Fiat Multipla/Фиат Мултипла:+ богато серийно оборудване, практични детайли, много място, добра видимост, големи врати, много добро поведение- пропуски в качеството на изработката, ниска надеждност, високи разходиИстория на модела 2/99 представяне на минивана Мултипла, 1.6 литров бензинов мотор със 103 к.с. и 1.9 литров дизелов мотор със 105 к.с. ABS и 4 еърбега серийно. 4/00 модел Bipower с LPG (газ) / бензин задвижване - 1.6 литров със 103 к.с. 12/00 модел Bluepower с LPG задвижване, 1.7 литров с 95 к.с. 9/02 подобрения в модела, опция за въздушни възглавници за главите 9/04 фейслифт, 1.9 JTD вече е със115 к.с., а от 11/05 със 120 к.с. Има автомобили, чиито шофьори се чувстват длъжни да се извиняват за своето решение за покупка - Мултипла до 2004 година е точно такъв автомобил. Само че, за какво по-точно се извиняват шофьорите на Мултипла? За богатото серийно оборудване ли? За широкото пространство в купето ли? Ето Ви фактите: никъде в този клас 6 човека плюс 400 литра багаж не могат да бъдат така комфортно обслужени. Щеше ли иначе Honda да копира концепцията на Мултипла със своя FR-V? Цялото това нещо е подправено със щипка авангардност. За капак има и две версии на газ. Най-предпочитан от всички варианти е дизелът - култивиран, тих и мощен. Твърдото шаси, подценено със слабичкия бензинов агрегат, също носи удоволствие от шофирането. Мултипла несъмнено е много практичен автомобил, жалко че качеството на изработката му не е добро и надеждността е толкова ниска. Най-често срещани повреди Моторите често късат ангренажни ремъци, горивната система дава дефекти, газ-вентилите на Bipower/Bluepower изпускат (обратно повикване в сервизите на Fiat по този повод през 2000 година), имобилайзерите дефектират.http://test-drive.automedia.bg/view/2233.html
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тест-драйв Фиат Мултипла (плюсове и минуси)
Collapse
X
-
Тези т.нар."тест-драйв" бълвочи са помия и сурогат на небезизвестните италиано-френско фоби и фолксвагенофили Димитър Димитров и незнамкой си Хранов.Като благодаря на колегата за предоставената информация съветвам четящите този форум да игнорират драсканиците на въпросните. Като доказателство, че това е помия от най-долнопробно качество може да се прочете който и да е т.нар. "тест-драйв" за френски автомобил.Абсолютно същите буламачи... "прегоряла гарнитура от повреден датчик на перката", "проблеми с електрическата система", "проблеми с мениджмънта на двигателя" и още куп простотии... все едно Фиат, Рено или Пежо правят датчиците, ECU-то и т.н.!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Реклама
Collapse
Коментар