Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гавра на швабите с новото Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гавра на швабите с новото Браво

    http://vbox7.com/play:6b8713f2
    bravo-bravisimo

    #2
    с риск да ме линчувате, ще кажа, че Аурис е по-изгоден, не по-красив, но определено по-изгоден, разбира се за кротки шофьори, защото 1.4 Д4Д - е 90 к.с., което е нищо в сравнение със 120 а е и бая по-евтин...но ако имам парите ще си взема бравото, оня ден си го правих, ама както си трябва, кожи, можи, клими, млими, джанти, манти... всичко дойде към 50000лвдизайнът, Седларов, е решаващ!!!
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    Коментар


      #3
      И аз мисля, че съотношението цена-качество не е най-доброто при "Браво" затова "гавра" е силно казано Нека все пак бъдем обективни, колкото и да не ни харесва на нас, има други марки и модели, които в никакъв случай не са по-лоши от ФИАТ, дори напротив П.П.ВЕХ, ако си конфигурирал колата в сайта на ФИАТ, то трябва да знаеш, че калкулатора е малко грешен и смята някои неща по два пъти, та сметката не е много вярна Ей сега ще щракна ценовата листа с фотото и ще кача цените на колите и опциите в другата тема

      Коментар


        #4
        Аз не мисля, че е гавра. Нещо подобно имаше и в АутоБилд скоро. Немският ми е много слаб за съжаление и не разбрах всичко, но идеята май е коя кола е най-универсална. А колко от хората мислят коя кола е най-универсална? Сега, Фиат се изложиха ЯКО с този двигател 120 коня с 5 скорости! 150 коня, 6 скорости ще е друго нещо. А Киа Сийд - имаме вече 2 пред блока, незабележими са. 5 години гаранция? На вкус и цвят приятели няма!
        Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
        www.fiat-bg.org/forum

        Коментар


          #5
          И аз мисля, че съотношението цена-качество не е най-доброто при "Браво" затова "гавра" е силно казано Нека все пак бъдем обективни, колкото и да не ни харесва на нас, има други марки и модели, които в никакъв случай не са по-лоши от ФИАТ, дори напротив
          За цената всеки може да пресметне, но как разбра, че качеството не е добро?Карал ли си новото Браво и имаш ли лични впечатления?Като чуе българина , например за Тойота.... и се впечтлява по инерция от това което рекламата тръби, но съвсем наскоро пробвах Ярис , че после и разгледах и елементарното окачване и какво да ви кажа - докарано е само на цена , но и цената му от 26 000 !? - къде, къде , светлинни години в техническо отношение е Бравото и то на същата цена от този бръмбар!

          Коментар


            #6
            Не съм карал, но в най-скоро време, при първа удобна възможност ще отида да покарам И никъде не съм казал, че "Браво" не е качествено - казах само, че има и по-качествени коли от него

            Коментар


              #7
              за цените нещо ми се въртеше, понеже правех проучване за Тойота - Аурис 1.4 Д4Д - с джанти, клима, ел пакет, стандартни екстри - 32х лва бравото беше с 36х май, не съм сиг., верно и бая по-мощно, а отвътре, като се качих в автосалона, истината е, че се почувствах хипер конфортно, направо все едно съм си вкъщи, и миризмата не беше като на нова кола, а много по-хубава, абе много ми стана гот в бравото...но в ауриса, повярвайте ми, пластмасите и сглобките са в пъти по-добри...но пак казвам(да не ме биете, ама си е истината) в бравото се почувствах може би най-добре от всички коли, в които сядах, е, не седнах в ЦЛ-ите или С-ката АМГ
              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
              e30 forever!

              Коментар


                #8
                Е няма да стане кола на годината от сега е ясно
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  Браво съм карал бензиново съвсем малко и съм с много добри впечатления. Аурис само съм се качвал(нямаше тестов автомобил в момента) и честно казано ми се стори доста тясно, направо като в Гранде Пунто. Отвътре не е кой знае какво, прилича малко на новото Мондео с имитациите на хром навсякъде. Това си е лично мое мнение. Цените са почти идентични.

                  Коментар


                    #10
                    Събота и неделя карах едно сиво-синьо Браво 1,9 мултиджет 120 коня, около 500 км му навъртях. Имаше и една Линеа 1,3 мултижет 90 коня, ама не ми остана време, ще я взема по-нататък.Много е добро, много. Направо е учудващо колко добре лежи на пътя, при положение че задното окачване е е торсионна греда. Самоков-София го направих за 26 минути, лежи като залепено на пътя.Моторетката е разкошна, но добре би било да има и 6 степенна трансмисия за тоя матор. Той и сега си е доста безшумен, но има достатъчно тяга и за 6-та.Карах версията Динамик, единствената допълнителна екстра беше двузоновия климатроник.В събота на отиване към Боровец в проливния дъжд около Пасарел имаше зверска катастрофа между едно червено Браво (от старите, новера беше нещо като С 8333 или 8833) и една лада Нива на Пътна помощ, дано не е някой от форума.
                    Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

                    Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

                    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                    Коментар


                      #11
                      BEX---GT написа:
                      с риск да ме линчувате, ще кажа, че Аурис е по-изгоден, не по-красив, но определено по-изгоден, разбира се за кротки шофьори, защото 1.4 Д4Д - е 90 к.с., което е нищо в сравнение със 120
                      Ако си мислиш, че 120 кс е нищо в сравнение с 90, просто си в много голяма заблуда!!! Погледни разликите във въртящия момент! Карам вече почти месец с този мотор 120кс (абсолютно едно към едно със снимките на Pinko по-горе) и освен да те поканя някоя неделя на Peoples на тест -драайв и тогава да пишем, друго няма какво да кажа!Конкуренцията е АУРИСА D-4D, 126 кс, но вече на цена 37 000...
                      Blue написа:
                      Сега, Фиат се изложиха ЯКО с този двигател 120 коня с 5 скорости! 150 коня, 6 скорости ще е друго нещо.
                      Колежке, предполагам си в грешка, но може и аз да бъркам.Шест степенната скоростна кутия върви с този мотор и комбинацията се продава от Фиат на Сузуки ( това от подписа ми е със чистокръвни двигател и 6 -степенни скорости by FIAT), Опел и Сааб... не вярвам Бравото с този мотор да е с 5-скорости! Хм, странно, сега загледах в снимките, с 5-скорости е, наистина странно решение... може би се е търсело по-бюджетно решение в зависимост от пазара!
                      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                      Коментар


                        #12
                        Абе Нино, аз според теб къв матор и кви скорости съм карал бре. Я виж снимките...6-степенна при Браво ще се слага само на 16V дизела със 150 коня.
                        Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

                        Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

                        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                        Коментар


                          #13
                          На третата снимка отдолу нагоре се вижда скоростния лост - 5 скорости, 120коня. 150кс е 6степенната

                          Коментар


                            #14
                            pinko написа:
                            Абе Нино, аз според теб къв матор и кви скорости съм карал бре. Я виж снимките...6-степенна при Браво ще се слага само на 16V дизела със 150 коня.
                            Ха, майтап, е това както каза Blue e издънка! Не виждам логика! Това са доста разпостранени скорости. Не ме ,учудват вече, видях Седичи като моето Сузуки на цена 57 800лв, баси!
                            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                            Коментар


                              #15
                              Нино, не си ме разбрал, аз писах, точно че 90-те кс са нищо в сравнение с 120-те на Фиат, демек, че Фиата си е бая-бая по-мощен но иначе, тест-драйв не бих отказал Поздрави! пп щом със 127кс е така, по-соленичко, тогава пак Фиата става автоматично по-изгоден, аз изобщо бях изключил за този двигател
                              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                              e30 forever!

                              Коментар

                              Working...
                              X