Хайде чакам сега инфо за ДОБЛО! Ама от хора които са карали,а не такива дето имали във фирмата само.Лично аз съм карал доста автомобили и мога да преценя къде има минуси и къде плюсове.За ДОБЛО незнам само предполагам.
Значи не знам защо реши, че като колата я имаме във фирмата, нямам впечатления от нея Определено не съм я карал толкова, колкото ти твоето Турнео - имам окол 2-3 К км на нея, но смятам, че са ми напълно достатъчни, за да имам ОБШИРНИ впечатления. Подчертавам, че ти пиша всичко това, не защото ми дреме дали ти мислиш, че фордът е по-добър - всеки има право да си мисли и харесва каквото иска, а просто защото се изказа доста остро и лекомислено относно цената на Доблото.Не мога да сравнявам комфорта между двете коли, защото впечатления от Турнео нямам. Но на фона на Партнър и Берлинго, както и Канго, Доблото за мен е с по-добър дизайн и по-удобно - въпрос на лично усещане е. Факт е, обаче и мисля, че ще се съгласиш с мен, че Турнеото като концепция е много по-близо до лек автомобил, отколкото до "баничарка", каквато е Доблото. Всъщност точно това е, което много ми харесва в Доблото - позицията на водача е доста по-висока от тази на останалите участници в движението и с големите прозорци получаваш перфектна видимост за околната ситуация. Освен това стойката на водача предполага по-удобно (според мен) и съответно по-продължително каране, отколкото лек автомобил. Малко по-нагоре в темата съм си казал мнението за колата - за мен има и минуси, има и плюсове, като плюсовете са много повече. Относно стабилността на пътя - никакви забележки, пробвал съм я как влиза в завои с по-голяма скорост, как спира, какъв демараж има при различни скорости и обороти и честно казано намирам Доблото за чудесен товарен/семеен автомобил. Относно оборудването, за което и ти си писал - 1.9 8V Multijet 120 к.с., нивото е FAMILY + ел. огледала, фарове за мъгла, лети джанти, боя металик, странични въздушни възглавници и разни други дреболии. Мисля, че като за 32000 лв. е без конкуренция? Или има по-добра оферта за тези пари?
Не знам за Турнеото но Добло-то е в пъти по-добро от Партнер (Берлинго) и Канго. И на трите съм навъртял много хил. километри и го заявявам с чиста съвест, с ръка на сърцето... Всъщност на Фиата са само 800 (км) но достатъчни.
Милен написа:
Иначе като позиция на водача, видимост, стабилност и лекота на управлението нямам забележки, с изключение на това, че в огледалото, което е вътре, виждаш подглавника на средната задна седалка. За сметка на това страничните огледала са идеални.
Естествено средния подглавник може да се махне и гледката отзад става по-добра Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 След като му посвикнах, на фиатчето, ето какъв среден разход ми даде при градски (софийски) зимни условия -----6,7 л./100 км. ----- Мисля че е добре, сравнение с 11-те л. на алфата
Vik написа:
Лично като купувахме Партнера избирахме между него и Доблото и Берглинго (което си е партнер). Има6е няколко забележки към доблото и няколко плюса в сравнение с алтернативата на Пежо. Първо електрониката на Добло не е на много високо ниво. Като правихме тест драйв при отнемане крака от газта отчитането показва6е разход 7-8
Странно изказване относно електрониката :D на база неточен моментен разход на трип компютъра :D То по-принцип се гледа средния разход на гориво, не моментния, даже в някои автомобили въобще пропускат да слагат моментен разход... защо ли А и като махнеш крака от газта показва 7-8 л. след като е било 12 и след това пада на 5-4-3-2,5 л. мисля че е нормално ...
FIAT Doblo 1,3 mjet 16v '2007
Alfa Romeo 164 Super 2,5 TD '94
За тези екстри и пари няма конкуренция.Но като кола си е "БАНИЧАРКА" отвсякъде!
Ами май баничарки сравняваме... Турнеото да не е спортен автомобил случайно :D Чиста проба баничарка си е даже често виждам едно дето зарежда закусвалнята до нас ... познайте с какво :D
FIAT Doblo 1,3 mjet 16v '2007
Alfa Romeo 164 Super 2,5 TD '94
Между другото немога да открия как да си оставя колата на габарити без да е на контакт ключа Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 помощ...
Ако не се лъжа там където вкарваш ключа има едно черно плоско бутонче. Както е на неутрално положение ключът натискаш бутона и завърташ ключа обратно на часовниковата стрелка. Ако няма такъв бутон пробвай да натиснеш целия ключ навътре и да завъртиш. Така би трябвало да ти светят габаритите при изключен двигател и без да е на контакт.
За тези екстри и пари няма конкуренция.Но като кола си е "БАНИЧАРКА" отвсякъде!
Ами май баничарки сравняваме... Турнеото да не е спортен автомобил случайно :D Чиста проба баничарка си е даже често виждам едно дето зарежда закусвалнята до нас ... познайте с какво :D
Торнео Кънект както и Кеди Лайф са далчеч от термина "БАНИЧАРКА"
Ако не се лъжа там където вкарваш ключа има едно черно плоско бутонче. Както е на неутрално положение ключът натискаш бутона и завърташ ключа обратно на часовниковата стрелка. Ако няма такъв бутон пробвай да натиснеш целия ключ навътре и да завъртиш. Така би трябвало да ти светят габаритите при изключен двигател и без да е на контакт.
Дам, вчера и на Дукато-то го направих тоя номер и стана, но с каква цел е направена тази така да я нареча екстра?
Ако не се лъжа там където вкарваш ключа има едно черно плоско бутонче. Както е на неутрално положение ключът натискаш бутона и завърташ ключа обратно на часовниковата стрелка. Ако няма такъв бутон пробвай да натиснеш целия ключ навътре и да завъртиш. Така би трябвало да ти светят габаритите при изключен двигател и без да е на контакт.
Дам, вчера и на Дукато-то го направих тоя номер и стана, но с каква цел е направена тази така да я нареча екстра?
пробвай да оставиш нефиат на габарити и ще разбереш за какво е тази екстра
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Ако не се лъжа там където вкарваш ключа има едно черно плоско бутонче. Както е на неутрално положение ключът натискаш бутона и завърташ ключа обратно на часовниковата стрелка. Ако няма такъв бутон пробвай да натиснеш целия ключ навътре и да завъртиш. Така би трябвало да ти светят габаритите при изключен двигател и без да е на контакт.
Дам, вчера и на Дукато-то го направих тоя номер и стана, но с каква цел е направена тази така да я нареча екстра?
пробвай да оставиш нефиат на габарити и ще разбереш за какво е тази екстра
По този начин не можеш да си забравиш колата на габарити и да си изтощиш акумулатора. Още на Уното, което беше произведено 1986 г. имах тази "екстра". Другите производители слагат зумери, ама те могат да се прецакат, докато това нещо е безсмъртно
Ако не се лъжа там където вкарваш ключа има едно черно плоско бутонче. Както е на неутрално положение ключът натискаш бутона и завърташ ключа обратно на часовниковата стрелка. Ако няма такъв бутон пробвай да натиснеш целия ключ навътре и да завъртиш. Така би трябвало да ти светят габаритите при изключен двигател и без да е на контакт.
Дам, вчера и на Дукато-то го направих тоя номер и стана, но с каква цел е направена тази така да я нареча екстра?
пробвай да оставиш нефиат на габарити и ще разбереш за какво е тази екстра
Напиши го направо, че не мога да се сетя.
За да не ти замине акумулатора колега! Особено сега зимата и с правилото за включени фарове....
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар