Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизел ли да бъде? Бензин ли да бъде новото Браво 2007?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дизел ли да бъде? Бензин ли да бъде новото Браво 2007?

    ЗдравейРешил съм да сменям Стилото с Браво 2007, но се чудя дали да бъде 1.4 Т-ДЖЕТ 150 к.с.? Или 1.9 16 клапана дизел? Помогнете ми да взема правилното решение! Благодаря предварително!

    #2
    бензинец - тия дизели са мижи да те лажем, чакай само да го пуснат с две врати и земай най - мощния банзин.БЕНЗИН С ТУРБО - дизелите могат да си ходят при тракторите и локомотивите :D товае
    SASTEZATEL

    Коментар


      #3
      Re: Дизел ли да бъде? Бензин ли да бъде новото Браво 2007?

      Valentin Simeonov написа:
      ЗдравейРешил съм да сменям Стилото с Браво 2007, но се чудя дали да бъде 1.4 Т-ДЖЕТ 150 к.с.? Или 1.9 16 клапана дизел? Помогнете ми да взема правилното решение! Благодаря предварително!
      Определено дизел е най-доброто. Като включиш 5-та и ще видиш какво ускорение ще ти даде само в рамките на 1000 оборота и изпреварването ще е супер лесно без да сменя скоростта. В турбината и дизела е истината.П.С.Посъветвай се в Ауто Италия

      Коментар


        #4
        Те още не са започнали да го продават, но ние вече започнахме да го купуваме :D :D :D

        Коментар


          #5
          ...

          Коментар


            #6
            Те бензинките с турбини май ще ги пускат по-късно.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              Re: Дизел ли да бъде? Бензин ли да бъде новото Браво 2007?

              doofiat написа:
              Valentin Simeonov написа:
              ЗдравейРешил съм да сменям Стилото с Браво 2007, но се чудя дали да бъде 1.4 Т-ДЖЕТ 150 к.с.? Или 1.9 16 клапана дизел? Помогнете ми да взема правилното решение! Благодаря предварително!
              Определено дизел е най-доброто. Като включиш 5-та и ще видиш какво ускорение ще ти даде само в рамките на 1000 оборота и изпреварването ще е супер лесно без да сменя скоростта. В турбината и дизела е истината.П.С.Посъветвай се в Ауто Италия
              Викаш върви повече от турбо бензин,по хубаво ускорение има а
              ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

              Коментар


                #8
                най-малкото ще е по-непретенциозно(дизелът от бензина)защото по предписание, турбо бензин се кара минимум на 98, е разбира се предпочитанията на колегата са си лични, ако е рейсър - бензина е по-добре, ако пък иска компромис - по-икономично и вървеж, който ще е доста приличен - дизел, много е просто
                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                e30 forever!

                Коментар


                  #9
                  Аз съм за дизел, щом е чисто нова колата, но факт е, че първоначално е по-скъп. Само първоначално, де Новите дизеларки, нямат почти нищо общо със тракторите от преди 15 годинки, много поутихнаха, няма вибрации, има тяга...твърдо "за" новия дизел!
                  1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                  Коментар


                    #10
                    Ако става дума за пари се прави една проста сметка - кога дизеловия мотор ще избие по високата си цена с икономията спрямо бензиновия. Зависи и какви километри се въртят - ако са малко - по-добре е бензиновия, ако са много - дизеловия ще дава съществена икономия. Наистина новите дизели са съвсем различни ит старите.ХУбаво е да се видят първо цените на различните версии, за да се направи внимателно най-добрия избор.
                    Викаш върви повече от турбо бензин,по хубаво ускорение има а
                    Определено дизелите дърпат повече от бензинките - това е свързано с относително по-големия въртящ момент и то в по-никски обороти, което прави дизеловия мотор по ’еластичен’ и лесен за каране, колкото и странно да звучи това на всички рацери. Спомнете си дизеловото ГрандеПунто какво правеше с турбинираните бензинки на Италфеста... Въпреки че конете му са доста по-малко - якото дърпане след завоя компенсираше изоставянето на правите.
                    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Коментар


                      #11
                      Yavor написа:
                      Ако става дума за пари се прави една проста сметка - кога дизеловия мотор ще избие по високата си цена с икономията спрямо бензиновия. Зависи и какви километри се въртят - ако са малко - по-добре е бензиновия, ако са много - дизеловия ще дава съществена икономия. Наистина новите дизели са съвсем различни ит старите.ХУбаво е да се видят първо цените на различните версии, за да се направи внимателно най-добрия избор.
                      Човек,който си купува кола за 40000лв не мисля,че ще го интерсуват 2л отгоре за турбо бензин срещу печка
                      Yavor написа:
                      Викаш върви повече от турбо бензин,по хубаво ускорение има а
                      Определено дизелите дърпат повече от бензинките - това е свързано с относително по-големия въртящ момент и то в по-никски обороти, което прави дизеловия мотор по ’еластичен’ и лесен за каране, колкото и странно да звучи това на всички рацери. Спомнете си дизеловото ГрандеПунто какво правеше с турбинираните бензинки на Италфеста... Въпреки че конете му са доста по-малко - якото дърпане след завоя компенсираше изоставянето на правите.
                      Абе вие с тия дизели се побъркахте... Цял живот ли все ще икономисвате..Карал ли си турбо бензинова италианка? Ако си карал просто немога да проумея как турбо дизел ти харесва повече като ускорение,темперамент и обороти,ако кажеш,че печката повече те кефи да ти пуши,да ти трака и в 4500rpm да влиза в червеното....
                      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                      Коментар


                        #12
                        А, ТИ турбо печка от новите мотори КАРАЛ ЛИ СИ???Аз лично съм карал и турбо бензинка, и турбо печка....А че човека ще дава 40бона за кола, не означава че не си прави сметката. Освен това разликата между двата мотора в консумация вероятно ще бъде доста повече от 2 литра. Особено на градско - печката едва ли ще качи над 7, хайде 8л/100, а още не съм виждал голяма турбинирана бензинка да хапва по-малко от 11, 12,13 та до 15/100 градско с пиленето (а даже и без него). Тия фантастики за икономичните турбинирани бенизинови двигатели, наричани още ’расови’, са си само в сферата на митовете и легендите. 1,1 FIRE моторчето на малкото Пунто, със скромните си 50к.с хапва 7-8 бензинец градско, а представи си некви 160-170 магаренца колко искат...Аз предлагам всички рацери да слязат малко от колите, да седнат на бордюра и с едно тебеширче да посмятат на асфалта, белким разберат за какво говорим.
                        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Коментар


                          #13
                          Аз лично предпочитам дизела, защото в рамките на 1000 оборота дава такова ускорение, че бензинката ще й трябват 2000 оборота за да го достигне.Освен това с по-ниските обороти на дизела се щади двигателя и той е по-здрав, отколкото бензинковия.

                          Коментар


                            #14
                            Yavor написа:
                            А, ТИ турбо печка от новите мотори КАРАЛ ЛИ СИ???Аз лично съм карал и турбо бензинка, и турбо печка....А че човека ще дава 40бона за кола, не означава че не си прави сметката. Освен това разликата между двата мотора в консумация вероятно ще бъде доста повече от 2 литра. Особено на градско - печката едва ли ще качи над 7, хайде 8л/100, а още не съм виждал голяма турбинирана бензинка да хапва по-малко от 11, 12,13 та до 15/100 градско с пиленето (а даже и без него). Тия фантастики за икономичните турбинирани бенизинови двигатели, наричани още ’расови’, са си само в сферата на митовете и легендите. 1,1 FIRE моторчето на малкото Пунто, със скромните си 50к.с хапва 7-8 бензинец градско, а представи си некви 160-170 магаренца колко искат...Аз предлагам всички рацери да слязат малко от колите, да седнат на бордюра и с едно тебеширче да посмятат на асфалта, белким разберат за какво говорим.
                            Ми карал съм брава 1.9JTD Незнам какво толкова им се впечатлявате...върви си,но и дума неможе да става да се сравнява с турбо бензин.Имам приятел с крома 2 2.0 Турбо,като я кара до 2000rpm градско му дава 10 Можеби стилът ти на каране е такъв,че говориш за такъв разход :D
                            ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                            Коментар


                              #15
                              Ами за какво има тоя твоя приятел турбо безинка - за да я кара до 2000 оборота ли???А то до 2000 оборота за бензинов мотор си е мъчение за всички - от колата до шофьора....Аз моята си я карам между 1500 и 3500 оборота, там мотора е най-гъвкав и еластичен.
                              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Коментар

                              Working...
                              X