Фиат Чинкуе/Сейченто/Fiat Cinque-/Seicento12.10.2005+ икономични, жизнени мотори, приятен за класа комфорт, добри седалки- немарлива изработка, ниско ниво на оборудване за сигурност, малък багажник История на модела2/93 Представяне на модела с 0.9 литров бензинов мотор с 40 к.с.10/95 Подобряване на модела, еърбег за шофьора серийно3/98 Смяна на модела с технически идентичния Сейченто, 2 еърбега серия, 0.9 литров мотор с 40 к.с.и 1.1 литров бензинов с 55 к.с.10/00 Фейслифт, обогатено серийно обзавеждане9/03 Смяна на моделаФиат от дълго време е на червено, но на пазара втора ръка Сейченто и Пунто имат добри позиции.Малкият Фиат по традиция се произвежда в завода на компанията в Полша.Когато бюджетът е нисък, изборът често води до малък Фиат. Икономични мотори и ниски фиксирани разходи помагат да скрепите финансовата рамка. При това Чинкуеченто и по-късно представения му на пазара наследник Сейченто предлагат достатъчно пространство, което в някои случаи може да приеме и четирима пътници. Комфортът съвсем не е лош, четирицилиндровите мотори работят шумно, но не досадно и неприятно. Така се реализират задоволителни постижения, само да не ви се изпречва нещо на пътя, защото спирачките са по-скоро слаби, а в случаи на внезапно спиране каросерията е доста нестабилна. За мнозина дизайнът на по-стария модел Чинкуеченто е по-добър, но по-новото Сейченто има по-добро оборудване за сигурност. Мотори и скоростни кутии дават чести проблеми. Най-често срещани повреди: Мотор: дефектни цилиндрови глави и разливи на масло в 0.9 литровия мотор, дефектни горивни помпи (00/01 г.г.)Охладителна система: Прегрявания, причинени от дефектни водни помпи и термошалтери (особено 01 г.), неуплътнени радиаториБързо износване на съединителя, дори при версията Citymatic (особено 98-99 г.г.)Скоростите тракат при превключване, често дават дефектиhttp://test-drive.automedia.bg/view/33.html
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тест-драйв Фиат Чинкуе/Сейченто
Collapse
X
-
Re: Тест-драйв Фиат Чинкуе/Сейченто
Roko написа:...Охладителна система: Прегрявания, причинени от дефектни водни помпи и термошалтери (особено 01 г.), неуплътнени радиаториБързо износване на съединителя, дори при версията Citymatic (особено 98-99 г.г.)Скоростите тракат при превключване, често дават дефектиhttp://test-drive.automedia.bg/view/33.html
-
Тези т.нар."тест-драйв" бълвочи са помия и сурогат на небезизвестните италиано-френско фоби и фолксвагенофили Димитър Димитров и незнамкой си Хранов.Като благодаря на колегата за предоставената информация съветвам четящите този форум да игнорират драсканиците на въпросните. Като доказателство, че това е помия от най-долнопробно качество може да се прочете който и да е т.нар. "тест-драйв" за френски автомобил.Абсолютно същите буламачи... "прегоряла гарнитура от повреден датчик на перката", "проблеми с електрическата система", "проблеми с мениджмънта на двигателя" и още куп простотии... все едно Фиат, Рено или Пежо правят датчиците, ECU-то и т.н.!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
тест
И тука пак същото писане. Тоя, където е писъл освен да критикува нищо друго не прави, нито една кола нищо хубаво не е споменал, ако ти трябва съвет от тези писаници няма кола да си вземеш,така че го взимайте като чиста истина. Та какво да караме от новите Мерцедеси А класа ли с не дотам доброто си качество или на БМВ джипките и те са некачествени, а там ремонтите са поне 1000.
Коментар
-
Тестовете и в трите теми, които постнах са непълни, това се вижда веднага!По-скоро ги постнах заради кратката история на всеки модел.Междудругото е добре да има повече критики в един тест на даден модел, все пак това не са нови автомобили! Нормално е да дават дефекти и т.н.Space Star 1.9 DID
Коментар
-
Roko написа:Тестовете и в трите теми, които постнах са непълни, това се вижда веднага!По-скоро ги постнах заради кратката история на всеки модел.Междудругото е добре да има повече критики в един тест на даден модел, все пак това не са нови автомобили! Нормално е да дават дефекти и т.н.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар