Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Първи впечатления от Фиат Линеа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Само 550 литра! Поне до колкото знам!
    >>> PUNTO POWER - HGT<<<

    Коментар


      #32
      Колеги, вчера бях на тест-драйв в АИ. Количката беше 1,3 мултиджет, с всички възможни екстри за модела.Та какво ме впечатли - след 2000 оборота е като самолет, набира като за световно. Комфортна е, отвътре обаче ми е една идея по тясна от бравата.Возията е доста прилична, стои стабилно на пътя.Отзад, обаче е доста тясна...по скоро - ниска за пътниците на задната седалка.Като цяло - според мен е най доброто възможно нещо в тоя сегмент и за тия пари. бтв, покарах и едно седичи, за съжаление само в двора на булвария в люлин - нямаше номера. Първите впечатления ми бяха за твърда возия, но то сигурно си е нормално за тоя вид кола.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #33
        Здравко, виждам, че и ти май си се насочил да купуваш нова кола. Линеата не е семеен автомобил (не е за 4-членно семейство).Мога само да ти препоръчам Шкода Румстър - просторна, широка отвътре, няма го този проблем с теснотията, а дизела 105 к.с. е супер - пак над 2000 оборота лети яко. Карах я преди месец и съм твърдо решен да си я купя. Да вярно, че ще изневеря на марката, но все пак гледаме практично на нещата.За 29 000 - 30 000 лв имаш малък ван с висок клас оборудване.

        Коментар


          #34
          ......скапа ми се механизма за заключване на колана и сега Линеа-та е в бокса.... ..предполагам, че нещо е влязло вътре, незнам, обаче заключвам колана, но не мога да го отключа.А по въпроса с Добри`с руумстър - колеги, и аз смятам, че тази кола е ужасна, обаче Дуфи си я е харесал и това е най-важното. Шкодите са много здрави и технически издържани автомобили, така че колкото и да е грозна, дуфи няма да има технически проблеми с нея. А що се отнася до "дезертьорството" от клуба, залагам си и двете глави, че Добри никога няма да ни предаде... .../ както не го направих и аз навремето... /P.S....Добри, гледай да не остана без глави, особенно втората, щот тогаз Светле ще те търси за лично линчуване...хахаха

          Коментар


            #35
            Е ти кога я взе тази кола и кога я вкара в бокса - тц тц тц Оооооо, аз форума щом досега не съм го предал, значи няма да го предам.

            Коментар


              #36
              ...колата е готова, отивам да я взема...

              Коментар


                #37
                doofiat написа:
                Няма как хем да имаш стабилна кола, хем да ти е меко :D Ситроен С4 и С5 имат същата возия дори и по-лоша.
                Тук просто не мога да се съгласяС5 има возия на кола от по-горен клас, а С4 е откровена каруца, както и С3, както и С2 От личен опит говоря

                Коментар


                  #38
                  Първо - изключително не съм съгласен, че Ситроен С5 вози твърдо. Това може да се случи единствено ако е включен на "спорт" или някоя сфера от окачването му е изпуснала. Аз като стар ситроенаджия го казвам. Карал съм на С5 дядо му (ВХ) доста време, просто като возия тия коли нямат равни.Сега за ЛИНЕА-та:Вчера и аз имах удоволствието да покарам Linea-та на Явор. Да покарам е малко скромно казано, карах я от Ямбол (по точно от петолъчката) до Бургас. Първото ми впечатление е, че колата изобщо не е Гранде с багажник. По-широка е от грандето, не много, но забележимо.Комфортът вътре е на ниво, колата има всички шукарийки, че и малко повече. Верно, не блести с кожени салони, но все пак говорим за бюджетна кола. Карал съм Голф 5 2.0 TDI, също чисто нов, и то малко повече от Линеата. Разлика в комфорта няма, с тази разлика, че Голфа струва точно 2 пъти повече. Двигателят като за 1.3 дизел е страхотен. На ниските обороти колата е наистина малко мудна, но прехвърли ли 2000 направо полудява. Пробвах я колко ще вдигне без да я напъвам, с постепенно ускоряване - стигнахме до 200, (Явор може да ви пусне снимка ). През това време брат ми заспа на задната седалка. Никакъв шум, никакво друсане, колата се държи все едно караш със 100.Предполагам повече няма да ми даде Явор да я карам, щото от Варна до Ямбол беше дала разход 4.5 л/100 км, а след моето каране вдигна средния разход на 5.2, което означава че само при мен е била с около 6/100 Верно че от шофИОра зависел разхода, мама му стара...Затова Темпрата дава разход 12/100, цццц.Отваряйки багажника на Линеата си глътнах езика. Никога не съм си представял, че тази кола може да има такъв ОГРОМЕН багажник. Все си мислех че Темпрата има голям багажник, но този ме разби.Както казва Явор - вътре може да се прави групов секс (откъде ли знае?!? ).Незнам защо doofiat си мисли, че Линеата не е семеен автомобил. Изпаднал си в голямо заблуждение, Добри. освен ако не си представяш семейството с цял футболен отбор деца, разбира се (Навремето и полските ФИАТчета се водеха семейни автомобили )Предполагам, че ще доживеем и комби вариант на Линеата, който пък ще е съвсем семеен автомобил.Иначе разбрах че вече излязли Линеи със 120 к.с. матори...

                  Коментар


                    #39
                    - леко уточнения... :
                    с постепенно ускоряване - стигнахме до 200
                    - за срамотите, би ми рекорда...
                    Никакъв шум, никакво друсане, колата се държи все едно караш със 100
                    - определено, дори и аз се впечатлих, дето си е моя. Говорехме си спокойно, без да викаме. Смимки после, щото кабела е в къщи....
                    беше дала разход 4.5 л/100 км, а след моето каране вдигна средния разход на 5.2
                    - като се прибрах днес, беше паднал на 4.6/100 км, без да нулирам. Стандарта за моят стил на каране е 4.3/100 извънградско и 5.5/100 градско...
                    вътре може да се прави групов секс
                    - ако някога решите да пробвате, не затваряйте капака, става задушно....
                    Предполагам повече няма да ми даде Явор да я карам
                    - разбира се, че пак ще я караш, но без мен - ще те чакам да се върнеш и тогаз се качвам... В заключение - радвам се, че ти е харесала....и аз съм доволен, особенно след като слязах от....а да не казвам Авео, да кажем...Дачия...

                    Коментар


                      #40
                      ...Е ТЕ ТАКА...нащо момче Деян ко направи... :

                      Коментар


                        #41
                        Леле, този оборотомер до 7000 оборота бе.Да не би и Фиат да са започнали да вграждат същия оборотомер като на бензинов двигател, без разлика Ама защо му разреши да настъпва газта повече от половината, така не е редно, чичко полицай сега ще те издири, ще видите и двамата
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #42
                          Ааааа, пу не бях аз!Иначе ме учуди, че оборотомера няма червена зона. Не се знае докъде може да ръчкаш...

                          Коментар


                            #43
                            А не е ли рано да я ръчкате толкова или вече мина 3000-4000км.

                            Коментар


                              #44
                              Kuku написа:
                              А не е ли рано да я ръчкате толкова или вече мина 3000-4000км.
                              малко над 5000 е вече...

                              Коментар


                                #45
                                Авео написа:
                                Kuku написа:
                                А не е ли рано да я ръчкате толкова или вече мина 3000-4000км.
                                малко над 5000 е вече...
                                Колега, къде ги навъртя тия километри за 1 седмица?
                                Space Star 1.9 DID

                                Коментар

                                Working...
                                X