Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Първи впечатления от Фиат Линеа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Roko написа:
    Авео написа:
    Kuku написа:
    А не е ли рано да я ръчкате толкова или вече мина 3000-4000км.
    малко над 5000 е вече...
    Колега, къде ги навъртя тия километри за 1 седмица?
    ...за това исках дизелов двигател с нисък разход. Работата ми е такава, че пътувам много...

    Коментар


      #47
      Ами по груби сметки това са си 200 хиляди на година.С интерес ще следа всичките манипулации, които правиш по колата.Надявам се всичко, което е ставало и се е правило по колата да се пише. Дори и консумативите - масло и т.н.Даже може да се отвори нова тема "Какво се прави на един чисто нов Фиат" или нещо такова, в която само ти да си пишеш. Поне за мен това би било интересно.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #48
        ...еееее, чак толкоз не. По финансовите справки на фирмата, миналата година съм минал 120 000 кл и то служебно, към тях към 5-6000, дето се шматкосвахме с жена ми цяло лято...максимум 130 000 ги правя

        Коментар


          #49
          Аз пък правя средно по 20’000км. на година, баси

          Коментар


            #50
            Авео написа:
            ...еееее, чак толкоз не. По финансовите справки на фирмата, миналата година съм минал 120 000 кл и то служебно, към тях към 5-6000, дето се шматкосвахме с жена ми цяло лято...максимум 130 000 ги правя
            Явка, поръчвай следващия си Фиат, че Ауто Италия докато ти го регистрират и ти тъкмо ще направи 200 000 км

            Коментар


              #51
              ...щях да смеля Линеа-та преди малко. Изпаднах в странна ситуация и веднага след като спрях, звъннах в сервиза да питам какво точно се случи. Оказа се, че виновник за ситуацията бил АБС-а....ще се опитам да ви го обясня подробно, макар че и аз не можах да схвана какво точно се случи....Връщах се от ХЕИ-то във Варна и по улицата покрай Окръжна болница, както си карах в лявата лента, пуснах мигач да вляза в дясно.....имаше доста коли и естественно, никой не ме пускаше. В този момент забелязах, че 7-8 коли по-напред, един бус стои, а колите пред него тръгнаха. Прецених че ще се набутам там и дадох доста газ / да не кажа мръсна /, разчитайки, че колата има уникални спирачки...изтрелях се и точно в момента, в който влизах вече в пролуката, натиснах спирачката - йок, няма никой... и усетих, че педала ми заби доста навътре. Не мога да кажа, че нямаше никаква реакция от страна на спирачките, ами някак си педала ми потрепера, не усетих по-рязко спиране, ами по скоро засичане някакво...не знам, дали го обяснявам добре.....за стотна от секундата се уплаших и завих веднага в ляво, за да се върна в другото платно и в този момент колата заби , та чак щях да хвръкна...цялото това събитие се случи буквално за две секунди, като е много важно да уточня, че точно пред буса имаше нещо като дупка, в която влязох доста рязко - просто не я видях пред буса и всъщност цялата тая маневра се случи в нея......Малко нескромно, но отдавам липсата на удар благодарение на бързата ми реакция да изкарам колата в другото платно, защото закова доста след задницата на предната, т.е. мисля, че ако не бях излязъл от там, сега щях да качвам снимки в депресивно състояние...убеден съм.Ето обяснението на момчетата в сервиза, които междувпрочем бяха убедителни и без да мислят много много, започнаха да ми обясняват, от което съдя, че може би е така:- в момента, в който гумата за стотна от секундата е била във въздуха или дето се вика с милиметър покритие в мократа дупка, АБС-а е реагирал като за поднасяне и секундното блокиране на спирачката ме е сварило в момента, в който съм я натиснал. В последствие е възможно и системата за контрол на спирачното усилие да е казала думата си, обаче забиването на колата след дупката с муцуна в лявото платно говори за "след секундно" задействане на спирачката.......ситуацията е била нормална за реакция на АБС в комбинация с работата на системата за разпределение на спирачното усилие и един вид, обобщено казано, влизането в рязката дупка е излъгало колата за ситуация на поднасяне. Т.е. / както казаха момчетата /, колата е възприела мократа дупка, неравноста по пътя и липсата на напрежение при сцеплението на гумата с пътя, за движение по сняг, лед или вода с висока скорост. Аз естественно обвиних АБС-а, но момчетата казаха, че рязко спиране от висока скорост в населено място и то тясно / коли пред мен и зад мен / е нелогично движение на автомобила и не е заложено в компа, регулиращ работата на въпросните системи.А аз се чудя, какво ще стане, ако правя обратен завой някъде и се наложи да спра в сняг или мокро......и дали този АБС, дето го хвалят всички е достатъчно убедителна екстра в управлението на автомобила в всякакви условия...И другото, което се сещам - нали си спомняте, че исках да вземам Ситроен Ц4. Изчетох целият форум и там псуваха системата за разпределение на спирачното усилие именно в подобна ситуация, само че на пясък и камъчета.......в шоурума попитах за това и служителите ми казаха, че буквално изключвали тази опция, когато продавали колите си...Надявам се, да съм обяснил разбираемо и очаквам вашите коментари.

              Коментар


                #52
                Явка, това както си го описал е напълно нормална работа на АБС системата. Педала потреперва и имаш усещането, че колата няма да спре. Това е само ИЗМАМНО усещане. Шашнал си се от ситуацията. Съветвам те да идеш някъде на безопасно място и да тестваш няколко пъти спирачките, докато привикнеш към АБС -а. И при това - при различни условия - на сухо, на пясък, на мокро и т.н.Иначе ако има проблем в спирачките, нали знаете към кого да се обръщате - колегата bahricin (нали той участва в проектирането им)

                Коментар


                  #53
                  Immortal написа:
                  --------колегата bahricin (нали той участва в проектирането им)
                  - в страни от въпроса, но...колега "bahricin", благодаря най-сърдечно за уникалните сприрачки на тази кола. До сега смятах, че само на Дачията спирачките и са уникални, но Линеа-та ме накара да мисля другояче... .....

                  Коментар


                    #54
                    Споко приятелю, колата ти е наред. Действието на ABS-а в определени моменти е непресказуемо и може да те обърка.Както каза моя градски, отиди на някое голямо пространство и започни да тестваш най-различни ситуации, за да привикнеш към тази екстра.По инструкция на всеки един нов автомобил е записано, че ABS-а увеличава спирачния път.Друг е обаче въпроса как се държи колата на лед с ABS - спира винаги :D

                    Коментар


                      #55
                      Immortal написа:
                      Явка, това както си го описал е напълно нормална работа на АБС системата. Педала потреперва и имаш усещането, че колата няма да спре. Това е само ИЗМАМНО усещане. Шашнал си се от ситуацията. Съветвам те да идеш някъде на безопасно място и да тестваш няколко пъти спирачките, докато привикнеш към АБС -а. И при това - при различни условия - на сухо, на пясък, на мокро и т.н.Иначе ако има проблем в спирачките, нали знаете към кого да се обръщате - колегата bahricin (нали той участва в проектирането им)
                      :D здравейте...напълно съм на същото мнение с иммортал...а иначе както гледам авео не си аджемия и би трябвало да знаеш, че което си изживял е напълно нормало и е характеристично за всички абс*та...тоест на къси разстояния на човек му се струва, че няма да спре и наистина в сравнение с класическата система спирачният път може да бъде малко по дълъг...и трябва да се спазва достатъчна дистанция с предната кола...иначе спирачките на линеа са върха на технологията на спирачките...с тези спирачки са и ДОБЛО, новото фиорино, new opel corsa и др., ,,подобни са по технология с тези на новата тойота корола и се произвеждат със същата техника ( http://www.sw-machines.com/html/en/bas03_en.html ) посетете и разгледайте сайта, нашите машинки са BA600 и S03. TWİN SPİNDLE....
                      petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

                      http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

                      Коментар


                        #56
                        Здравейте на всички фенове на фиат. Още на пловдивския панаир ме грабна линеа-та, нищо че тогава се интересувах само от шкода и тойота.просто дизайна са го докарали до пълна хармония. Може би единственото което аз бих добавил е малко по-широко да беше купето - да стои по-впечатляващо на пътя. Днес бях на тест драйв, на дизела 90коня. Впечатлението ми е че скоростите се включваха трудно - но веднага го отдавам на това че не е разработена.Нали после се оправят ? Харесал съм двигателя 1.4 турбо бензин. Някой може ли да изкаже впечатления или поне предположение. В момента фолксваген налагат двигател 1.4 турбо бензин който достига и до 170 коня при тях. Дали е случайно съвпадение...какви са силните и слабите страни на такав двигател - може би ниските обороти - реално на колко трябва да се включи турбото при бензина?Дали може след изтичането на гаранцията(2 години) да се направи чип тунинг и да се достигне другия предлаган в Браво-то 1.4t-jet 150hp Мерси, предварително за вниманието !

                        Коментар


                          #57
                          Авео написа:
                          ...щях да смеля Линеа-та преди малко. Изпаднах в странна ситуация и веднага след като спрях, звъннах в сервиза да питам какво точно се случи. Оказа се, че виновник за ситуацията бил АБС-а....ще се опитам да ви го обясня подробно, макар че и аз не можах да схвана какво точно се случи....Връщах се от ХЕИ-то във Варна и по улицата покрай Окръжна болница, както си карах в лявата лента, пуснах мигач да вляза в дясно.....имаше доста коли и естественно, никой не ме пускаше. В този момент забелязах, че 7-8 коли по-напред, един бус стои, а колите пред него тръгнаха. Прецених че ще се набутам там и дадох доста газ / да не кажа мръсна /, разчитайки, че колата има уникални спирачки...изтрелях се и точно в момента, в който влизах вече в пролуката, натиснах спирачката - йок, няма никой... и усетих, че педала ми заби доста навътре. Не мога да кажа, че нямаше никаква реакция от страна на спирачките, ами някак си педала ми потрепера, не усетих по-рязко спиране, ами по скоро засичане някакво...не знам, дали го обяснявам добре.....за стотна от секундата се уплаших и завих веднага в ляво, за да се върна в другото платно и в този момент колата заби , та чак щях да хвръкна...цялото това събитие се случи буквално за две секунди, като е много важно да уточня, че точно пред буса имаше нещо като дупка, в която влязох доста рязко - просто не я видях пред буса и всъщност цялата тая маневра се случи в нея......Малко нескромно, но отдавам липсата на удар благодарение на бързата ми реакция да изкарам колата в другото платно, защото закова доста след задницата на предната, т.е. мисля, че ако не бях излязъл от там, сега щях да качвам снимки в депресивно състояние...убеден съм.Ето обяснението на момчетата в сервиза, които междувпрочем бяха убедителни и без да мислят много много, започнаха да ми обясняват, от което съдя, че може би е така:- в момента, в който гумата за стотна от секундата е била във въздуха или дето се вика с милиметър покритие в мократа дупка, АБС-а е реагирал като за поднасяне и секундното блокиране на спирачката ме е сварило в момента, в който съм я натиснал. В последствие е възможно и системата за контрол на спирачното усилие да е казала думата си, обаче забиването на колата след дупката с муцуна в лявото платно говори за "след секундно" задействане на спирачката.......ситуацията е била нормална за реакция на АБС в комбинация с работата на системата за разпределение на спирачното усилие и един вид, обобщено казано, влизането в рязката дупка е излъгало колата за ситуация на поднасяне. Т.е. / както казаха момчетата /, колата е възприела мократа дупка, неравноста по пътя и липсата на напрежение при сцеплението на гумата с пътя, за движение по сняг, лед или вода с висока скорост. Аз естественно обвиних АБС-а, но момчетата казаха, че рязко спиране от висока скорост в населено място и то тясно / коли пред мен и зад мен / е нелогично движение на автомобила и не е заложено в компа, регулиращ работата на въпросните системи.А аз се чудя, какво ще стане, ако правя обратен завой някъде и се наложи да спра в сняг или мокро......и дали този АБС, дето го хвалят всички е достатъчно убедителна екстра в управлението на автомобила в всякакви условия...И другото, което се сещам - нали си спомняте, че исках да вземам Ситроен Ц4. Изчетох целият форум и там псуваха системата за разпределение на спирачното усилие именно в подобна ситуация, само че на пясък и камъчета.......в шоурума попитах за това и служителите ми казаха, че буквално изключвали тази опция, когато продавали колите си...Надявам се, да съм обяснил разбираемо и очаквам вашите коментари.
                          Досега съм усещал работата на ABS само при сузуки суифта на баща ми и се чувства по скоро като избутване на педала нагоре. Твоята случка определено не ми звучи като нормална работа на тази система. Иначе за Линеата честито и безавариино Относно C4 аз чух доста лоши коментари, така че те приветствам за добрия избор

                          Коментар


                            #58
                            В някои случаи АБС-с е голям гад. Преди време ми се случи нещо - карах бързичко и бях забравил че трябва да спирам. Натсикам спирачката до долу и няма никои след след 1 секунда почна да тропа педала истински и имах чувстото, че няма да спре. За моя радост колата спря. Мислих си че абс-а се е прецакал. Слязох и в този момент се подхълзнах на асфалта имаше нещо като масло - а аз искам колата да спира Да-Да. П.С. Тази ми случка е с Опел Астра.
                            Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                            Коментар


                              #59
                              _Nik_ написа:
                              Харесал съм двигателя 1.4 турбо бензин. Някой може ли да изкаже впечатления или поне предположение. В момента фолксваген налагат двигател 1.4 турбо бензин който достига и до 170 коня при тях. Дали е случайно съвпадение...какви са силните и слабите страни на такав двигател - може би ниските обороти - реално на колко трябва да се включи турбото при бензина?Дали може след изтичането на гаранцията(2 години) да се направи чип тунинг и да се достигне другия предлаган в Браво-то 1.4t-jet 150hp Мерси, предварително за вниманието !
                              никой май не може да ти каже подробности за двигателятрябва да търсиш в чужди форумиестествено очакванията са да е добър и икономиченне е съвпадение това с VW, просто бензиновите без турбо не могат да "догонят" дизела
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар


                                #60
                                .....току що се прибирам от Габрово и на магистралата преди Варна чукнах 10 000....адски уморен съм, така че като за 10 000 ще напиша впечатления малко по-късно. А това пътуване ми беше адско приключение....как се държи на пътя една Линеа между Габрово и Дряново по нанадолнище в идеален стъклен лед без зимни гуми.....голям екшън, само казвам, че колата е здрава и непокътната и освен върховният танц в стил "Лебедово езеро" предимно с дупето, не се завъртях ни един път...

                                Коментар

                                Working...
                                X