Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гавра на швабите с новото Браво
Collapse
X
-
с риск да ме линчувате, ще кажа, че Аурис е по-изгоден, не по-красив, но определено по-изгоден, разбира се за кротки шофьори, защото 1.4 Д4Д - е 90 к.с., което е нищо в сравнение със 120а е и бая по-евтин...но ако имам парите ще си взема бравото, оня ден си го правих, ама както си трябва, кожи, можи, клими, млими, джанти, манти... всичко
дойде към 50000лвдизайнът, Седларов, е решаващ!!!
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
-
И аз мисля, че съотношението цена-качество не е най-доброто при "Браво"затова "гавра" е силно казано
Нека все пак бъдем обективни, колкото и да не ни харесва на нас, има други марки и модели, които в никакъв случай не са по-лоши от ФИАТ, дори напротив
П.П.ВЕХ, ако си конфигурирал колата в сайта на ФИАТ, то трябва да знаеш, че калкулатора е малко грешен и смята някои неща по два пъти, та сметката не е много вярна
Ей сега ще щракна ценовата листа с фотото и ще кача цените на колите и опциите в другата тема
Коментар
-
Аз не мисля, че е гавра. Нещо подобно имаше и в АутоБилд скоро. Немският ми е много слаб за съжаление и не разбрах всичко, но идеята май е коя кола е най-универсална. А колко от хората мислят коя кола е най-универсална?Сега, Фиат се изложиха ЯКО с този двигател 120 коня с 5 скорости! 150 коня, 6 скорости ще е друго нещо. А Киа Сийд - имаме вече 2 пред блока, незабележими са.
5 години гаранция?
На вкус и цвят приятели няма!
Коментар
-
И аз мисля, че съотношението цена-качество не е най-доброто при "Браво" затова "гавра" е силно казано Нека все пак бъдем обективни, колкото и да не ни харесва на нас, има други марки и модели, които в никакъв случай не са по-лоши от ФИАТ, дори напротив
Коментар
-
за цените нещо ми се въртеше, понеже правех проучване за Тойота - Аурис 1.4 Д4Д - с джанти, клима, ел пакет, стандартни екстри - 32х лва бравото беше с 36х май, не съм сиг., верно и бая по-мощно, а отвътре, като се качих в автосалона, истината е, че се почувствах хипер конфортно, направо все едно съм си вкъщи, и миризмата не беше като на нова кола, а много по-хубава, абе много ми стана гот в бравото...но в ауриса, повярвайте ми, пластмасите и сглобките са в пъти по-добри...но пак казвам(да не ме биете, ама си е истината)в бравото се почувствах може би най-добре от всички коли, в които сядах, е, не седнах в ЦЛ-ите или С-ката АМГ
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Браво съм карал бензиново съвсем малко и съм с много добри впечатления. Аурис само съм се качвал(нямаше тестов автомобил в момента) и честно казано ми се стори доста тясно, направо като в Гранде Пунто. Отвътре не е кой знае какво, прилича малко на новото Мондео с имитациите на хром навсякъде. Това си е лично мое мнение. Цените са почти идентични.
Коментар
-
Събота и неделя карах едно сиво-синьо Браво 1,9 мултиджет 120 коня, около 500 км му навъртях. Имаше и една Линеа 1,3 мултижет 90 коня, ама не ми остана време, ще я взема по-нататък.Много е добро, много. Направо е учудващо колко добре лежи на пътя, при положение че задното окачване е е торсионна греда. Самоков-София го направих за 26 минути, лежи като залепено на пътя.Моторетката е разкошна, но добре би било да има и 6 степенна трансмисия за тоя матор. Той и сега си е доста безшумен, но има достатъчно тяга и за 6-та.Карах версията Динамик, единствената допълнителна екстра беше двузоновия климатроник.В събота на отиване към Боровец в проливния дъжд около Пасарел имаше зверска катастрофа между едно червено Браво (от старите, новера беше нещо като С 8333 или 8833) и една лада Нива на Пътна помощ, дано не е някой от форума.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
BEX---GT написа:с риск да ме линчувате, ще кажа, че Аурис е по-изгоден, не по-красив, но определено по-изгоден, разбира се за кротки шофьори, защото 1.4 Д4Д - е 90 к.с., което е нищо в сравнение със 120Blue написа:Сега, Фиат се изложиха ЯКО с този двигател 120 коня с 5 скорости! 150 коня, 6 скорости ще е друго нещо.Хм, странно, сега загледах в снимките, с 5-скорости е, наистина странно решение... може би се е търсело по-бюджетно решение в зависимост от пазара!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
pinko написа:Абе Нино, аз според теб къв матор и кви скорости съм карал бре. Я виж снимките...6-степенна при Браво ще се слага само на 16V дизела със 150 коня.Не ме ,учудват вече, видях Седичи като моето Сузуки на цена 57 800лв, баси!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Нино, не си ме разбрал, аз писах, точно че 90-те кс са нищо в сравнение с 120-те на Фиат, демек, че Фиата си е бая-бая по-мощенно иначе, тест-драйв не бих отказал
Поздрави!
пп щом със 127кс е така, по-соленичко, тогава пак Фиата става автоматично по-изгоден, аз изобщо бях изключил за този двигател
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар