Yavor написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизел ли да бъде? Бензин ли да бъде новото Браво 2007?
Collapse
X
-
Колеги, колеги Предлагам малко да се успокоите Не искам да ви се мешам в спора ОБАЧЕ, само на мен ли цялата работа около покупката на това Браво ми понамирисва на бълвоч По-горе се опитах да ви намекна, че още никой, нищо не знае за това браво в България, пък ние вече започнахме да умуваме с какъв двигател да си го купим Говоря конкретно за колегата, дето новите теми ги няма за нищо, пък и смисъла в тях е толкова задълбочен, че ги препрочитах няколко пъти, докато разбера, какво иска да каже Да не стане като с колегата "Panda-Climbing"
Коментар
-
Kuku написа:Да не стане като с колегата "Panda-Climbing"Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Sven написа:Kuku написа:Yavor написа:Kuku написа:Да не стане като с колегата "Panda-Climbing"VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Човека може и да не си купи нова фиатка, но темата си я бива - нов дизел или нов бензин. На мен ми е странно, обаче, че докато новите бензинки стават все по-икономични, при новите дизели се наблюдава обратна тенденция - разхода им се вдига...а и да не забравяме, че след изтичането на гаранцията, на бензинката може да се бодне един газов инжекцион...ами, ако има вариант от завода да изезне с АГУ, като цената е еднаква със тази на дизел?1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Re: Дизел ли да бъде? Бензин ли да бъде новото Браво 2007?
Valentin Simeonov написа:ЗдравейРешил съм да сменям Стилото с Браво 2007, но се чудя дали да бъде 1.4 Т-ДЖЕТ 150 к.с.? Или 1.9 16 клапана дизел? Помогнете ми да взема правилното решение! Благодаря предварително!Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
то бъдещето може да е и в био метанол с турбини две и електро двигател :D ама новото браво за сега пишат, че щее с /за най-мощните говоря/ ДВГ 1,9 л Multijet 150 к.с. или T-JET 1,4 Turbo 150 к.с.тука въпроса е кой да си избере човека.и естествено се промъкна и вечната тема бенз срещу дизел. :D :D :D за вечната тема да се отвори нова тема да си чешем езицитеа по тази тема - МОЕТО МНЕНИЕ Е : че най - вероятно колите ще вървят еднакво - ЗАЩОТО ДИЗЕЛА Е 1.9 а бенз. 1.4поради същата причина и ще харчат еднакво. бензина малко повече - толкова малко, че ако колегата не минава поне 50 хиляди на година икономията щее смешна.обаче ако колегата иска да има характер таз кола - Т JET 1,4 Turbo 150 к.с. - ТОВА Е и другото е компромис :D освен това колата щее много интересна защото тя дефакто е с двоино турбо - механично до едни обороти и обикновенно след това, а такъв двигател никой от нас нее карал още - но в списанията се твърди, че "ТУРБО ДУПКАТА" я няма и колата има еднакво разпределена турбо мощност от 1000 до колкото прави /или е ограничена/ оборота. а 1,9 л Multijet върви до 4000 оборота с турбо от 2000 нагоре грубо :D и сега още малко НЕ по темата -ДВГ 2.4 JTD тука дето ги слагат на колите от форумите ни са един много расов представител на common rail технологията.ама по бървеж не могат дори и бегло да се сравнят с Fiat coupe 20 20v turbo. нищо чее 2.4 common rail и тра ла ла. :D нито със 2.4 атмосферка стило абарт.а колегата ако иска кола практична и икономична тогава точно аз немога да дам съветSASTEZATEL
Коментар
-
а по тази тема - МОЕТО МНЕНИЕ Е : че най - вероятно колите ще вървят еднакво - ЗАЩОТО ДИЗЕЛА Е 1.9 а бенз. 1.4поради същата причина и ще харчат еднакво. бензина малко повече - толкова малко, че ако колегата не минава поне 50 хиляди на година икономията щее смешна.обаче ако колегата иска да има характер таз кола - Т JET 1,4 Turbo 150 к.с. - ТОВА Е и другото е компромис :D освен това колата щее много интересна защото тя дефакто е с двоино турбо - механично до едни обороти и обикновенно след това, а такъв двигател никой от нас нее карал още - но в списанията се твърди, че "ТУРБО ДУПКАТА" я няма и колата има еднакво разпределена турбо мощност от 1000 до колкото прави /или е ограничена/ оборота. а 1,9 л Multijet върви до 4000 оборота с турбо от 2000 нагоре грубоИ аз определено залагам на дизел. Често ми се налага да ходя до Бистрица(по делови срешти). Докато изкачвам, а на втора в завоите, а на трета по правата и е направо отвратително. На един приятел му се наложи да ходи до Германия по работа и ме помоли за известно време да му дам стилото, че той не бил сигурен, че мегана ще издържи на дълъг път. Демек да си разменим колите за известно време и аз естествено не му отказах. Тоя меган беше 1.5 дизел 105 к.с. И като си го подкарах нагоре по баирите на четвърта от 40 км/ч. до 100 км/ч. си ги вдигаше за 9.6/10.4 секунди. И от тогава съм се зарекъл следващата ми кола да е с дизелов двигател. Икономията при дизела е доста по-голяма отколкото при бензина, но на мен ми се струва че дизелът само ще поскъпва, а бензинът ще става все по евтин. Но като цяло в продажбите на нови автомобили дизеловият агрегат е лидер и засега няма конкуренция. Аз оставам с дизел. Поне това е ясно.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар