с риск да ме линчувате, ще кажа, че Аурис е по-изгоден, не по-красив, но определено по-изгоден, разбира се за кротки шофьори, защото 1.4 Д4Д - е 90 к.с., което е нищо в сравнение със 120
Ако си мислиш, че 120 кс е нищо в сравнение с 90, просто си в много голяма заблуда!!! Погледни разликите във въртящия момент! Карам вече почти месец с този мотор 120кс (абсолютно едно към едно със снимките на Pinko по-горе) и освен да те поканя някоя неделя на Peoples на тест -драайв и тогава да пишем, друго няма какво да кажа!Конкуренцията е АУРИСА D-4D, 126 кс, но вече на цена 37 000...
май не се разбрахтеи двамата говорите за едно и също нещо :D
Нино, "Bravo 1.9 Multijet Emotion" 120к.с., с лак металик струва много близо до 37’000лв., а "Тойота Аурис" има и едната година гаранция повече
Хич не ме блазни гаранцията от 3 години, Сузукито също е с 3 години гаранция! Да им плащам раздутите цени по обслужването и се съобразявам с некадърните им майстори повече време.
BEX---GT написа:
Нино, не си ме разбрал, аз писах, точно че 90-те кс са нищо в сравнение с 120-те на Фиат, демек, че Фиата си е бая-бая по-мощен но иначе, тест-драйв не бих отказал Поздрави!
Да, не сме се разбрали, извинявай!Или както е казано....."СЪВРЕМЕННИТЕ АВТОМОБИЛИ СЕ ПРАВЯТ ОТ СЧЕТОВОДИТЕЛИ, НЕ ОТ ИНЖЕНЕРИ!" Слага се един праг на цена, екстри и т.н и се почва!
@pinko - Да очакваме ли местен тест на Бравото в Автобилд скоро???Аз редовно ти чета писанията!А за бравото - няма да казвам нищо повече освен това, че като е наредено на паркинг с много други коли, какви ли не, първо него забелязваш! Аз моторите со супер - интересно как при теста Опела, който е със същия мотор се оказа най бърз, при положение че са им сходни килата, ама немски тест...
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
@pinko - Да очакваме ли местен тест на Бравото в Автобилд скоро???Аз редовно ти чета писанията!А за бравото - няма да казвам нищо повече освен това, че като е наредено на паркинг с много други коли, какви ли не, първо него забелязваш! Аз моторите со супер - интересно как при теста Опела, който е със същия мотор се оказа най бърз, при положение че са им сходни килата, ама немски тест...
Новото Пунто и Браво да ги сравняваме с Тойота Дярис е направо смешно! Те нямат допирна точка! Дярис е едно недоразумение на колела, продаващо се заради рекламни кампании и заблудата на хората, че Тойота още правят най-здравите коли. Правят ама друг път. И най-проблемния им автомобил е точно Диарис! Браво и Г-Пунтото са с може би най-качествения интериор в класа си! Казвам го от личния си сблъсък с колите на автосалона в София. Като цяло италианските коли са с по-качествени материали в интериора от конкурентите. Явно това е направено умишлено. Само така се печелят нови клиенти. Цените са супер. Не гледайте само колко ще струва да я купите а и колко ще струва да я обслужвате. Защото ония японски изгъзици дето имам чуството че дизайнера се е надрусал преди да ги измисли, частите са им в пъти по-скъпи. Щото гаранцията не ви покрива проблеми с ходовата част и други неща дето се износват. И като ги набръмчите по наще мили родни равни пътища и идете за смяна на лагер на задна главина примерно, на Тойота Авенсис в техния сервиз е 600лв.! без трдуда! Аре нема нужда! :D Поне вид да имаха!
KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
Land Rover Discovery 2.5TD '94
EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
EX: Fiat Regata 1.7D '84
Нино, "Bravo 1.9 Multijet Emotion" 120к.с., с лак металик струва много близо до 37’000лв., а "Тойота Аурис" има и едната година гаранция повече
Хич не ме блазни гаранцията от 3 години, Сузукито също е с 3 години гаранция! Да им плащам раздутите цени по обслужването и се съобразявам с некадърните им майстори повече време.
Нино, пащаш скъпо обслужване, НО при евентуален проблем с нещо по-сериозно ще се радваш, че има още два месеца до края на трите години гаранция и ще отстранят проблема гаранционно, а в обратния случай ще си скубеш косите за изтичането на двете години гаранция, преди 4 месеца, ПРИМЕРНО Това е идеята, все пак, нали този риск от повреда се покрива от някъде, т.е. включен е в цената на автомобила П.П.Нещо против счетоводителите ли имаш?! -Ще взема да ти се обидя :PСкорпион, кой ти каза, че не се покрива ходовата част?!А знаеш ли, че на "FIAT", "AlfaRomeo" и "Lancia" съединителя, НАПРИМЕР, не влиза в гаранцията изобщо
Нино, "Bravo 1.9 Multijet Emotion" 120к.с., с лак металик струва много близо до 37’000лв., а "Тойота Аурис" има и едната година гаранция повече
Хич не ме блазни гаранцията от 3 години, Сузукито също е с 3 години гаранция! Да им плащам раздутите цени по обслужването и се съобразявам с некадърните им майстори повече време.
П.П.Нещо против счетоводителите ли имаш?! -Ще взема да ти се обидя :P
Освен да си е разлюбил професията...
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
тойотата с предпоследен клас на екстри е 37000, а с максимален май беше 41000 ! Ние взехме тази от 37 000, защото не ни трябва нито старт бутон, нито отключване без ключ, нито тракшън контроли и т н ... колата е страхотна, каквото и да си говорим, и да я обиждате и да не я обиждате - такова е положението, новото браво - само съм се возил и не мога да кажа впечатления, но тойотата има 300 нМ въртящ момент и който разбира сам ще си направи извода (2.0 D-4D, 126 ps) ... Не ме нападайте - много голям фен съм на фиат, но фактите говорят ... в случая - 1:0 за тойотата ... Но ако сравним fiat 500 и примерно Aygo - ще си запазя изводите едит: Погледнах ценовата листа - 41900 е макс. клас на екстри
Здравейте колеги, имах възможността да карам Новото Браво и Новата Астра преди около половин година като си търсехме кола с жената!! Бравото е светлинни години пред Астрата не знам за Ауриса, но Фиата си е колата дори на дизела ускорението е много добро!! Е в крайна сметка си купихме Алфа Ромео 147 (новата), но въпроса е че не се подведохме и не взехме астра!! Само за инфо в спортния вариант астрата (бензинката) няма задни дискови спирачки заплащат се допълнително, което говори за алчността на швабите!! И за заключение ще кажа, че не бих заменил италианската с нищо просто тръпката е .........................
EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
чак пък светлинни години пред Астрата не е ... ама айде като съотношение цена качество Астрата според мен е по-изгодна щото правят 15 процентови отстъпки повечето дилърикато ниво на оборудване пак бих казал че Астрата не отстъпвасега верно тя е с 3 години близо по-стара концепция от Бравоиначе за вървеж досега Фиат от новите не ме е минавалма то това е нормално щото тая Астра си е с Фиатов мотор и да му еба майката с извинениене знам кво толко ги коментирате и ги сравнявате като всички сме фенове на италианското и никога нема да признаемнемско ... Поздрави и ноу хард фийлингс
И според мен Бравото е крачна напред в класа си... Наистина са се постарали италианците и са направили страхотен автомобил...Нека бъде така и за напред.... Иначе бях на тест драйв на Тойота... И карах Авенсис, новаата корола, Рав и аурис.. :D Направо се олях ама като имах възможност.... Най ми хареса Авенси и то е ясно, но ауриса ми е тесен...Освен това МАломощен и се държи странно като мине през неравност...Всякаш подскача...Много е дразнещо Дразни ми също така, че и при 4 те модела таблата и целия интерериор е почти еднакъв...Към Авенсиса нямам забележки....160 си ги прави бързичко , а Равчето върти много харно на 2ра предавка Определено бравото си е страхотно Много ме кефи и този материал, който прилича леко на карбон...Не го знам какъв е....Абе Браво :P :P
И според мен Бравото е крачна напред в класа си... Наистина са се постарали италианците и са направили страхотен автомобил...Нека бъде така и за напред.... Иначе бях на тест драйв на Тойота... И карах Авенсис, новаата корола, Рав и аурис.. :D Направо се олях ама като имах възможност.... Най ми хареса Авенси и то е ясно, но ауриса ми е тесен...Освен това МАломощен и се държи странно като мине през неравност...Всякаш подскача...Много е дразнещо Дразни ми също така, че и при 4 те модела таблата и целия интерериор е почти еднакъв...Към Авенсиса нямам забележки....160 си ги прави бързичко , а Равчето върти много харно на 2ра предавка Определено бравото си е страхотно Много ме кефи и този материал, който прилича леко на карбон...Не го знам какъв е....Абе Браво :P :P
Кой авенсис кара? Комби или седан? С какъв двигател?
И според мен Бравото е крачна напред в класа си... Наистина са се постарали италианците и са направили страхотен автомобил...Нека бъде така и за напред.... Иначе бях на тест драйв на Тойота... И карах Авенсис, новаата корола, Рав и аурис.. :D Направо се олях ама като имах възможност.... Най ми хареса Авенси и то е ясно, но ауриса ми е тесен...Освен това МАломощен и се държи странно като мине през неравност...Всякаш подскача...Много е дразнещо Дразни ми също така, че и при 4 те модела таблата и целия интерериор е почти еднакъв...Към Авенсиса нямам забележки....160 си ги прави бързичко , а Равчето върти много харно на 2ра предавка Определено бравото си е страхотно Много ме кефи и този материал, който прилича леко на карбон...Не го знам какъв е....Абе Браво :P :P
Кой авенсис кара? Комби или седан? С какъв двигател?
Седан. 2.0 дизел 122 коня. 6 ск. кутия... 160 км. не ги усеща..Само за извънградско :P Тест драйва на Тойта Габрово
Коментар