един приятел си купи bmw 318 96г име базика да си направим стартова отсечка.тогава имах темпра 1.4мi 80 коня на газ. сега карам марея 1.9 td100. та да се върна на темата bmw-то направо го изкъртих с една кола и половина на старта.
Между другото, от съкращението ФИАТ произлизат и други марки автомобили, създадени от ФИАТ или в сътрудничество с ФИАТ. Например:SEAT - Sociedad Espanola de Automoviles de Turismo (Испанско Дружество за Туристически автомобили)TOFAS (ТОФАШ) - Turk Otomobil Fabrikasi AS (Турска фабрика за автомобили АД)FSO - Fabryka Samochodow Osobowych - Фабрика за пътнически автомобили (Полша) - спомнете си ПолонезВАЗ - Вольжские Автомобильние Заводьiи т.н.
колеги, за Opel немското съкращение гласи "Оhne Power Ewig Letzter" (демек "без мощност, винаги последен")за VW е Vоеllig Wertlos (демек "без никаква стойност"), като към това може да се добави и определението Fool’swagen :Dмайтапа настрана, аз съм привърженик на мнението, че всяка марка трябва да се уважава и че е хубаво да се измислят такива шегички
Wer zu spaet kommt, den bestraft das Leben...
---
Fiat Brava 1,2 16V SX
Здравейте колеги!Сигурно всички сте съгласни, че всяка марка си има предимства и недостатъци! Един харесва това, друг онова. Един се бъзика с една марка, друг с друга. Според мен, човек който твърди - Остави я тази марка, тя за нищо не става, вземи си ...... , изобщо не трябва да се слуша. Най-голямата грешка, която хората правят е да са предубедени към нещо - мое мнение. Примери от моя личен опит:1. Отидохме със жена ми да си купуваме кола на старо, преди години. Харесахме си Рено 21. Нов внос от Германия. Каквото можах проверих и я взехме. Много конфортен автомобил. Поне 10 човека ми казаха че били боклук, че окачването не издържа и т.н. Е аз я карах 7 години и особенни проблеми не съм има. По ДВГ никакви, по ходовата част маншони и два накрайника. Продадохме я защото искахме автомобил 4х4 а и е нисичка.2. Тръгнах да търся 4х4. От коли на старо се отказах - не намерих читаво, поне според мен. Тръгнах да разглеждам новите. Обиколих всички шоуруми в София. Все нещо не ми харесваше до момента в който видях Пандата. Бях си направил таблица с предимства и недостатъци на колите които бях гедал. По мойта таблица Пандата уби всички останали марки - особенно по разход на гориво. И така сега съм горд собственик на FIAT PANDA Climbing 4x4. И какво да ви кажа - роднини и познати ми потрошиха телефона да не я взимам. Но мойта табица показваше друго - аз бях ходил, пипнал, видял. Те не! Не ги послушах и не съжалявам.Аз си взех Фиата без дори да знам какво означава ’FIAT’. Без да ме интересува какво казват немците или италианците.
Здравейте колеги!Сигурно всички сте съгласни, че всяка марка си има предимства и недостатъци! Един харесва това, друг онова. Един се бъзика с една марка, друг с друга. Според мен, човек който твърди - Остави я тази марка, тя за нищо не става, вземи си ...... , изобщо не трябва да се слуша. Най-голямата грешка, която хората правят е да са предубедени към нещо - мое мнение. Примери от моя личен опит:1. Отидохме със жена ми да си купуваме кола на старо, преди години. Харесахме си Рено 21. Нов внос от Германия. Каквото можах проверих и я взехме. Много конфортен автомобил. Поне 10 човека ми казаха че били боклук, че окачването не издържа и т.н. Е аз я карах 7 години и особенни проблеми не съм има. По ДВГ никакви, по ходовата част маншони и два накрайника. Продадохме я защото искахме автомобил 4х4 а и е нисичка.2. Тръгнах да търся 4х4. От коли на старо се отказах - не намерих читаво, поне според мен. Тръгнах да разглеждам новите. Обиколих всички шоуруми в София. Все нещо не ми харесваше до момента в който видях Пандата. Бях си направил таблица с предимства и недостатъци на колите които бях гедал. По мойта таблица Пандата уби всички останали марки - особенно по разход на гориво. И така сега съм горд собственик на FIAT PANDA Climbing 4x4. И какво да ви кажа - роднини и познати ми потрошиха телефона да не я взимам. Но мойта табица показваше друго - аз бях ходил, пипнал, видял. Те не! Не ги послушах и не съжалявам.Аз си взех Фиата без дори да знам какво означава ’FIAT’. Без да ме интересува какво казват немците или италианците.
браво, колега, така се действа!и аз съм на мнение, че човек трябва внимателно да избира конкретната марка и модел, с конкретния двигател, оборудване и т.н., а за кола на старо състоянието играе двойно по-голяма роля от всички останали фактори, взети накуп
Wer zu spaet kommt, den bestraft das Leben...
---
Fiat Brava 1,2 16V SX
The Fiat 128 is a most successful 1100cc car with sales of over 1,750,000 in the past five years. Why? Simply because it gives you more for your money-and it's much more enjoyable to drive.
Лошото на немските коли е че всичките дори голфа (което е равностойно да си купиш и Калибра) е че всичко наистина е инжинерна мисъл от горе до доло но лишено от всякакво чувство за естетика и красота особенно пък интериорите им говоря за постари модели, сега се понаучиха съжалявам, че го казвам но имам едно Алеко в което като седна се чувствам по-конфортно от скапания голф
Аз се чудя след като немските автомобили и двигатели са толкова космически ,защо примерно няма VW,ОПЕЛ във формула 1 и защо и невероятното BMW се появи едва преди две години,и още не могат да покажат нещо интересно.Да не говорим в колко рали състезания на шампионската кола пише ФИАТ и двигателя познаите какъв е ,а дори и на мотора на Роси също пише ФИАТ. И това не са само лепенки.
Коментар