Здравейте,След поредица от ремонти на любимото Ферари (Фиат Тъпо 1.4и :D ) възлизащи само за тази година на 1.3 хил.лева, реших че ми трябва нова основна семейна кола.На база проблемите с Тъпото , оглеждам вариантите за кола на лизинг.След кратък преглед (много кратък) на семейния бюджет и това което се предлага на пазара, избора ми трябва да е един от тези 3-те:1. Фиат Стило 1.4 16V 95 кс със 6 степенна скоростна кутия2. Пежо 307 1.4 16V3. Опел Астре 1.4 16VЛично аз харесвам от всичките най-много Стилото, но искам избора ми да е логичен, а не емоционален.Ще съм благодарен на всички, които ме посъветват каква кола да избера.Предварително Благодаря !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило
Collapse
X
-
Re: Фиат Стило
p_kolev написа:Здравейте,След поредица от ремонти на любимото Ферари (Фиат Тъпо 1.4и :D ) възлизащи само за тази година на 1.3 хил.лева, реших че ми трябва нова основна семейна кола.На база проблемите с Тъпото , оглеждам вариантите за кола на лизинг.След кратък преглед (много кратък) на семейния бюджет и това което се предлага на пазара, избора ми трябва да е един от тези 3-те:1. Фиат Стило 1.4 16V 95 кс със 6 степенна скоростна кутия2. Пежо 307 1.4 16V3. Опел Астре 1.4 16VЛично аз харесвам от всичките най-много Стилото, но искам избора ми да е логичен, а не емоционален.Ще съм благодарен на всички, които ме посъветват каква кола да избера.Предварително Благодаря !SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Аз лично много харесвам 307-цата но взех да чувам все повече лоши отзиви за нея - проблеи по ел.инсталацаията най вече водещо до невъзможнйо запалване - от там - буксир, сервиз, това онова. Освен това колегата е прав засервизите. За Стилото и астрата нямам нокакви наблюдения така че с друго не мога да помогна.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
blondy_driver
Re: Фиат Стило
Аз пък смятам ,че Пежо 307 е прекрасна кола,но да е с дизелов агрегат! Незнайно защо бензините на Пежо...София Франс Ауто 100% биха ти предложили най- добрите лизингови условия, точно поради този факт Пежо е и най-продаваната кола за последните няколко години в БГ.При Опел пък имаш голям избор на вносителите мисля че са 4-тири(ако не ме поправете) ,което значи че можеш отново да сравняваш лизинговите условия по договора. Ех този Фиат :P на всички е в сърцата ни Yellow_Flash_Colorz_PDT_12 няма какво да коментирам освен че е най-най колата Друг е въпроса какви мизерници са тея от Ауто Италия
Коментар
-
За лизинга действително най-добри условия предлага СФА, но Пежото впоследствие ще си върне разликата под формата на престой в сервиза им. Не препоръчвам дори дизеловата версия, котяо при теста който направих на колата се оказа не чак толкова икономичен, а динамиката с мотора от 110 к.с. бе отчайващо слаба. Отделно от това, стабилността на колата при къси завои е под въпрос, - задният им торсион е на светлинни години то този на конкурентите от Рено. При това говоря за стария Меган, а не за последното поколение.Със същия двигател Citroen-а не можа да вдигне повече от 160 км/ч, което направо не бе за вярване. Това насочва вниманието към новия Меган.Новият Opel Astra e качен на платформата на Fiat Stilo, така че на практика е близък по поведение до него. Но в дизайна отстъпва значително,макар че е с коренно променена визия от старата Астра. Двигателят обаче е от серията Ecotec, което си е собственост на Opel. Не съм го карал, просто защото не представлява особен интерес за мен, но съдейки от което видях и усетих в новата Vectra очаквам че и там има значително подобрение на качеството на возия и поведение. И все пак никога не бих се доверил на тази марка, която макай че бележи подобрение, за мен няма традиции в правенето на добри автомобили. Традиции за добри е силно казано, но за красиви коли имат италианците. Fiat Stilo с тази цена и това си ниво на оборудване е едно много добро предложение. Жоро Крумов може да се е поувлякъл в изработването на лизинговата схема, но аз не бих се поколебал да купя "кола с чар". Освен това този модел ме грабна още през 2002-ра година когато я карах за първи път. Най-добро впечатление ми направи дизела jTD от 115 к.с., но все пак и цената му е доста висока - около 32000 лева беше тогава. Версията с 3 врати е неповторима, но за семейна кола е труден избор. Аз все пак имам и комби така че тази кола ми е за лично ползване, а откакто и дъщеря ми порасна и е напълно зрял човек, липсата на голям багажник не е чак толкова голям минус. Но ако тепърва ще качваш бебешки колички - ....бога ми , та дори детското колело не можах да побера в колата и се наложи разглобяване.По стабилност и динамика моят двигател 1,6 напълно ме удовлетворява, икономичен е, може да понатрие носа на някой, а с естествената си красота смразява всеки друг тунингован модел. В момента, дори на 75 хиляди километра пробег, колата не е проявила дефекти в нито едно отношение (обичайните консумативи, бензин и масло), което ме навява на мисълта че е един от удачните модели на Fiat. Двигател 1,4 не съм карал освен този на Clio II (98 к.с), който тогава се представи повече от блестящо, но все пак Клиото е поне с 200 кг. по-леко. 6-степенната скоростна кутия е объркващо допълнение към екстрите към който и да било модел он средния клас, защото дори при мощните версии от 138 к.с. на Citoren C4, много рядко имах нуждата да ползвам 6-та предавка. Дори май ги включвах насила, само за да кажа че съм карал на 6-та, а не и от пътна необходимост. Иначе изреждането от 1 до 6 и обратно е просто "отвратително" занимание по българските пътища. Моят избор би бил или Stilo или новият Megan. Надявам се да съм помогнал, а ако има допълнителни въпроси съм готов да отговоря.
Коментар
-
Колкото и да е красиво купето на Citroen C4, толкова се разочаровах от него при теста който направих с него. Близо 500 км. преход. И двете версии - 3 и 5 врати имат нещо дефектно в задното окачване, защото при преминаване и през най малката дупка с по-висока скорост отзад се чува един неприятен звук все едно се е откачил целия зеден мост. Първите няколко пъти дори поглеждах назад да видя да не са ми останали колелата на пътя някъде)Оказа се че си е грешка на конструкцията и собственика просто трябва да се примири с този неприятен звук. А по нашите пътища такива неравности колкото щеш. Иначе дизела (138 к.с.) е мощен, пъргав и позволява доста висока скорост. Стабилен е, но е доста тежък отпред. Изнесената предница и ниската броня доста лягат при спиране от висока скорост. Също така спирачките са несъразмерно настроени и коват само от досег, без усилващ се натиск. Това изисква предварителна подготовка за плавно спиране, която не винаги е супешна. Просто първите 3-4 часа винаги се лепиш на стъклото отпред. Съответно и всички в купето. При слабите версии (бензиновият от 110 к.с.) това не е така, но въобще не можеш да направиш разлика в динамиката с кола с двигател 90 к.с. Все едно останалите 20 коня някъде пасат на спокойствие. Аналогичният мотор на Рено (116 к.с.) е много по-динамичен,еластичен, а скоростната кутия - добре оразмерена.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар