Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тест-драйв Фиат Мултипла (плюсове и минуси)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тест-драйв Фиат Мултипла (плюсове и минуси)

    Fiat Multipla/Фиат Мултипла:+ богато серийно оборудване, практични детайли, много място, добра видимост, големи врати, много добро поведение- пропуски в качеството на изработката, ниска надеждност, високи разходиИстория на модела 2/99 представяне на минивана Мултипла, 1.6 литров бензинов мотор със 103 к.с. и 1.9 литров дизелов мотор със 105 к.с. ABS и 4 еърбега серийно. 4/00 модел Bipower с LPG (газ) / бензин задвижване - 1.6 литров със 103 к.с. 12/00 модел Bluepower с LPG задвижване, 1.7 литров с 95 к.с. 9/02 подобрения в модела, опция за въздушни възглавници за главите 9/04 фейслифт, 1.9 JTD вече е със115 к.с., а от 11/05 със 120 к.с. Има автомобили, чиито шофьори се чувстват длъжни да се извиняват за своето решение за покупка - Мултипла до 2004 година е точно такъв автомобил. Само че, за какво по-точно се извиняват шофьорите на Мултипла? За богатото серийно оборудване ли? За широкото пространство в купето ли? Ето Ви фактите: никъде в този клас 6 човека плюс 400 литра багаж не могат да бъдат така комфортно обслужени. Щеше ли иначе Honda да копира концепцията на Мултипла със своя FR-V? Цялото това нещо е подправено със щипка авангардност. За капак има и две версии на газ. Най-предпочитан от всички варианти е дизелът - култивиран, тих и мощен. Твърдото шаси, подценено със слабичкия бензинов агрегат, също носи удоволствие от шофирането. Мултипла несъмнено е много практичен автомобил, жалко че качеството на изработката му не е добро и надеждността е толкова ниска. Най-често срещани повреди Моторите често късат ангренажни ремъци, горивната система дава дефекти, газ-вентилите на Bipower/Bluepower изпускат (обратно повикване в сервизите на Fiat по този повод през 2000 година), имобилайзерите дефектират.http://test-drive.automedia.bg/view/2233.html
    Прикачени файлове
    Space Star 1.9 DID

    #2
    Тези т.нар."тест-драйв" бълвочи са помия и сурогат на небезизвестните италиано-френско фоби и фолксвагенофили Димитър Димитров и незнамкой си Хранов.Като благодаря на колегата за предоставената информация съветвам четящите този форум да игнорират драсканиците на въпросните. Като доказателство, че това е помия от най-долнопробно качество може да се прочете който и да е т.нар. "тест-драйв" за френски автомобил.Абсолютно същите буламачи... "прегоряла гарнитура от повреден датчик на перката", "проблеми с електрическата система", "проблеми с мениджмънта на двигателя" и още куп простотии... все едно Фиат, Рено или Пежо правят датчиците, ECU-то и т.н.!
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      тест

      вярно тука има някакво предварителна умисъл в писаното на човек който не се е качвал на такава кола нали и други коли външно почнаха да приличат на нея една серия на новите Мегани
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар

      Working...
      X