- десет марки с четирицифрени продажбиОт началото на годината до края на миналия месец, в България са били продадени 20 116 нови автомобила, които са с 26.3% повече в сравнение със същия период на 2006 година. При леките и лекотоварните модели се наблюдава ръст в търсенето в размер на 24.2% до ниво от 19 124 единици, а при автобусите и камионите, увеличението е 85.8%. Бум се наблюдава в търсенето на мотоциклети- + 103% до ниво от 206 единици. В края на първите пет месеца на година, общо десет от представляваните официално в България марки могат да се похвалят с четирицифрени продажби. - Toyota (ТМ Ауто) - 2 197 автомобила, 11.49% пазарен дял- Ford (Мото Пфое)- 1 982 автомобила, 10.36% пазарен дял- Peugeot (София Франс Ауто)- 1 649 автомобила, 8.62% пазарен дял- Opel- 1 500 автомобила, 7.84% пазарен дял- Volkswagen (Порше БГ)- 1 473 автомобила, 7.7% пазарен дял- Renault (Рено- Нисан България)- 1 421 автомобила, 7.43% пазарен дял- Skoda (Еуратек)- 1 267 автомобила, 6.63% пазарен дял- Dacia (Рено Нисан България)- 1 261 автомобила, 6.59% пазарен дял- Citroen (Автомотор Корпорация)- 1 185 автомобила, 6.2% пазарен дял- Chevrolet - 1 026 автомобила, 5.36% пазарен дялжжжauto-press.net
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
26.3% увеличение на автомобилните продажби в България
Collapse
X
Реклама
Collapse