Колеги, днес имах възможността да направя тест драйв на новото Браво, 1.9 multijet......нямам думи.Динамика - 6Возия - 6Екстри - 6Интериор - 6Екстериор - 6+Колата върви плавно, изобщо не усещаш кога си превишил 100 км в града...(че и книжката си бях забравил в Темпрата, таман за КАТаджии бяхме).Двигателят изобщо не се чува в купето - нито на място, нито на обороти. Само в горната част на оборотомера се чува страхотен саунд. Направо ми взе дъха... не знам какво друго да пиша...Ех, ако не трябваше да купувам апартамент...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Новият FIAT Bravo - отзиви след тест драйв
Collapse
X
-
Immortal написа:8V, 120 к.с. - уж Темпрата 109 к.с. - би трябвало да няма кой знае каква разлика... но уви. има и то каква..., и при мен е същоя мотор и скорости,но вече се въздържам от натискане на газта...изтребител... (Сузукито е по-малко от Бравото).А представяш ли си го Бравото със 16 клапановия мотор - 150кс!?
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Честито покарал си поне.Какво ли се учудваш на показатели и динамика новото си е ново.Едно време в далечната 1989 година баша ми смени старата и изпитана Шкода 100 S със Москвич Алеко.Аз тогава останах изумен от вървеж икономия и комфорт ,а сега горкия преди да го продадем на 16 годинки вече на какво беше заприличал.Относно икономията някой веднага може да скочи и да се смее ,но сме постигали разход на гориво 6/100 на извънградско със скорост 100-110 км/ч.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
coolboby написа:Преди време и аз бях попълних формуляра в интернет за тест драйв на името на майка ми за Гранде Пунто, но никой не се обади, никой не писа...скоро също и за Браво...пак същото...Ти как успя да си уредиш пробно шофиранеПредимствата на по-малкия град...Между другото изобщо и не предполагах че ще го карам. Минавам покрай магазина на ФИАТ в Сливен, и мярнах нещо червеничко. Обърнах и се върнах до магазина - исках просто да го разгледам. Посрещнаха ме едни каки с къси поли, дето ще те накарат и самолет да си купиш
. След тях се подава един пич - ха! на мой приятел брат му. Разгледах аз новата колица, даже ми сметнаха набързо един лизинг и пича вика - ако беше тука тест автомобила, можеше и да покараш. но шефа им излязъл някъде с него. Ако искаш, вика, покарай Гранде Пунтото. Отказах, щото съм карал. Тъкмо обаче щях да си тръгвам, и шефа им се върна. Айде на Бравото и една голяяяяма обиколка на Сливен, че и малко извънградско... И брат ми покара малко (на едната снимка е той зад волана). И така се уредих
. Без записвания.
Коментар
-
Вчера навръщане от Метро, минах през салона на FIAT и успях в подробности да разгледам всичките коли там. Като се почне от Panda 4X4 Climbing(1.3 multijet(75), Linea-та(1.4 8V(77), новата Croma(1.9 multijet(150) и GPunto(1.4 8V(77), но за накрая остана най-хубавото - новото Bravo(1.9 multijet(120) и 1.4 16V(90). Колата е направо уникална, като оборудване, салон, качество на материалите и изработка, дизайнане го коментирам въобще. Може би най-много ми хареса таблото и централната конзола с аудио системата и двузоновия климатроник. Croma-та, пък беше със страхотен салон от "Алкантара". Linea-та беше в цвят бордо металик, страшно удобна и с огромен багажник.
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org/
Коментар
-
vital написа:1.9 e невероятен двигател, на Гранде Пунто също пасва идеално, особено като се има предвид, че е по-малко от Бравото"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
charlie написа:vital написа:1.9 e невероятен двигател, на Гранде Пунто също пасва идеално, особено като се има предвид, че е по-малко от Бравото
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар