ЗдравейРешил съм да сменям Стилото с Браво 2007, но се чудя дали да бъде 1.4 Т-ДЖЕТ 150 к.с.? Или 1.9 16 клапана дизел? Помогнете ми да взема правилното решение! Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизел ли да бъде? Бензин ли да бъде новото Браво 2007?
Collapse
X
-
Re: Дизел ли да бъде? Бензин ли да бъде новото Браво 2007?
Valentin Simeonov написа:ЗдравейРешил съм да сменям Стилото с Браво 2007, но се чудя дали да бъде 1.4 Т-ДЖЕТ 150 к.с.? Или 1.9 16 клапана дизел? Помогнете ми да взема правилното решение! Благодаря предварително!
Коментар
-
Re: Дизел ли да бъде? Бензин ли да бъде новото Браво 2007?
doofiat написа:Valentin Simeonov написа:ЗдравейРешил съм да сменям Стилото с Браво 2007, но се чудя дали да бъде 1.4 Т-ДЖЕТ 150 к.с.? Или 1.9 16 клапана дизел? Помогнете ми да взема правилното решение! Благодаря предварително!ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
най-малкото ще е по-непретенциозно(дизелът от бензина)защото по предписание, турбо бензин се кара минимум на 98, е разбира се предпочитанията на колегата са си лични, ако е рейсър - бензина е по-добре, ако пък иска компромис - по-икономично и вървеж, който ще е доста приличен - дизел, много е простоA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Ако става дума за пари се прави една проста сметка - кога дизеловия мотор ще избие по високата си цена с икономията спрямо бензиновия. Зависи и какви километри се въртят - ако са малко - по-добре е бензиновия, ако са много - дизеловия ще дава съществена икономия. Наистина новите дизели са съвсем различни ит старите.ХУбаво е да се видят първо цените на различните версии, за да се направи внимателно най-добрия избор.Викаш върви повече от турбо бензин,по хубаво ускорение има аAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Ако става дума за пари се прави една проста сметка - кога дизеловия мотор ще избие по високата си цена с икономията спрямо бензиновия. Зависи и какви километри се въртят - ако са малко - по-добре е бензиновия, ако са много - дизеловия ще дава съществена икономия. Наистина новите дизели са съвсем различни ит старите.ХУбаво е да се видят първо цените на различните версии, за да се направи внимателно най-добрия избор.Yavor написа:Викаш върви повече от турбо бензин,по хубаво ускорение има аex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
А, ТИ турбо печка от новите мотори КАРАЛ ЛИ СИ???Аз лично съм карал и турбо бензинка, и турбо печка....А че човека ще дава 40бона за кола, не означава че не си прави сметката. Освен това разликата между двата мотора в консумация вероятно ще бъде доста повече от 2 литра. Особено на градско - печката едва ли ще качи над 7, хайде 8л/100, а още не съм виждал голяма турбинирана бензинка да хапва по-малко от 11, 12,13 та до 15/100 градско с пиленето (а даже и без него). Тия фантастики за икономичните турбинирани бенизинови двигатели, наричани още ’расови’, са си само в сферата на митовете и легендите. 1,1 FIRE моторчето на малкото Пунто, със скромните си 50к.с хапва 7-8 бензинец градско, а представи си некви 160-170 магаренца колко искат...Аз предлагам всички рацери да слязат малко от колите, да седнат на бордюра и с едно тебеширче да посмятат на асфалта, белким разберат за какво говорим.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:А, ТИ турбо печка от новите мотори КАРАЛ ЛИ СИ???Аз лично съм карал и турбо бензинка, и турбо печка....А че човека ще дава 40бона за кола, не означава че не си прави сметката. Освен това разликата между двата мотора в консумация вероятно ще бъде доста повече от 2 литра. Особено на градско - печката едва ли ще качи над 7, хайде 8л/100, а още не съм виждал голяма турбинирана бензинка да хапва по-малко от 11, 12,13 та до 15/100 градско с пиленето (а даже и без него). Тия фантастики за икономичните турбинирани бенизинови двигатели, наричани още ’расови’, са си само в сферата на митовете и легендите. 1,1 FIRE моторчето на малкото Пунто, със скромните си 50к.с хапва 7-8 бензинец градско, а представи си некви 160-170 магаренца колко искат...Аз предлагам всички рацери да слязат малко от колите, да седнат на бордюра и с едно тебеширче да посмятат на асфалта, белким разберат за какво говорим.ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Ами за какво има тоя твоя приятел турбо безинка - за да я кара до 2000 оборота ли???А то до 2000 оборота за бензинов мотор си е мъчение за всички - от колата до шофьора....Аз моята си я карам между 1500 и 3500 оборота, там мотора е най-гъвкав и еластичен.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар