140 км/ч. За макс скорост не мога да ти кажа...Друго характерно е че иска Само 2.8 литра масълце за двигателя :P И все пак аз като човек, който предпочита нещо по динамично те съветвам ако имаш парички си вземи по големия батко дизел :D Иначе какво да кажа..ДОБЛО--> Правилния избор! :P

        Alfa Romeo 155 1.8 8v MY Sport 95'
        Alfa Romeo 155 T.SPARK 2.0 8V 92' & Браво 1.6 98'
        Добло 02' 1.9 D- ех
        Добло 06' 1.3 Mjet -ех

        Коментар


          #5
          Немога да съдя за конкуренцията в този клас, но според мен Добло е един добър избор, това не е като да купуваш стара кола и да се притесняваш от приказките на хората, важно е на теб кое ти допада, знам че момента с покупка на кола е някакси напрегнат иска ти се да се сдобиеш колкото се може по -бързо с новото возило (позната история), аз лично бих изчакал още малко, в началото на 2008 доколкото знам се очаква започване на продажбата за Европа на новото Фиорино, според мен то също би се оказало добра алтернатива.Все пак каквото ти е на сърце, избирай смело и след като я земеш не му мисли много.Успех!
          Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
          I am in love with my cars

          Коментар


            #6
            добре де, защо не си купиш Мултипла - това е супер автомобил за семейство и със сигурност е по-комфортен от която и да е баничарка. Не случайно в Топ Гиър е избирана няколко години за най-добра кола в класа си... иначе и Фиориното изглежда добре по първите снимки.
            "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
            (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

            Коментар


              #7
              В Мултиплата може и да се возят шест човека(отпред до водача на средната седалка трябва да е дребен пътника, иначе се бутат с лакти), но карго пространството не е впечатляващо и за хора с повече багаж е по-удачен вариант някое комби или баничарка. Колегата Doofiat мисля беше споменал, че иска голямо товарно отделение.
              преди - TIPO
              сега - VOLVO XC60

              Коментар


                #8
                силата на Мултиплата е в гъвкавото вътрешно пространство, а и пак да повторя - комфорт!но най-добре колегата да си ги поразгледа и да си реши. абе аз да си призная просто съм влюбен в тази кола http://www.fiat.co.uk/showroom/?id=4...ltipla/explore
                "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                Коментар


                  #9
                  И на мен много ми харесва, но старият модел с кръглите фарчета. Новата отвън е вече много традиционна.
                  преди - TIPO
                  сега - VOLVO XC60

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте форумци,от утре и аз ще стана пълноценен член на фашия форум. Досега бях с братушките от Алфа Утре най-накрая ще си взема баничарката от магазина. Мога да ви кажа защо се спрях на Добло. Трябваше ми мултифункционален автомобил, сравнително евтин, да товари много ... палета 200-700 кг. и в свободното време да вози мен, семейстовото и приятелите ми със солидна доза удобство и комфорт като в лек автомобил, а не да се чустваме като в товарен фургон. Голямо избиране падна... Първо естествено французойките... Хубави са, с може би добри двигатели (въпреки че, вътрешен човек от София Франс Ауто ми твърди обратното), и имат доста екстри (ако си поръчаш). Но, основната причина да си купя такъв тип кола е - товарните възможности... Тука обаче ударихме на камък. Пежото, Ситроена и Реното имат окачване на лек автомобил. Максималното тегло което могат да понесат без последствия е около 500 кг. Много често им се чупят някакви лагери и ако не ги смениш на време рискуваш да правиш цялата задница, поне така ми обясниха патили и пак въпросният вътрешен човек. Цените не са лоши. По-добри са от немските, но пак не са от най-атрактивните. Автомобилите в най-наточеното серийно изпълнение, с АБС, Еърбег, ел. стъкла и централно започват от около 27000 с ДДС. Сложи им климатик и цвят металик - около 2000 лв. и цената вече отива към 30-те.От немските се спрях на Форд Турнео Конект. Другите немци заради цените въобще няма да ги обсъждам . Форд-а имаше много по-голямо преимущество от към товарене. Задното му окачване е с листови ресори което му позволява да се натовари с 650 кг. за късата, до 900 кг. за дългата база. Последната може без проблем да отнесе и 2 евро палета при сгънати задни седалки, заради удължения багажен отсек. Дългата база се оказа едно добро муленце, но пък цената ме накра да се откажа и от този вариант. Цените на Форд-а започват от 30000 лв. за късата база до 34000 за дългата. Пак естествено без климатик и металик на стойност 2000 лв. Идва ред на Добло-то. Между другото бях се отчаял и незнаех дали да си купувам нова кола или да си взема някой таралясник на 10-ина години. Съвсем случайно забелязах новото Добло. Честно казано този модел досега не ми е правил впечатление. Заслуга за това има дизайнера, който е измислил грозноватата муцуна на първото Добло. Но като видях фейслифт-а, направо се влюбих. Грозното патенце се е превърнало в красив лебед. Веднага отскочих до Ауто Италия и ми казаха, че имат някаква промоция до края на годината за Добло Комбинато. Оказа се че Доблото притежава всичките ми нужни неща: чудесен икономичен двигател 1,3 mjet, товароносимост 800-900 кг., заради листовите ресори, красив... много красив външен вид, много екстри - АБС, Еърбег, климатик, фарове за мъгла, ел. стъкла, централно заключване, цвят металик, ДДС без да му се слагат допълнителни седалки и една от най-важните за мен екстри - борд (трип) компютър, който не се предлагаше дори като допълнителна екстра за по-горните автомобили. ВНИМАНИЕ! Всичко това на цена 25400 лв. с ДДС А сега кажете... какво да си купя. Разбира се на колегата може да не му трябва да товари много, но аз мисля че и без това си предимство автомобила е чудесен и си заслужава всяка една стотинка. Още повече автомобила не е масов, което определено ще привлича погледи, а и няма да се редиш на безумни опашки по фирмените сервизи (предполагам). Колкото до скортостта... мисля че 140 км/ч по нашите пътища и магистрали си е доста екстремно преживяване. Аз не бих карал с повече дори и със спортен автомобил, изключая някои отсечки, на които и без това дебнат за джигити гладни полицаи. Като взема Доблото и навъртя по коледа 1000-2000 км. в студове и снегове ще разказвам първите си впечатления.
                    FIAT Doblo 1,3 mjet 16v '2007
                    Alfa Romeo 164 Super 2,5 TD '94

                    Коментар


                      #11
                      А да, забравих, Шкода Румстър... наистина ли повече ти харесва от Фиат-а? Според мен няма по-недодялан автомобил излязъл 06-07 година. Погледни го отстрани... по-грозно и тъпо нещо не бях виждал от много години. Защо са решили да направят предните прозорци по-малки от задните и то-толкова недодялано, е необясним факт за мене. Поне да бяха следвали някаква линия Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Сигурно са сметнали че на шофьора не му трябва голямо полезрение. А... пак щях да забравя... На Доблото всичките задни стъкла се отварят, за разлика от другите баничарки... Yellow_Flash_Colorz_PDT_11 Доста хитра екстра, не мислиш ли
                      FIAT Doblo 1,3 mjet 16v '2007
                      Alfa Romeo 164 Super 2,5 TD '94

                      Коментар


                        #12
                        И аз имам такова животинче (от 3 месеца) което е товарно. Купих го за под 5000 лева (катоприспаднах ДДС-то), естествено - втора употреба от Горубляне. Благодарение на ресьорите си го товаря съвсем редовно с 800 кила стигал съм и до тон. Въпреки че е чисто товарен вариант си е доста комфортно от към салон. Моето с 1,9 чист дизел, като съм го карал със 140 по магистралата без проблем. Като го карам имам чувството че се возя в джипка... толкова е височко...И аз съм се замислял за едно такова пътническо. Децата обожават да ги возя с товарното, за мен би било перфектен семеен автомобил.
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                        http://forum.fiat-bg.org

                        Коментар


                          #13
                          Бреййййй Ауто Италия ме учудиха много.Пратих запитване за 1,3 M-jet Добло Панорама Фемили вчера към 16,30 ч и са ми пратили имейл в 17,46 ч.Евала, нещо са си подобрили обслужването.Офертата, която ми изпратиха почти напълно удовлетворява моите изисквания и май се прилижих доста до Добло-то.

                          Коментар


                            #14
                            И докъде стигаме?ДОБЛО ЕВТИНА АЛТЕРНАТИВА на Форд Торнео Кънетк.Единствено за разхода на нафта можем да поспорим.При форд е около 7 до над 10 на 100 при скорост 170-180км/ч
                            Bravo 2.0 20V
                            Tipo 2.0 16V SediciValvole

                            Коментар


                              #15
                              В офиса имаме Добло Панорама с 1.9 120 к.с. двигател. Колата наистина е комфортна (за баничарка), двигателят е достатъчно мощен и пъргав до към 120-140 км/ч, но и малко лаком - в софийските задръствания разходът е 9-10. Според мен е много. На извънградско не знам дали скоро е засичан - колега ще го кара по празниците нагоре-надолу и ще го помоля да го погледне. Освен това при скорости над 140 не мисля, че има нужната пъргавина и демараж за кола с такъв двигател. Обяснявам си го (както и липсата на серийни хубавини като климатика, радиото и т.н.) с концепцията на този автомобил - замислен за товарен (с произтичащите настройки на трансмисии, окачване и т.н.), преобразен като семеен. Иначе като позиция на водача, видимост, стабилност и лекота на управлението нямам забележки, с изключение на това, че в огледалото, което е вътре, виждаш подглавника на средната задна седалка. За сметка на това страничните огледала са идеални.
                              APRILIA Mille R '01

                              Коментар

                              Working...
                              X