Здравейте,Името ми е Валери на 28г. от град Плевен. Преди 2 месеца се прибрах от германия с Фиат Барчета, тъй като досега съм карал Опел не съм запознат много с подръжката на Фиат. Чувал съм, че се трошат и че им е скъпа поддръжката. Искам да се изкажете по въпроса и вие като по компетентни. Ако може и да ме упътите откъде да си купувам консумативи за Фиата. Тук в Плевен е малко трудно да намериш нещо за този модел. А и да ви питам това мое окачване нормално ли толкова е твърдо, че е кат мина през някоя неравност с по висока скорост направо ще изфръкна от купето . Иначе е много стегната и здрава за в момента , нямам оплаквания. качвам ви малко снимки да я видите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ФИАТ БАРЧЕТА
Collapse
X
-
Мога да ти кажа каква ще е разликата от опела, сигурно си карал опел от по-старите.Тази няма да гние, ще е по-пъргава, особено във високите обороти, ще е значително по-удобна и с повече екстри, частите ще са по-евтини и ще харчи повече.За чупенето, колкото се чупи един опел, толкова и един фиат, Барчетата не е от чупливите, не знам ти на какво си попаднал.Не ходи в оторизиран сервиз, погледни в сервизи/магазини, сложили сме няколко добри сервиза, ако попътуваш до там ще си спестиш пари и време!Поне на външен вид е супер!Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Здравей,честито за новата кола и добре дошъл във форума.Щом си от Плевен можеш да купуваш каквото ти е необходимо от магазина до савената.Горе в Италбулкома Франко е направил цените почти двойни.За новия магазин на Фиат- Ивеко още няма отзиви. Разбира се ти можеш да пазаруваш консумативи от където си искаш само че после да не ревеш че са ти отрязали главата Тея работи че италианските коли се раздрънквали за две три години по нашите пътища са пълни глупости и ги говорят хора които никога не са карали италиански автомобил ,но иначе са много запознати.Със времето сам ще се убедиш.
Коментар
-
Честита ти "играчка". Страотна е.За сравнение с Opel просто няма база. Те нямат такъв модел. Окачването е нормално да е по-твърдо. Консумативите са достъпни, както и ремонтите, отговарящи на Fiat Bravo. Но екстериорните детайли могат да ти изядат главата. Не се намират лесно за този модел, тъй като е изключително непопулярен. Значи - пази си броните, фаровете, огледалата и всичко дето стърчи от стъклата навън. Гюрука също е цифра и задължително я съхранявай в гараж, а не на открито. Само на мен ли ми се струва че е двуцветна? Защото ми розовеят някои страници и левите врати.
Коментар
-
Благодаря на всички които се отзоваха по темата, значи предишния ми я автомобил беше Опел Астра, 95г. двуврата, карал съм я 3 г. и бях много доволен, икономична, хубава возия, здрава на ходова част и за разлика от стария ми Кадет и Форд ескорт не съм имал проблеми спрямо корозията на ламарините. Надявам се и с този нов автомобил да съм доволен. Благодаря за съвета отностно сервизите ще се възползвам. Колата наистина има разлика от едната страна в в цвтовете. Стояла е на слънце и е поизбеляла единствено това и е косура. Иначе е напълно обслужена, сменен ремък, свещи, аксиален лагер със съединител, за сега няма забележка. В момента я държа в гараж. Мисля да си купя втора кола за всеки ден да ходя на работа просто с тази е невъзможно да се кара с повече от 40 км/ч през нашите градски пътища язък за големия пътен данък който трябва да плащам Благодаря за топлото посрещане, надявам се и аз да помагам с нещо в форумчето. Да аз я продавам ако има желаещи да пишат.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар